Miten saatte lapsenne pitämään ulkohousuja?
11v poika ei haluaisi enää käyttää ulkohousuja. Käyttää vain adidas verkkareita. Mikä neuvoksi?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Lasketteluhousut tai merinovillaiset kalsarit housujen alle.
Lasketteluhousut ei käy ja urheilukerrasto on alla. Mietin vaan kun tulee kylmempää, että pakko jotain ulkoilu/lasketteluhousuja on käyttää.
Teinit eivät pidä ulkohousuja, koska teini-ikä.
Onneksi olkoon, oot kasvattamassa munansa palelluttanutta metsien verkkarimiestä.
11 v on jo niin iso, että tajuaa kyllä itse, missä vaiheessa ei enää verkkareilla pärjää. Jos tulee kylmä, eikä ulkohousut kelpaa, niin verkkareiden alle pitkät kalsarit.
Adduista en tiedä, mutta meidän esimurkulle ostin just verkkarit paksusta kankaasta, sisällä sellanen pörröharjattu pinta, joilla pärjää pikkupakkasille.
No en saisi mun 14- vuotiasta laittamaan ulkohousuja millään konstilla jalkaansa.
Kunhan se kerran vetää kunnolla lipat ja ruhjoo polvensa puhki verkkarien kera, niin ottaa opikseen. Putsaa haava suolalla.
Vierailija kirjoitti:
No en saisi mun 14- vuotiasta laittamaan ulkohousuja millään konstilla jalkaansa.
Joo, outoa vaan että tuo alkaa niin aikaisin kuin 11v.
Teinit ei kyllä ulkkareita pidä millään konstilla. Pitkävartiset saappaat ja pitkä takki onneksi kelpaa.
Lasketteluhousut tai merinovillaiset kalsarit housujen alle.