Vuotoa? Minkälaista? vaikka olette olleet raskaana
Onko kokemuksia? Oon kuullut /lukenut että joillakin on ollut ja joillakin on huolimatta siitä että on raskaana vuotoa aina kuukautisten aikaan.... Minkälaista se on, samanlaista kun normaalisti kuukautisten aikana vai niukempaa.. kestänyt yhtä kauan kun kuukautisten aikana?
Kommentit (4)
kerran yhdynnän jälkeen rv.10. Ei ollut mitään tiputtelua vaan ihan reilummin tuli kertaheitolla.. Tietysti kamala pelko iski keskenmenosta.
Jossain vaiheessa oli myös ruskeaa tiputteluvuotoa, jota tuli useampi päivä peräkkäin. Sekin sitten loppui raskauden edetessä pidemmälle. Muuten meni raskaus hyvin ja poika syntyi!
Mulla oli vuotoa rv 6+ lähtien aina melkein rv 20 asti. Välillä ihan kirkasta verta, välillä tuhrua. Johtui istukan sijainnista, oli tuonne rv 25 asti kohdunsuulla osittain. Siirtyi sitten ylös ja vuodot loppui.
Terve poika syntyi rv 39+1!
Mua ultrattiin useammin ton istukan sijainnin takia. Kun vuodon syy selvisi, niin ei pelottanutkaan enää niin paljon et kesken menis. Ikävää se kyllä oli, mitään en voinut tehä ilman et alkaisin vuotaa:(
äitykkä ja poika 6kk
Yleensä vuoto oli rusehtavaa, muutaman kerran punaista. Syytä vuodolle ei tutkimuksista huolimatta löytynyt. Terve vauva syntyi rv 39+.
Heippa!
Mulla oli raskauden alkuvaiheessa (IFV raskaus, joten tarkka tieto, koska alkoi...) noin kolme viikkoa. Sellaista ruskeahoa, ihan kuin kuukautisten loppupäivinä. Loppui joskus raskausviikolla 10. Sen jälkeen ei sitten ollut enää mitään.
t. Harju