Apua! Näin eilen vahingossa
todella kammottavan ja oksettavan seksivideoklipin netissä. Siis se oli todella paha :(
Nyt se muistuu mieleeni tuon tuosta ja se todella ahdistaa minua. En tiedä ketään, kenen kanssa voisin puhua asiasta.
Mieheni oli saanut sen klipin sähköpostina joltain tutultaan ja satuin paikalle kun mieheni avasi sen. Miestäni vaan koko juttu nauratti, mutta sulki klipin kun pyysin.
Tunnen itseni herkkänahkaiseksi, ehkä sitä olenkin. Nyt ahdistaa todella, että tuollaista pahuutta(?) voi maailmassa olla.
Kommentit (10)
Olettekohan ihan " samalla viivalla" seksuaalisesti tai muuten moraalisesti? Tosi vaikea mennä sanomaan -kun et tosiaan eksplikoinut klipin sisältöä- onko miehesi " perverssi" tai perverssioihin turtunut/tottunut, vai oletko sinä ylisiveä, vai jotain siltä väliltä...Oudolta kuitenkin kuulostaa, että pariskunta on näin eri linjoilla reaktioissaan jotain seksipätkää kohtaan...
biljardipöydällä ja pöydälle laskettiin 3 koiranpentua jotka alkoivat nuolla naista alapäästä ja rinnoista. Ja se nainen kiljui kauhuissaan :(
Hyi että tuntuu pahalta kirjoittaakaan tätä.
ei kai tuo silti pahimmasta päästä...on paljon pahempiakin,,
vaikka on kylläkin sairasta!
Ei oikeen toi eläinseksi jaksa innostaa..Tosi alentavaa! Tiedän kyllä et miehillä joskus juttelun aiheena kun koira nuoli pimppaa jutut jne..Luulevat kai olevan jotenkin yleistä. Naiset ei kyl useimmiten innostu moisesta.
Ap, ei ollu kiva juttu mut oikeesti, ei se ihan kauheekaan oo. Nyt kandee oikeesti miettii syitä, miksi olet noin järkyttynyt?
Mietin vaan että kuulostaa aika oudolta olla noin järkyttynyt, vaikkakin sairasta tollanen tietty on. Luulen että yleensä ottaen tuollainen video saa aikaan inhontunteita, mutta että se noin järkyttää eikä saa sitä mielestään ei kuulosta ihan normaalilta.
Ehkä olen vaan herkistynyt kahden pienen viattoman tyttölapsen äiti :(
Kamalinta oli se, että jotenkin tuntui, että nainen ei ollut siinä pöydällä omasta tahdostaan. Ja joku oli vielä kuvannut sen ja nyt se leviää netissä. Mietin kuinka iso häpeä saattaa olla tuolle naiselle, että on joutunut kokemaan tuollaista.
Mun mielestä tuollainen on SAIRASTA!
ap
Mutta olen kyllä aika pidättyväinen seksissä. ap
kyllä sitä sairaampaakin seksiä on, usko pois vaan...
Nainen ei siis tiennyt mitä tapahtuu ja ei tykänny sit kun koirat tuli. Jos tohon keksisi miesten näkökulmasta jatkon se menis näin " naista inhotti koirien nuolenta, mutta pikkuhiljaa hän vastoin tahtoaan alkoi kiihottua ja avata reisiään ja lopulta olikin jo hirvee himo jne."
Näinhän nää jutut menee. Miestä kiihottaa usein naisen kiima kiellettyä asiaa kohtaan. Muista ap et toi on vaan jonkun fantasia. Se ei tarkota sitä et haluis oikeesti niin tehdä
On vaikea muuten hahmottaa että miksi olet järkyttynyt