Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, huomaatko yleensä, jos miehellä seisoo, kun suutelette?

Vierailija
30.10.2019 |

-

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joo kun mieheni on alasti suudellessaan, mut vaikeeta se on kyllä silloinkin.

Vierailija
2/32 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos penis painaa mua vasten niin kyllä. Eli yleensä huomaan. Ensimmäinen poikaystävä makasi päälläni kun tämä tapahtui ensimmäisen kerran ja luulin, että hänen vyönsolkensa painoi kipeästi.. onneksi tajusin ennen kuin ehdin nolata molemmat. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen tuntee. Seisoessa tuntuu omaa lantiota vasten ja sylikkäin ollessa painaa ihanasti p-imppiä.

Vierailija
4/32 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on myös tekemistä näin miehenä huolehtia, kun hitaita tanssii ja alkaa keulia, ettei daami häiriinny kovan osuessa navanseutuun tai lantiolle. Pitää ottaa vaivihkaa ihan hiukan takapakkia ja ajateltava "hauki on kala" jotta ei nolaa pahemmin itseään. Joskus on kyllä daami huomannut tukalan tilanteen ja painautunut itse lähemmäksi, kiusannut tahallaan kiehnäämällä kovaa vasten, mutta siitä onkin jo todella lyhyt matka siirtyä vaakamambolle hotellihuoneen puolelle.

Vierailija
5/32 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuoreessa suhteessa miehellä ei seiso suudellessa, suhteella ei ole tulevaisuutta.

Vierailija
6/32 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, musta on ihanaa kun mies vetää mut suudellessa lähemmäks ihan kiinni vartaloonsa ja tunnen peniksen yrittävän nousta pystyyn ja sit mies perääntyy vähän ja antaa sille tilaa ja taas painuu mua vasten. Toi on upeeta silloinkin jos nojaan seinään ja hän tulee kiinni.

Vierailija
7/32 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kun siinä ollaan yleensä muutenkin aika lähekkäin

Vierailija
8/32 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuoreessa suhteessa miehellä ei seiso suudellessa, suhteella ei ole tulevaisuutta.

Varmaan aika yksilöllistä kuitenkin, ja vaikuttaiskohan ikä jonkin verran?

Parikymppisillä seisoo heti kun huulet koskettaa toisiaan, mutta viiskymppisellä ei välttämättä yhtä helposti?

Eikä välttämättä edes kolmi-nelikymppisillä.

Vierailija
9/32 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, musta on ihanaa kun mies vetää mut suudellessa lähemmäks ihan kiinni vartaloonsa ja tunnen peniksen yrittävän nousta pystyyn ja sit mies perääntyy vähän ja antaa sille tilaa ja taas painuu mua vasten. Toi on upeeta silloinkin jos nojaan seinään ja hän tulee kiinni.

Sama. On ihana tunne kun toinen on niin kiihottunut ja valmiina, vaikka vaan vähän pusuteltaisiin. Tuo että mies painuu uudestaan mua vasten, kun ensin tekee sille tilaa ja antaa nousta pystyyn. Meillä sitten kun hän pääsee vartalollaan ja peniksellään takaisin kiinni muhun, kuuluu semmoinen pieni huokauksen ja murahduksen välimuoto, joka saa aina mut aivan kuumaksi. Niin pieni juttu, mutta tajuttoman kiihottavaa.

Vierailija
10/32 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan joo, mutta tuolla nyt seisoo, kun antaa pusun tai pidemmän halin😅

Vierailija
11/32 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset huomaa kaiken. <3 Ja monesti se kalu vielä sykkii. 

Vierailija
12/32 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan huomannut, noin 30 miestä olen suudellut mutten koskaan ole istunut sylissä tmv että olisin tuntenut.

Vierailija
13/32 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aivan ihanaa tuntea miehen kiihottuminen omaa vartaloani vasten. Kun saan näin naisena aistia miten kuumaksi mä hänet saankaan vain vähän vihjailemalla ja viettelemällä. Mun kulta kuivapanee mua ennen seksiä joka kerta nojaillessani seinään ja maatessani hänen allaan ja silloin sen todella tuntee. Tuo oli niin kivasti kerrottu kuinka mies huokaisee erektion noustessa ja painuessa naista vasten. Minuakin se kiihottaa aivan valtavasti. Ne eleet ja pienet äänet. Ja paljas penis sitten kun sen aika tulee on niin kaunis seistessään aivan jäykkänä ja pystyssä. Tekee mieli hyväillä sitä hellästi silittelemällä ja kiusaamalla miestä hulluuden partaalle ennen kuin hän ottaa minut varmoin ottein huohottaen kuumissaan. Tekee mieli kun ajatteleekin. Voi kunpa kulta tulisi jo kotiin yövuorosta.

Vierailija
14/32 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sen huomaan, ja alan pyöritellä lantiotani sitä vasten.

Vierailija
15/32 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos naisella ei ole pimputin kosteana tästä erektiosta, niin ei ole tulevaisuutta myöskään.

Vierailija
16/32 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Jos on kiihkeää suuteloa eikä romanttinen pusu niin kokeilen kädellä housujen päältä. Superkiihottavaa jos pöksyissä pullottaa.

Vierailija
17/32 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. On ihana tunne kun toinen on niin kiihottunut ja valmiina, vaikka vaan vähän pusuteltaisiin. Tuo että mies painuu uudestaan mua vasten, kun ensin tekee sille tilaa ja antaa nousta pystyyn. Meillä sitten kun hän pääsee vartalollaan ja peniksellään takaisin kiinni muhun, kuuluu semmoinen pieni huokauksen ja murahduksen välimuoto, joka saa aina mut aivan kuumaksi. Niin pieni juttu, mutta tajuttoman kiihottavaa.

Tulee mieleen kouluaikaiset nojailut ja pussailusessiot kirjaston ovisyvennyksessä illalla kerhojen jälkeen. Mun jalat meni aina ihan veteliksi sen aikaisen poikkiksen suudelmista. Hän oli niin taitava ja sillain hyökkäävä. Yhellä kerralla ei maltettu ja mentiin siinä makuulle rakastellen pikaisesti. Muistoja.

Vierailija
18/32 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa, mutta ei sitä aikuisilla miehillä tapahdu.

Vierailija
19/32 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja olin varsinkin nuorempana pimppa heti märkänä ja ihan kiimaisena yhden seisokissa olevan tai sitä kohti vastustamattomasti nousevan pojan painautumisesta mua vasten. Yhä edelleen kihelmöi varsinkin jos mies on aidosti sekaisin musta ja kiihkoilee estotta ja röyhkeästi työntyy kiinni. Tohon yhdistettynä hyvät suutelutaidot ja oli ja on tosi vaikeaa ja useesti ylivoimaisen haastavaa pidättäytyä seksistä. Se on niin kiihkeetä silloin vaikka sit seisaaltaan seinää vasten.

Vierailija
20/32 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen saanut orgasminkin sen tuntemisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi