Psykologi polttaa marihuanaa. Miten tähän voi puuttua?
Työskentelee lasten parissa. Soitanko kytät paikalle vai teen jonkun ilmoituksen, hänellä lapsia. Suomalainen nainen.
Kommentit (25)
Jos ei tyoajalla possyttele niin ihan se ja sama. Saako psykologi juoda perjantaisin pullon viinia vai karaytatko siitakin?
Mitä väliä? Itse tiedän montakin työssäkäyvää ihmistä jotka polttavat kannabista silloin tällöin. 7 poliisia, 3 sairaanhoitajaa, 1 lääkäri, 4 lastenhoitajaa, 1 kirurgi, 3 kaupan kassaa jne. En jaksa tehdä pidempää listaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Itse tiedän montakin työssäkäyvää ihmistä jotka polttavat kannabista silloin tällöin. 7 poliisia, 3 sairaanhoitajaa, 1 lääkäri, 4 lastenhoitajaa, 1 kirurgi, 3 kaupan kassaa jne. En jaksa tehdä pidempää listaa.
Voin jatkaa listaa, yksi poliisi lisää, 5 taksikuskia, 1 lastenlääkäri, ainakin 6 kansanedustajaa, 2 maanviljelijää.
Kuvaat, ja näytät tallenteen poliisille, kun teet ilmoituksen. Huumeiden käyttö on rikos.
treffit kirjoitti:
Jos ei tyoajalla possyttele niin ihan se ja sama. Saako psykologi juoda perjantaisin pullon viinia vai karaytatko siitakin?
Ei se vaan ole koska kanna on Suomessa rikos ja alko ei, ihan sama, mitä mieltä itse olet Ed. Menn. Päihteistä.
7 aivokirurgia, 4 psykiatria, 5 tuomaria, 6 asianajajaa, 7 palomiestä, 5 kauppiasta, 8 historioitsijaa, 2 kielenkääntäjää, 6 näyttelijää, 5 ohjaajaa, 6 tutkijaa, 3 toimittajaa, 9 lastenlääkäriä, 8 hammaslääkäriä, 6 professoria
6 sähkömiestä, 7 kirvesmiestä, 4 talonmiestä, 10 putkimiestä, 8 lakimiestä, 6 puhemiestä
Jos vastaanotollaan kittaa esim. kaljaa tai polttaa tupakkaa niin kyllä asiaan pitäisi puuttua. Ei nyt hätäkeskukseen kuitenkaan kannata soittaa!
No soitapa kytät, tuskin lähtevät katsomaan. Miten voit soittaa, oletko paikalla kun pössyttelee?