Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko mennä yhteen jonkun kanssa Ensitreffit alttarilla tyyliin?

Vierailija
30.10.2019 |

Jos nyt oletetaan että hommaa ei televisioitaisi, eikä siis olisi tuota julkisuuspuolta, mikä varmaan karsii suurimman osan.

Itse en. Minusta tässä ohjelmassa jotenkin kokonaan sivuutetaan seksuaalisen vetovoiman merkitys. Ilman sitä koko suhteen kaikki hyvä ja huono on ihan päälle liimattua ja turhaa. Jos et halua toista, se tilanne tuskin muuttuu vaikka kuinka analysoisit suhdetta asiantuntijan kanssa, eikä sitä tunnetta voi noin vaan maasta polkea esiin kenen tahansa kanssa. Mielestäni tästä syystä suurin osa näistä suhteista ei koskaan oikein edes ala.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
2/11 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut niin epätoivoinen, että menisin tuollaiseen soppaan. En edes silloin nuorena sinkkuna ollut, vaan olen sen verran tunnepuolen ihminen, että haluan aivan itse muodostaa mielipiteeni toisesta ihmisestä ennen kuin alan mihinkään syvempään suhteeseen. Olen aika ronkeli ja mikään aika hyvä ei todellakaan kelpaa minulle, vaan haluan kokonaisuuden olevan minulle just eikä melkein.

En edes nuorena lähtenyt treffeille miesten kanssa, joista tunsin, että hän ei ole minua varten. Kun ystävilläni oli suhteita toisensa perään, niin minä etsin ja kuuntelin itseäni. Muutaman kanssa seurustelin, mutta jo vuosi yhdessä riitti kertomaan minulle, että ei kiitos. Kun oma mieheni tuli eteeni, niin tiesin hänen olevan etsimäni. Jotkut asiantuntijat eivät olisi varmasti pistäneet meitä yhteen, siitä olen täydellisen varma, mutta yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta ja olemme onnellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
4/11 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuo mielenkiintoinen juttu, mutta en usko, että yksikään ulkopuolinen tietää mikä olisi hyvä. On minua yritetty naittaa joskus muutamallekin ystäväni tutulle/veljelle/työkaverille/jopa exälle, mutta valitsin omani.

Vierailija
5/11 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lykättäisiin ihan varmasti joku Ollin tapainen nutturapää ja homma alkaisi kusta jo tyyppiä katsoessa.

Vierailija
6/11 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jollain Ensitreffit alttarilla -kaudella Australiassa hakuprosessissa hakijat haistelivat toisen hiki-(tms.)näytteitä, jolla testattiin kemiallista vetovoimaa. Jos tämä huomioitaisiin, voisin koittaakin. Hormonien tiedostamatonta merkitystä ei saisi jättää huomioimatta, siitä syntyy nykytiedon arvion mukaan ns. kipinä parien välillä. Ja sehän näissä on tosi usein puuttunut.  

Vierailija
7/11 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en. Mielummin yksin.

8/11 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, ja hämmästyin kuullessani, että ohjelman pariskunnat menevät oikeasti ja virallisesti avioliittoon! Sitten vain saman tien hakevat avioeroa, jos suhde tuntemattoman kanssa ei lähdekään toimimaan. En ole varmistanut, mutta näin minulle on väitetty.

Se on kiva, jos joku pariskunta onkin pysynyt yhdessä. Ei formaatin tapa kyllä viisas ole siitä huolimatta mielestäni.

Se, että kaikki lepää asiantuntijoiden asiantuntijuuden varassa, on rehvastelevaa.

Vierailija
9/11 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että minulle tulisi joku ihan kamala tyyppi, varsinkin nyt kun on jo 45 vuotias, niin vaihtoehdot ovat pienemmät.

Vierailija
10/11 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin jollain Ensitreffit alttarilla -kaudella Australiassa hakuprosessissa hakijat haistelivat toisen hiki-(tms.)näytteitä, jolla testattiin kemiallista vetovoimaa. Jos tämä huomioitaisiin, voisin koittaakin. Hormonien tiedostamatonta merkitystä ei saisi jättää huomioimatta, siitä syntyy nykytiedon arvion mukaan ns. kipinä parien välillä. Ja sehän näissä on tosi usein puuttunut.  

Minulla vaikuttaa kyllä hajun ja tiedostamattomien feromonien lisäksi esim. miehen ääni, nauru, tapa kävellä, ryhti, hengityksen haju, ilmeet ja sitten tietenkin ulkonäkö. Ja ulkonäkökin vielä siten että voin pitää komeana ihmistä joka ei sitä yleisen mielipiteen mukaan ole ja päinvastoin. Ja nämä kaikki tekevät ihmisestä joko puoleensavetävän tai sitten ei. Se että joku asiantuntija laskee, että meillä on samanlaiset elämän arvot ja tavoitteet, ei riitä edes kynnykselle siitä että menisin yhteen jonkun kanssa.

Vierailija
11/11 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kun en voi mennä yhteen kenenkään kanssa muutenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä