Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole mitään tulevaisuutta

Vierailija
29.10.2019 |

Täytyy ajoissa unohtaa haaveet siitä hyvästä elämästä minkä olen luullut saavuttavani. En päässyt muualle opiskelemaan kuin ammattikouluun (ei sillä että se olisi mielestäni mitenkään huonompi), sehän tuntui ensin hyvältä että on edes joksikin aikaa tekemistä. Mutta nyt se totuus sitten iskee. En saanut edes työharjoittelupaikkaa, kun minussa on joku perustavanlaatuinen ongelma. Opiskelu menee päin helvettiä eikä nyt näytä siltä että se johtaisi mihinkään työllistymiseen. MMMFFGHHSAAAAA! Olen siis loppuelämäni joku te-toimiston/valtion robotti, mitään omaa ei ole koskaan, ei ikinä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma elämä, omat aivot, eikö se ole jo paljon?

Aivot on omat, mutta eihän niillä saa edes ajatella vapaasti. Jos ei ole taitoa opiskella tai työskennellä, menettää tässä yhteiskunnassa vapauden suunnitella ajankäyttönsä. Eikä pidä tulkita tätä nyt niin, että pelkäisin kovaakaan työntekoa. Mutta kun kukaan ei luota että olisin hyvä tekijä! Aina on joku jolla on joku ominaisuus tekemässä sitä uskottavuutta.

Elämää on myös ja varsinkin työelämän tuolla puolenkin.

Niin on, mutta rahaa yleensä ei.

Vierailija
22/28 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luot itse oman elämäsi sisällön. Jos päätät, että sinulla ei ole tulevaisutta, niin ei sitä kovin kummosta tulevaisuuttaa varmaan ole. Jos taasen päätät, että on, pystyt kyllä saamaan onnellisen elämän.

Tähän on helppo uskoa, kun kaikki vaan on sattunut menemään suunnilleen mukavasti. Ei ehkä täysin suunnitelmien mukaan, mutta riittävän läheltä silti. Kyllä minäkin joskus uskoin tuohon ajatukseen ja sen voimalla jaksoinkin kauan mennä eteenpäin. Nyt alkaa puhti loppua, kun huomaa että eihän se riitä.

Onko tämä siis elämäsi ensimmäinen isompi vastoinkäyminen?

Ei, tässä on nyt kyse kokonaisuudesta. Tämä mainitsemani asia alkaa vaan olla niitä viimeisiä niittejä, kun tuntuu että mikään ei enää onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luot itse oman elämäsi sisällön. Jos päätät, että sinulla ei ole tulevaisutta, niin ei sitä kovin kummosta tulevaisuuttaa varmaan ole. Jos taasen päätät, että on, pystyt kyllä saamaan onnellisen elämän.

Tähän on helppo uskoa, kun kaikki vaan on sattunut menemään suunnilleen mukavasti. Ei ehkä täysin suunnitelmien mukaan, mutta riittävän läheltä silti. Kyllä minäkin joskus uskoin tuohon ajatukseen ja sen voimalla jaksoinkin kauan mennä eteenpäin. Nyt alkaa puhti loppua, kun huomaa että eihän se riitä.

Olen siis tuon kommentin kirjoittaja, jolle vastasit ja mulla ei elämä ole todellakaan mennyt mukavasti. On ollut työttömyyttä, masennusta, ahdistusta, ihmissuhde ja rahaongelmia ja ties mitä. Nyt kun olen viimeinkin alkanut ottamaan vastuuta omista teoista ja lakannut syyttelemästä muita,elämä on viimeinkin alkanut parantumaan. Olen lukenut self help kirjoja, aloittanut meditoinnin, syömään terveellisesti ja liikkumaan, hankkinut positiivisimpia ystäviä jne. Kaikilla on tietysti erilaiset lähtökohdat, mutta kyllä se olet sinä itse, joka sen sun elämän pystyy parhaiten muuttamaan ja positiivinen, lannistumaton asenne on erittäin tärkeä.

Tää voisi olla mun kirjoittamaani, kuin ote omasta elämästäni. Ja minä olen jo yli 50v. ja nyt vasta hiffannut tuon oman vastuun ottamisen alkaen vaikka omista ajatuksistani. Mulla on vapaus ajatella itsestäni ja tulevaisuudestani mitä vaan, miksi siis ehdoin tahdoin dissaisin. Ajatuksilla on taipumus muuntua todeksi.

Vierailija
24/28 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"MMMFFGHHSAAAAA!"

Mitä tämä tarkoittaa? Miksi se päättyy "saaaa"?

Vierailija
25/28 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me elämme maailmassa, jossa Donald Trumpin kaltainen henkilä on päässyt presidentiksi asti... joten kyllä säkin AP pystyt ihan varmasti saavuttamaan jotain suurta.

Vierailija
26/28 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me elämme maailmassa, jossa Donald Trumpin kaltainen henkilä on päässyt presidentiksi asti... joten kyllä säkin AP pystyt ihan varmasti saavuttamaan jotain suurta.

Miten? Vain harvat ovat uskoneet minuun (mukaan lukien minä itse, vaikka täällä muuta väitetäänkin). Suurin osa kuitenkaan ei. Minussa on jotain toisia ihmisiä hämäävää. En kai ole tarpeeksi "normaali", tai jotain.

Vierailija
27/28 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti menee täälläkin. Minnekään en töihin enää pääsisi. Enkä tiedä, että haluanko edes.

Vierailija
28/28 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kun kiva, sitten ei taida olla mitään menetettävääkään. Ehdotan täten, että alat Suomen viralliseksi kylähulluksi. Tässä keinoja:

- hae kaikkiin mahdollisiin tosi-tv-ohjelmiin

- ala striimata kasvoasi 24/7 ja ota vaikka kantaa jokaiseen av:n aloitukseen ja kärpästen salaliittojuoneen

Rappiotubettajille on aina kysyntää. Ja sellaisena olo on helppoa. Kunhan ryyppää ja sekoilee, ja striimaa kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi