Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vieläkään veropäätöstä tullut

Vierailija
29.10.2019 |

Meille ei oo vieläkään tullut veropäätöksiä mun miehen kans... Tein kyllä toiminimellä töitä, en tiedä sitäkö ne siellä nyt laskee vai mikä siellä nyt maksaa... Onko muita jotka ei oo saanut vielä omaansa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä OmaVerossa näyttää?

Vierailija
2/8 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sielläkään tietoa asiasta vaikka oon joka kohdan yrittänyt kaivella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut omaverosta? Jos posti on vaan hukannut kirjeen, ei olisi harvinaista.

Vierailija
4/8 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo sielläkään tietoa asiasta vaikka oon joka kohdan yrittänyt kaivella.

Siellä pitäisi olla sellainen kohta, mistä näkyy muistaakseni viestit, siellä on verokortit ja verotuspäätökset.

Vierailija
5/8 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo omaverossa mitään :-( rasittaa. Kai me ollaan unohdettuja yksilöitä tai vaan viimeiset Suomessa jotka sen saa.

Vierailija
6/8 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaverossa pitäisi näkyä " veroilmoituksesi on käsittelyssä, saat ilmoituksen kun " jotain tuollaista. En muista enää tarkkaa sana muotoa. Sen muistan, että em.txt:n löytäminen oli vähän hankalaa.

Vierailija
7/8 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut meillekään. Omavero menee 1.11. Kiinni viikoksi tietojärjestelmäpäivityksen vuoksi. Uskon että Posti silppuaa nykyään kirjeet, kun ne eivät tule perille.

Vierailija
8/8 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhan ketjun, kun mulle (toiminimiyrittäjä) ei ole vielä tullut verotuspäätöstä omaveroon eikä postissa ja huomenna on viimeinen päivä. Ei ole ikinä aiemmin mennyt näin viime tippaan :-O. Onko muita, joille ei ole vielä tullut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi