Mä arvasin että äiti lentää ulos kuin leppäkeihäs!!!!!!!!!
nsesti-isän uhri ei halua enää nähdä äitiään.
Josef Fritzl lukitsi tyttärensä talonsa kellariin 24 vuodeksi.
Josef Fritzl lukitsi tyttärensä talonsa kellariin 24 vuodeksi. (EPA)
24 vuotta insesti-isänsä vankina itävaltalaistalon kellarissa elänyt Elisabeth Fritzl, 42, on käskenyt Rosemarie-äitiään, 69, lähtemään perheen yhteisestä asuinpaikasta Amstettenin klinikalta. Itävaltalaisen Österreich-lehden mukaan naisten välillä on ollut viime aikoina riitaa.
Kiistojen syynä ovat olleet erityisesti ne kolme Elisabethin lasta, jotka syntyivät kellarissa mutta elivät tähänastisen elämänsä kellarin yläpuolella sijaitsevassa talossa luullen Rosemarieta äidikseen. Elisabeth synnytti kellarissa hirviöisälleen Josef Fritzlille, 73, seitsemän lasta, joista yksi kuoli, kolme eli kellarissa ja kolme ilmestyi vauvaikäisenä Fritzlien ovelle muka Elisabethin hylkääminä.
Päästyään huhtikuussa kellarista vapauteen Elisabeth ei ole voinut sietää sitä, että talossa eläneet lapset ovat kutsuneet Rosemarieta äidikseen. Lisäksi hän on epäillyt äitinsä vilpittömyyttä: kuinka tämä ei muka tiedostanut aviomiehensä kaksoiselämää oman kotinsa kellarissa?
Rosemarie Fritzl muutti pois klinikalta muutama päivä sitten. Elisabeth ja kuusi lasta ovat siellä edelleen hoidettavina.
Rosemarie joutuu nyt totuttelemaan uudenlaiseen elämään ilman "lapsiaan" ja miestään, joka istuu tutkintavankeudessa. Rosemariella ei ole ammattia, vaan hän on elänyt elämänsä kotirouvana. Kauhujen taloon hän ei halua palata, ja todennäköisesti hän muuttaakin edulliseen vuokra-asuntoon.
Kommentit (23)
ja Fritzlien asunnon ja kellarin välissä oli vielä yksi kerros, niin ettei mikään ihme jos ei ole kuullut ääniä, mutta muuten kyllä on täytynyt jotain epäillä.
Aika huono näkö ja kuulo täytyy olla jos ei kuullut itkua ja hakkaamista alhaalta ja nähnyt kuinka jääkaapista katoaa ruokaa koko ajan 20vuoden ajan.
ja Fritzlien asunnon ja kellarin välissä oli vielä yksi kerros, niin ettei mikään ihme jos ei ole kuullut ääniä, mutta muuten kyllä on täytynyt jotain epäillä.
Aika huono näkö ja kuulo täytyy olla jos ei kuullut itkua ja hakkaamista alhaalta ja nähnyt kuinka jääkaapista katoaa ruokaa koko ajan 20vuoden ajan.
kerran viikossa alas kellariin siis keittiöstä ja ROsemarie seisoi vieressä.
kellarissa asuu ja syö. Ei välttämättä osannut yhdistää kadonneeseen tyttäreensä.
kellarissa asuu ja syö. Ei välttämättä osannut yhdistää kadonneeseen tyttäreensä.
Ei siis vanha. Voisko sillä olla jokin sairaus joka aiheuttaa muistikatkoksia sun muuta??
nuorenakin siis alle 50v.
Ei siis vanha. Voisko sillä olla jokin sairaus joka aiheuttaa muistikatkoksia sun muuta??
lapsena kotona asuessaan. Olen ihan varma että äiti tiesi tai aavisti jotain, ja jätti vielä tyttären yksin isänsä kanssa kun lähti muiden lasten kanssa lomalle. Mä kyllä luulen että Elizabeth ei ollut äidille mieluinen lapsi, joten tyttöparka uhrattiin isänsä seksiorjaksi.
lapsena kotona asuessaan. Olen ihan varma että äiti tiesi tai aavisti jotain, ja jätti vielä tyttären yksin isänsä kanssa kun lähti muiden lasten kanssa lomalle. Mä kyllä luulen että Elizabeth ei ollut äidille mieluinen lapsi, joten tyttöparka uhrattiin isänsä seksiorjaksi.
kuin 18vuotiaana.Mutta miksi ei sitten saanut lapsia ennen kuin vasta vankeudessa?Luulisi ehkä olleen jotain lähentelyjä aiemmin mutta pahempaa vasta kellarissa.
kuin 18vuotiaana.Mutta miksi ei sitten saanut lapsia ennen kuin vasta vankeudessa?Luulisi ehkä olleen jotain lähentelyjä aiemmin mutta pahempaa vasta kellarissa.
että isä on käyttänyt hyväksi 11-vuotiaasta asti, joku tuttava sen tiesikin ja koulukaveritkin aavistelivat.
läheinen suhde kun ei ole voinut äidilleenkään kertoa vuosien hyväksikäytöstä - tai mikä todennäköisempää, kertoi kyllä mutta äiti ei välittänyt.