13-vuotias lähti reilu tunti sitten kauppaan, eikä ole vielä tullut kotiin
Puhelin on suljettu, ilmeisesti akku loppu. Piti nähdä kaveri kaupalla, noin kilometrin päästä kotoamme. Ärsyttää ihan simona kun ei vastaa puhelimeen.....Mitä teen seuraavaksi?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kantsisko käydä sen kaverin luona kysäsee.
Kaveri asuu toisella suunnalla, enkä tiedä ihan tarkkaan missä. Mulla ei ole kaverin puhelinnumeroa :(
:( onpa kurja tilanne. Soita jollekin toiselle kaverille jonka numeron tiedät ja kysy tämän kaverin puhelinnumeroa.
Ei hätää. Jos sen piti ostaa perunoita niinkuin mun muksun aikoinaan niin sen pitää ekana odottaa ettei vaan kukaan kaveri tai tuttu näe. Noloa ostaa perunoita. Ikuinen häpeä.
Onko näin tapahtunut aikaisemminkin? Onko ns. normaalia toimintaa hänelle vai onko tämä poikkeavaa?
Tuli kotiin, kylmissään. <3
Akku oli loppunut niin kuin epäilin, nyt meni läpimään suihkuun.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää. Jos sen piti ostaa perunoita niinkuin mun muksun aikoinaan niin sen pitää ekana odottaa ettei vaan kukaan kaveri tai tuttu näe. Noloa ostaa perunoita. Ikuinen häpeä.
Tästä tuli mieleen, kuinka meidän poika ei suostu ostamaan purjoa, koska se on niin noloa, kun se vihreä osa jää näkyviin kauppakassista. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen, kuinka meidän poika ei suostu ostamaan purjoa, koska se on niin noloa, kun se vihreä osa jää näkyviin kauppakassista. 🙈
Muistan ton ajan. Poika kohta 16 vuotta ja nyt suostuu tuomaan jo jotain.
Hauska syy oli toi että joku voi pitää häntä ahneena.
Tuo vaihe menee kyllä ohi.
Kantsisko käydä sen kaverin luona kysäsee.