Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa mennä jo hermot. Korvan takana alue minne kertyy märkää

Vierailija
29.10.2019 |

Ihan epämääräinen alue. Joskus siinä oli iso patti josta puristamalla tuli talin tapaista, kävin korvalääkärillä ja jonkun nimenkin sille sanoi, mutta siinä kohtaa se patti oli tyhjentynyt ja asialle ei voitu mitään tehdä, paras kuulemma poistaa silloin kun se patti on siellä.

Useamman vuoden jo ollut, nykyän sinne kertyy vain märkää minkä puristan pois, haisee pirun pahalle.

Sanottiin että tule uudestaan kun se patti on siellä niin leikataan pois. Mitä tälle voi tehdä? Antaa vain olla ja odottaa että se kasvaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene uudestaan sinne lääkärille.

Vierailija
2/13 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyseessä on finni/paise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene uudestaan sinne lääkärille.

Olen käynyt, mutta sanottiin että ei voi nyt tehdä mitään. Hankala leikata kun siellä joku pussi mikä pitää saada kokonaisena pois tai jotain.

Päivittäin sitä ronkkii, mietin jo että laitan pariks kuukaudeks laastarin päälle etten rönki sitä kokoajan

Vierailija
4/13 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdatko tuon korvan taakse tulevan märän minun ihottumaisiin käsiini jotka tuovat mieleen fallout pelisarjan ghoulit ja kutiavat ja kirvelevät jatkuvasti?

Vierailija
5/13 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdatko tuon korvan taakse tulevan märän minun ihottumaisiin käsiini jotka tuovat mieleen fallout pelisarjan ghoulit ja kutiavat ja kirvelevät jatkuvasti?

Voitais hetkeksi vaihtaa 😅

No ei vaisinkaan, pieni juttu mutta vuosia jatkunut ja kaikkea muutakin ikävää tässä niin ei vain jaksa.

Ja kun ei saa edes puristamalla sitä lähtemään pois vaan tulee aina uudestaan, varmaan just niin kauan kun se poistetaan

Vierailija
6/13 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SINULLA ON RUOKA-AINE ALLERGIA. Tai pesuaine. 

Vierailija
7/13 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla korvantaukset vuotaa märkää aina :( lisäksi korvakäytävät. Ravasin lääkäreillä ja kun vihdoin 5 vuoden antibioottikierteen jälkeen laittoivat lähetteen korvaklinikalle, siellä totesivat, että minulla on seborroinen ekseema. No.. minulla on käytössä Locoid-liuos, mutta ei se ongelmaa poista. En tiedä, kai tämän kanssa on vaan elettävä. Suihkussa pesen korvantaukset Sebamedilla, jos en pesisi, korvantaukset tulehtuisivat todella pahasti.

Vierailija
8/13 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla korvantaukset vuotaa märkää aina :( lisäksi korvakäytävät. Ravasin lääkäreillä ja kun vihdoin 5 vuoden antibioottikierteen jälkeen laittoivat lähetteen korvaklinikalle, siellä totesivat, että minulla on seborroinen ekseema. No.. minulla on käytössä Locoid-liuos, mutta ei se ongelmaa poista. En tiedä, kai tämän kanssa on vaan elettävä. Suihkussa pesen korvantaukset Sebamedilla, jos en pesisi, korvantaukset tulehtuisivat todella pahasti.

Tää on kyllä jännä juttu. Jos koiralla on korviensa kanssa ongelmia niin syytä lähdetään etsimään ruokavaliosta ja siitä että siellä on jotain sopimatonta. Jos ihmisellä on sama, siihen määrätään rasvaa ja suihketta ja toivotukset "koita pärjätä".

Vierailija
9/13 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tuon nimeä mutta joku talirauhasjuttu se on, siellä tavallaan kapseli minkä sisälle sitä sontaa kertyy, sit saattaa tulehtua ja paisua. Ja se koko kapseli pitää poistaa sieltä, eli ei auta puristaa tyhjäksi. Sitä mårkää on korvantaus kokonaisuudessaan, joku onkalon tapainen siellä menee kun märän pystyy painamaan korvan yläosaan tai alaosaan

Vierailija
10/13 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna sen patin kasvaa niin kuin se lääkäri sanoi ja mene sitten näyttämään sitä?

Vierailija
11/13 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori Paise - TV-ohjelmassa on noita joka jaksossa. Se koko kystapussi tosiaan leikattava sieltä pois että ongelma häviää

Vierailija
12/13 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista tuon nimeä mutta joku talirauhasjuttu se on, siellä tavallaan kapseli minkä sisälle sitä sontaa kertyy, sit saattaa tulehtua ja paisua. Ja se koko kapseli pitää poistaa sieltä, eli ei auta puristaa tyhjäksi. Sitä mårkää on korvantaus kokonaisuudessaan, joku onkalon tapainen siellä menee kun märän pystyy painamaan korvan yläosaan tai alaosaan

dr pimple popper youtubessa on poistanut tuommoisia.

Vierailija
13/13 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mull vastaava ongelma johtui oikeasti allergisoivasta shampoosta. Sebamedinllä pesun auttaminen viittaa samsan suuntqan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi