Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mediat vihdoinkin alkaneet tekemään totuudenmukaista uutisointia kannabiksesta. Miten on kansanedustajien laita?

Vierailija
30.10.2019 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas uusi nistiketju, monta näitä tarvitaan?

Vierailija
2/21 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS vois nyt paljastaa huumemyönteisyytensä. Senhän on voinut kauan aavistella heidän käytöksestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS vois nyt paljastaa huumemyönteisyytensä. Senhän on voinut kauan aavistella heidän käytöksestään.

Tätä se juuri on monille. Huumemyönteisyys kun puhutaan kannabiksesta. Se kannabis ei vieläkään ole huumeet.

Tuo kaiken pitäminen ennallaan on juurikin sitä huumemyönteisyyttä. Se jättää kaiken kaupan rikollisille ja ne myy kaikkea mahdollista. Kun sitten kannabksen käyttäjä ostaa niiltä niin tyrkytetään samalla kovia huumeita.

Tähän politikot ei halua muutosta sallimalla tai laillistamalla kannabista.

Vierailija
4/21 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen kannatuksen nousu johtuu hyvin pitkälti kepusta loikanneilla vanhoilla papoilla ja mummoilla, joille nykyisen kepun meno ei ole tarpeeksi junttia ja takakireää punaniskailua. Sanomattakin selvää, että kannatus katoaisi kuin tuuli tuhkaan jos jos nuo ottaisivat vahvasti huumemyönteisen ja laillisuutta kannattavan kannan.

Pitemmän päälle myönteinen kanta olisi toki järkeää, koska niistä vanhoista papoista ja mummoista ei kauan iloa ole. Kannatusta tulee katoamaan luontaisena poistumana paljon jo ennen seuravia vaaleja.

Vierailija
5/21 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä se juuri on monille. Huumemyönteisyys kun puhutaan kannabiksesta. Se kannabis ei vieläkään ole huumeet.

Tuo kaiken pitäminen ennallaan on juurikin sitä huumemyönteisyyttä. Se jättää kaiken kaupan rikollisille ja ne myy kaikkea mahdollista. Kun sitten kannabksen käyttäjä ostaa niiltä niin tyrkytetään samalla kovia huumeita.

Tähän politikot ei halua muutosta sallimalla tai laillistamalla kannabista.

Huumeille on Suomessa niin kova kysyntä nykyään, ettei diilereillä  ole mitään tarvetta tyrkyttää pilven tai muiden "mietojen päihteiden" avulla mitään "kovia" aineita. Pilvi, piri, subu, essot, jne. viedään kyllä myyjän käsistä heti kun niitä tulee saatavilla, ilman mitään myyjän kehittämiä masterplaneja.

Toi sun väite piti ehkä paikkansa joskus 90-luvulla, mutta ei enää.

Vierailija
6/21 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienpuolue kuin pienpuolue on viimevuosikymmeninä kadottanut orastavan kannatusnousunsa siihen että narkkiaktivistit on ottaneet puolueen kannatusalustakseen. Tätä on joka kerta seurannut se että kannatusnousu loppuu siihen. Viimeksi näin kävi piraateille.

Huumeongelma johtuu huumeista, siis niistä aineista, ei siitä onko ne laillisia vai ei. Lailliseksi tekeminen ei siten tule ainakaan vähentämään huumepäissään riehuvien aiheuttamia ongelmia. 

Vierailija
7/21 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis laillistuu joka puolella, miksi juntit taistelevat vastaan samoilla väärillä luuloilla kuin 90-luvulla?

Vierailija
8/21 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali-vali, mutta nikoti-nistit ja alkoholisti-nistit on ok, koska perinteet :D

Vierailija
9/21 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään pahoin, että eduskunta elää vahvasti siinä pelottelumentaliteetissä - ei tosiasioilla ole näiden asioiden kanssa mitään tekemistä. Minusta on ylipäätään jännä juttu tuo, että ihmiset, jotka huutavat naamat punaisina, että kannabista ei tule ikinä laillistaa, huutavat vähintään yhtä punakoina, että viinit pitää saada ruokakauppoihin ja myynti sallia ympäri vuorokauden.

Muistan vieläkin, kun olin 70-luvulla ala-asteella, ja opettaja piti meille vakavin äänenpainoin ja ilmein tuntia huumeista. Jos polttaa tupakkaa, alkaa väistämättä juoda kaljaa. Näistä turmion aineista siirrytään väistämättä (ja huom! VÄISTÄMÄTTÄ - vaihtoehtoa ei ole!!) polttamaan kannabista ja juomaan väkevää viinaa. Näistä taas seuraa hyvin pian piikkihuumeet ja kuolema katuojassa. Ja päälle näytettiin se kuuluisa kuva siitä naisesta, joka oli huumeiden käytöllä pilannut ulkonäkönsä. Arvatkaapa vaan minun, pienen koululaisen pelko ja huoli, kun seurasin isäni touhuja. Hän poltti askillisen norttia päivässä ja otti silloin tällöin tuhdit kossusiivut. Jostakin syystä hän osasi joko peittää vakavan huumeaddiktionsa tai oli siinä mielessä luonnonoikku, että vältti kannabiksen piikittämisen (tiedetään, tiedetään :D) - kuoli vasta muutama vuosi sitten vanhuuden sairauksiin. Tai enhän minä tiedä - ehkä se oli ne huumeet....

Vierailija
10/21 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä ketjujta tulee niin kauan kunnes järkipolitiikka voittaa.

Ja nistit ammutaan katuojaan? Toimisi minusta ihan hyvin.

Luetko koskaan itse millaista sontaa kirjoittelet someen? Sut sinne vankilaan pitäisi laittaa, ei huumeiden käyttäjiä.

Vierailija
11/21 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vali-vali, mutta nikoti-nistit ja alkoholisti-nistit on ok, koska perinteet :D

Jos nuo kyseiset aineet tuotaisiin nyt markkinoille, ne eivät pääsisi läpi mistään testeistä vaan ne kiellettäisiin myrkkyinä mitä ne ovatkin.

Siinä olet oikeassa että perinteiden vuoksi niitä on vaikea kieltää maailmanlaajuisesti, mutta joissain maissa kiellot toimivat oikein hyvin. Käsi tai pää pois jos jäät kiinni toimii kannustimena pitää korkki kiinni.

Vierailija
12/21 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään pahoin, että eduskunta elää vahvasti siinä pelottelumentaliteetissä - ei tosiasioilla ole näiden asioiden kanssa mitään tekemistä. Minusta on ylipäätään jännä juttu tuo, että ihmiset, jotka huutavat naamat punaisina, että kannabista ei tule ikinä laillistaa, huutavat vähintään yhtä punakoina, että viinit pitää saada ruokakauppoihin ja myynti sallia ympäri vuorokauden.

Muistan vieläkin, kun olin 70-luvulla ala-asteella, ja opettaja piti meille vakavin äänenpainoin ja ilmein tuntia huumeista. Jos polttaa tupakkaa, alkaa väistämättä juoda kaljaa. Näistä turmion aineista siirrytään väistämättä (ja huom! VÄISTÄMÄTTÄ - vaihtoehtoa ei ole!!) polttamaan kannabista ja juomaan väkevää viinaa. Näistä taas seuraa hyvin pian piikkihuumeet ja kuolema katuojassa. Ja päälle näytettiin se kuuluisa kuva siitä naisesta, joka oli huumeiden käytöllä pilannut ulkonäkönsä. Arvatkaapa vaan minun, pienen koululaisen pelko ja huoli, kun seurasin isäni touhuja. Hän poltti askillisen norttia päivässä ja otti silloin tällöin tuhdit kossusiivut. Jostakin syystä hän osasi joko peittää vakavan huumeaddiktionsa tai oli siinä mielessä luonnonoikku, että vältti kannabiksen piikittämisen (tiedetään, tiedetään :D) - kuoli vasta muutama vuosi sitten vanhuuden sairauksiin. Tai enhän minä tiedä - ehkä se oli ne huumeet....

Et voi kumota tutkittuja faktoja omalla yksittäistapauksella - että kun ei minulle niin ei silloin muillekaan. Sallittakoon kannabis lääkekäyttöön sairaille, mutta muuten sitä ei tarvitse vapauttaa. 

Vierailija
13/21 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mediat rummuttamat sen puolesta mitä vihervasemmisto haluaa. Jos tämä myötämielisyys olisi tullut persuilta, johan olisi eri ääni median kelloissa.

Itse olen vapauttamisen kannalla. Otin vain kantaa tähän median uutisointiin.

Vierailija
14/21 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi kumota tutkittuja faktoja omalla yksittäistapauksella - että kun ei minulle niin ei silloin muillekaan. Sallittakoon kannabis lääkekäyttöön sairaille, mutta muuten sitä ei tarvitse vapauttaa. 

Nimenomaan tutkitut faktat puhuvat kannabiksen laillistamisen puolesta. Porttiteoria on kumottu ajat sitten. Ainoa portti on se, että kaman diilaajat alkavat hyvin pian puskea kannabiksen ostajalle kovempia aineita, jotka koukuttavat helpommin ja ovat vaarallisempia. Tutkittu asia. Miksi sinä puolustat kannabiskaupan hallinnan säilymistä rikollisilla? Jos arvelet, että tämä porttiteoria pitää paikkansa, miksi ihmeessä haluat, että sairaat ihmiset joutuvat alttiiksi sille? Suojaako sairaus heitä himoitsemasta vahvempaa lääkitystä kuin kannabis? Sinänsä kannatan myös lääkekannabiksen käyttöä, koska nyt on saatavilla paljon koukuttavampia ja vaarallisempia lääkkeitä, kuten opiaatteja.

Hassua kyllä, tunnen aika paljon ihmisiä, jotka sekä tupakoivat että käyttävät alkoholia. Monikaan ei ole siitä lähtenyt kovien huumeiden tielle. Tunnen myös ihmisiä, jotka käyttävät kannabista - ihan kelpo kansalaisia ja yhteiskunnan jäseniä. Toki olen nähnyt myös rappioalkoholisteja ja narkkareita. Oletko sinä sitä mieltä, että näiden yksittäistapausten takia kaikki päihdyttävät aineet tulee kieltää kaikilta, ja tupakka samoin, koska on ihmisiä - ihan tutkitun tiedon mukaan - jotka sairastuvat tupakasta?

Vierailija
15/21 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://thl.fi/fi/web/alkoholi-tupakka-ja-riippuvuudet/ehkaiseva-paihde…

Siinä sulle tutkittua faktaa ja se puoltaa laillistamista.

Vierailija
16/21 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain rikolliset haluavat kannabiksen pysyvän laittomana.

Vierailija
17/21 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan täytyy antaa lainsäädännöllä selvä kanta siihen miten käy on hyväksyttävää ja mikä kiellettyä. Siksi huumet täytyy kriminalisoida kaikissa muodoissaan ja tässä tapauksessa nistien rangaistuksia tulee koventaa niin että ne todella tuntuu.

Vierailija
18/21 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://thl.fi/fi/web/alkoholi-tupakka-ja-riippuvuudet/ehkaiseva-paihde…

Siinä sulle tutkittua faktaa ja se puoltaa laillistamista.

Siinä se on todistettu miksi kannabiksen on oltava laillista. Se on haitattomin päihde.

Vierailija
19/21 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä ketjujta tulee niin kauan kunnes järkipolitiikka voittaa.

Ja nistit ammutaan katuojaan? Toimisi minusta ihan hyvin.

Luetko koskaan itse millaista sontaa kirjoittelet someen? Sut sinne vankilaan pitäisi laittaa, ei huumeiden käyttäjiä.

Filippiinien käytäntö on hyvinkin toimiva, ottaako nisti tunteisiin?

Moi, mä oon tällanen säälittävä persureppana, joka on saanut túrpaansa jo tarhaiästä lähtien jokaisella oppiasteella. Sitten myöhemmin olin koulupudokas kun en voinut kiusaamisen takia enää jatkaa opintoja, vaan jäin kotiin pelaamaan pleikkaria 24/7. Äiti ei kuitenkaan tätä jaksanut katsella ikuisesti, niin se potki mut omaan yksiöön, mut maksaa kuitenkin mun kaikki laskut, että  saan käyttää tukeni omiin juttuihin. Naisia ei tällainen päähän potkittu reppana tietenkään kiinnosta ja töihinkään ei ole mitään asiaa, minkä takia katkerana katson ihmisiä jatkuvasti ylöspäin.

Löysin kuitenkin  vaihtoehdon. Mä voin kostoksi alkaa vihaamaan kaikkia nistejä, jotka elävät mielestäni väärin. Lisäksi voin samalla alkaa vihaamaan kaikkia naisia, joita jopa nämä nistit saavat, mut mä en saa. Mä oon kuitenkin niin reppana, etten tietenkään uskalla julkisesti olla mistään mitään mieltä tai sanoa yhtään mitään, mutta onneksi löysin pelastukseni vauvapalstalla. Tänne voin suoltaa katkeria víhanpurkauksiani ilman mitään pelkoa siitä, että kukaan tunnistaa mua ja alkaa taas kiusaamaan. Tää on hyvä paikka, jossa voin purkaa kaikkia katkeria patoutumiani.

Tässä siis suomeksi sensuroimaton version tosta ja muistakin sun viesteistä.

Vierailija
20/21 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan varsinkaan puolue-eliitti ppelkää valta-asemansa menetystä, jos ottavat "vääriä". Esim. Antti Rinteen on pakko kieltolakia kannattava huumiesta saarnaaja, koska äänet pääasiassa joltain +50v sivistymättömiltä papoilta, jotka ovat vuosikymmeniä sitten aivopesty uskoamaan kaikki propaganda huumeista. Noita äänestäjiä ei mikään järkipuhe ja faktat kiinnosta jo ihan senkään takia, että suurin osa noista on vkl-juoppoja, jotka ovat kitanneet viina vuosikymmeniä, jotka eivät halua myöntää alkoholin olevan päihde siinä missä ne "pahat" huumeetkin. Tunnen itse paljon näitä +50v persejuntteja, joiden jutut ovat juuri tuollaisia.

Vihreillä on toki helpompaa käydä tätä keskustelua, koska niitä äänestävä on porukka pääasiassa nuorta ja paljon valistuneempaa porukkaa. Vihreät eivät edes voi voittaa ottaa muuta kuin varovaisen myönteisen kannanh, siinä missä kokoomuksen, demarien, kepun ja persujen on otettava juuri sellainen kuin niitä äänestävät vanhanaikaiset metsäjuntit haluavat niiden ottavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi