Hierokaa sormella sierainten ulkovierustaa
Kommentit (25)
Ei haise miltään, mutta voin tässä tunnustaa yhden toisen jutun, en ole keltään kehdannut kysyä, onko muilla vastaavaa ongelmaa :( Eli kun hieron leukaani sormella (tai tuota kuoppaa joka on leuan ja alahuulen välissä siis), se haisee ihan kamalalta! Vaikka olisin hetkeä aiemmin pessyt kasvot. Mistähän johtuu.
Nuolaiskaa kädenselkää, antakaa kuivua ja haistakaa kädenselkää. Mille haisee?
Vierailija kirjoitti:
Ei haise miltään, mutta voin tässä tunnustaa yhden toisen jutun, en ole keltään kehdannut kysyä, onko muilla vastaavaa ongelmaa :( Eli kun hieron leukaani sormella (tai tuota kuoppaa joka on leuan ja alahuulen välissä siis), se haisee ihan kamalalta! Vaikka olisin hetkeä aiemmin pessyt kasvot. Mistähän johtuu.
Kyllä, samoin tuo sieraimen ulkosyrjäkuoppa tai miksi sitä nyt sanotaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Ensin jokin syy mistä valehdella.
Mitä tää tarkoitti?
Vierailija kirjoitti:
Siinä kohdassa on talirauhasia. Voi olla, että haju muuttuisi jos ruokavalioon tulisi muutoksia.
Mulla ei haise sierainvieret mutta voi jessus korvantaukset
Olette ällöttäviä. Todennäköisesti nukutte meikit ja rasvat naamassa, ettekä putsaa kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Olette ällöttäviä. Todennäköisesti nukutte meikit ja rasvat naamassa, ettekä putsaa kunnolla.
Ei pidä paikkaansa. Putsaan kunnolla aamuin illoin, käytän kuorintavoidetta, käyn kosmetologilla kerran kuukaudessa ja harvoin edes käytän meikkiä. Silti haisee nenänpielet. Olen luullut olevani kummajainen, mutta en näköjään olekaan.
Ihanalta rasvalta. Varmaan siksi olen ikäistäni nuoremman näköinen, kun iho on rasvainen. Olen 26v ja luullaan alaikäiseksi. Jos vielä kosketan paperia, jää siihen rasvainen sormenjälki.
No ei kyllä haise millekään, ehkä just vähän puuterille ja kasvovoiteelle. Vaikka joskus rasvoittuvatkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei haise sierainvieret mutta voi jessus korvantaukset
Mulla taas luomivaot
Puuterilta ja vienosti kosteusvoiteelta.