Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mediat vihdoinkin alkaneet tekemään totuudenmukaista uutisointia kannabiksesta. Miten on kansanedustajien laita?

Vierailija
30.10.2019 |

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

taas uusi nistiketju, monta näitä tarvitaan?

Näitä ketjujta tulee niin kauan kunnes järkipolitiikka voittaa.

Ja nistit ammutaan katuojaan? Toimisi minusta ihan hyvin.

Luetko koskaan itse millaista sontaa kirjoittelet someen? Sut sinne vankilaan pitäisi laittaa, ei huumeiden käyttäjiä.

Filippiinien käytäntö on hyvinkin toimiva, ottaako nisti tunteisiin?

Moi, mä oon tällanen säälittävä persureppana, joka on saanut túrpaansa jo tarhaiästä lähtien jokaisella oppiasteella. Sitten myöhemmin olin koulupudokas kun en voinut kiusaamisen takia enää jatkaa opintoja, vaan jäin kotiin pelaamaan pleikkaria 24/7. Äiti ei kuitenkaan tätä jaksanut katsella ikuisesti, niin se potki mut omaan yksiöön, mut maksaa kuitenkin mun kaikki laskut, että  saan käyttää tukeni omiin juttuihin. Naisia ei tällainen päähän potkittu reppana tietenkään kiinnosta ja töihinkään ei ole mitään asiaa, minkä takia katkerana katson ihmisiä jatkuvasti ylöspäin.

Löysin kuitenkin  vaihtoehdon. Mä voin kostoksi alkaa vihaamaan kaikkia nistejä, jotka elävät mielestäni väärin. Lisäksi voin samalla alkaa vihaamaan kaikkia naisia, joita jopa nämä nistit saavat, mut mä en saa. Mä oon kuitenkin niin reppana, etten tietenkään uskalla julkisesti olla mistään mitään mieltä tai sanoa yhtään mitään, mutta onneksi löysin pelastukseni vauvapalstalla. Tänne voin suoltaa katkeria víhanpurkauksiani ilman mitään pelkoa siitä, että kukaan tunnistaa mua ja alkaa taas kiusaamaan. Tää on hyvä paikka, jossa voin purkaa kaikkia katkeria patoutumiani.

Tässä siis suomeksi sensuroimaton version tosta ja muistakin sun viesteistä.

Miksi sä nisti jauhat ketjujas jos palaute ottaa koville?

Mene sinne Takku.nettiis runkkaamaan kaltaisies kanssa.

No voi sentään. Noinko koville ottaa? Se ei kuule edelleenkään ole päihderiippuvaisten vika, että katkera sosiaalinen hylkiö, jota naiset ja varmaan kaikki muutkin ihmiset pitävät vastenmielisenä. Ihan turhaan sä päihderiippuvaisia syyllistät siitä, että olet muiden mielestä ällöttävä ihmispáska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä