Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, huomaatko yleensä, jos miehellä seisoo, kun suutelette?

Vierailija
30.10.2019 |

-

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
22/32 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokki on kiusoitellut mua jo pitkään tuolla lailla ja syöttänyt ajatusta, että laukeaisin, jos ja kun hän vain jatkaisi. Ei ole juuri mitään kiihottavampaa, jos on seksuaalista vetoa mieheen, kuin tuntea se kullin paksuneminen, piteneminen, jäykistyminen, paisuminen ja ihana sykkiminen pystyssä. Kerran hän sitten kävi kunnolla haara-asentoon ja koukkuun polvista, että erektio painoi ja hieroi voimakkaasti mun alapäätä vasten. En voinut pidätellä orgasmia, vaikka kangas oli välissä. Aivan uskomattoman vahva orggu ja vielä oltiin puolijulkisella paikalla, piilossa kuitenkin. Otin miehen hartioista kiinni ja en voinut mitenkään pidätellä, vaikka aluksi yritin. Eli kyllä todellakin huomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Juuri ennen koronaa olin helmikuussa kavereiden kanssa laivalla. Meillä oli aika kova biletysmeinki. Olin jutellut erään miehen kanssa ja haaveilin tanssimisesta ja suutelemisesta hänen kanssaan.

Lopulta rohkaistuin itse. Kävin naistenhuoneessa tarkistamassa huulikiillot. Sitten hain häntä hitaaseen.

Suutelimme, ensin vain kevyesti, pieniä pusuja, ja jo silloin huomasin että hänellä seisoo, mikä tietysti vain lisäsi omaa kiihottuneisuuttani.

Vierailija
24/32 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen saanut orgasminkin sen tuntemisesta.

Sama. Oltiin vieläpä meidän ekoilla treffeillä. Synkkasi niin älyttömän hyvin, halailtiin ja suudeltiin mun rapussa ja hän pakitti mut ovea vasten ja siinä sitten hyvänyönorgasmi ennen miehen lähtöä jätti mut aivan voimattomaksi. Jalat oli ihan velliä ja hätinä sain raahattua itseni asuntoon sisälle ja romahdin sänkyyn onnessani. 

Vierailija
25/32 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuoreessa suhteessa miehellä ei seiso suudellessa, suhteella ei ole tulevaisuutta.

Sama jos ei nainen kostu suudellessa, niin tulevaisuus on synkkä.

Vierailija
26/32 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä parin exän ja nykyisen puolison kanssa tuli usein hinkattua vaatteet päällä orgasmi molemmille, hieroen housuissa seisovaa kullia tytön pimpsa-aluetta vasten. Toki myös harrastettiin käsitouhuja puolin ja toisin. Se oli kiihottavaa aikaa. Nykyään yli 20 yhteisen vuoden jälkeen harvemmin mutta joskus saatan aamuseisokilla kiusoitella puolisoa.

Vierailija
27/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan kyllä ja seisoo vähemmästakin

Vierailija
28/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltu yhdessä yli 20 vuotta. Pussaamalla ei jäykisty enää yhtään mikään, eikä suukot johda mihinkään. 

Vierailija
29/32 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vanhanakin tuo tapahtuu, kiusallista jos kesällä verkkareissa suutelee naista ulkosalla 😃

Vierailija
30/32 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuoreessa suhteessa miehellä ei seiso suudellessa, suhteella ei ole tulevaisuutta.

Varmaan aika yksilöllistä kuitenkin, ja vaikuttaiskohan ikä jonkin verran?

Parikymppisillä seisoo heti kun huulet koskettaa toisiaan, mutta viiskymppisellä ei välttämättä yhtä helposti?

Eikä välttämättä edes kolmi-nelikymppisillä.

Riippuu  täysin kemioista. Useita naisia ja tyttöjä tuli suudeltua, mutta vaimo ollut ainoa, joka saanut kullini seisomaan välittömästi jo ensisuudelmassa. Itse asissa muut eivät ole sinä onnistuneet koskaan. Ihan kiva suudellessa ei ole sama kuin humaus molemmissa päissä, aivoissa ja kullissa. 

Vierailija
31/32 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos penis painaa mua vasten niin kyllä. Eli yleensä huomaan. Ensimmäinen poikaystävä makasi päälläni kun tämä tapahtui ensimmäisen kerran ja luulin, että hänen vyönsolkensa painoi kipeästi.. onneksi tajusin ennen kuin ehdin nolata molemmat. :D

Mitä noloa tuossa olisi ollut, kummallekaan? 

Eikö ihmiset ole enää ihmisiä?

Vierailija
32/32 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Ihan kauheeta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi