Masennuin kun ihastus ghostasi :(
Toki oli taustalla muutakin kurjaa elämässä ja tiesin riskit etukäteen ettei kannattaisi, mutta en voinut itselleni mitään. Tai tunteilleni. Ja niinhän siinä kävi, että jonkin kk kuluttua olinkin miehelle ilmaa... Syytä en edes tiedä enkä ees haluukaan tietää. Lopputulos nyt kuitenkin on tämä, että olen tosi allapäin ja huonolla tuulella koko ajan, haluaisi vaan nukkua... Hetken luulin, että on aito ihmissuhde käsissäni, mutta sekin lipesi ulottumattomiin ja harmittaa, että annoin ees mahdollisuuden. Mutta en tienny minkä pahan olon voi saada aikaan tällainen katoaminen. Eka kerta kun joku mulle teki näin. Siksi ehkä kolahti.
Kommentit (10)
Liikaa odotuksia pelissä liian alkuvaiheessa. olen pahoillani
Tuskin olisit tykännyt, vaikka ihastuksesi olisi selvin sanoin kertonut, ettei halua jatkaa kanssasi. Ehkä hän oli jo arvannut luonteestasi ja olemuksestasi, että draamaa tulee, jos kertoo f2f. Ymmärrän siinä mielessä ghostaajaa. Jotkut ottavat pakit niin tunteella, että mieluummin säästyy melodraamalta ja vain lopettaa yhteydenpidon.
Tiedän tunteen... Itsellä oli muutaman kuukauden kestänyt lupaava tapailu ja mies yhtäkkiä vain katosi sanomatta sanaakaan. Meillä oli jo yksi suunniteltu menokin, mutta ei sitä koskaan tullutkaan. Mies oli ihan täysillä jutussa mukana ja antoi ainakin ymmärtää, että minun kanssani hän haluaisi siirtyä vakavammalle tasolle... Nykyisin ajattelen hänestä, että v*tun kusettaja ja onneksi pääsin eroon!
Mies on kyllä elossa ja taitaa tätä nykyä seurustellakin mitä nyt somesta joku aika sitten katsoin... Kyllä rupesin etsimään vikoja itsestäni, että mikä minussa on vikana, kun en kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Joo, minä en ymmärrä tuota ilmiötä, en sitten millään! Ja pahaltahan se tuntuu. Mulle on pari kertaa kaveri tehnyt tuolla tavalla. Ei siis mikään sydänystävä, mutta sellainen jonka kanssa oli ihan mukavaa silloin tällöin viettää aikaa. Mitään syytä en keksinyt tuollaiselle käytökselle. Kyllähän se hämmentää ja tuntuu pahalle. Ihastukselta vielä varmasti huomattavasti pahemmallekin! Itse en koskaan kohtelisi muita noin epäkunnioittavasti. Tsemppiä, ap!
Mä oon "ghostannut" kaverin joka oli muutaman kerran tehnyt selväksi että olen aina kakkosvaihtoehto ajan viettamiselle. Ikinä ei voinut tietää ennenkuin kahta tuntia aiemmin, että haluaako kanssani lähteä johonkin. Voi olla että hän on ihan sokea käytökselleen, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen... Itsellä oli muutaman kuukauden kestänyt lupaava tapailu ja mies yhtäkkiä vain katosi sanomatta sanaakaan. Meillä oli jo yksi suunniteltu menokin, mutta ei sitä koskaan tullutkaan. Mies oli ihan täysillä jutussa mukana ja antoi ainakin ymmärtää, että minun kanssani hän haluaisi siirtyä vakavammalle tasolle... Nykyisin ajattelen hänestä, että v*tun kusettaja ja onneksi pääsin eroon!
Mies on kyllä elossa ja taitaa tätä nykyä seurustellakin mitä nyt somesta joku aika sitten katsoin... Kyllä rupesin etsimään vikoja itsestäni, että mikä minussa on vikana, kun en kelvannut.
"Muutaman kuukauden lupaava tapailu." "Antoi ymmärtää, että minun kanssani hän haluaisi siirtyä vakavammalle tasolle."
Joko mies ei ollut tosissaan, jos ei tuossa ajassa juttu hänen puoleltaan edennyt. Tai sitten sinä roikotit ja testailit miestä ja mies kyllästyi.
Harmaa vyöhyke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Muutaman kuukauden lupaava tapailu." "Antoi ymmärtää, että minun kanssani hän haluaisi siirtyä vakavammalle tasolle."
Joko mies ei ollut tosissaan, jos ei tuossa ajassa juttu hänen puoleltaan edennyt. Tai sitten sinä roikotit ja testailit miestä ja mies kyllästyi.
Kyllä se kävi varsin hyvin selväksi, ettei hän ollut tosissaan, vaikka niin väitti. Minä en roikottanut tai testaillut.
Parempi nyt heti alussa kuitenkin. Kaikki ihmiset ei ole yhtään kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Harmaa vyöhyke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kävi varsin hyvin selväksi, ettei hän ollut tosissaan, vaikka niin väitti. Minä en roikottanut tai testaillut.
Kannattaako sitten uskoa sanoja vai tekoja? Minusta muutama kuukausi on jo aika pitkä aika vain "tapailla", mitä sillä kukakin tarkoittaa.
Tämähän on aivan kauheaa, kun se tapahtuu naiselle.
Meille miehillehän tämä on ollut jo ihan normi tilanne aina ja ikuisesti. Silti meidän on vaan ollut pakko niellä tilanne ja jatkaa eteenpäin ketään syyllistämättä. Naisille on siis ilmeisesti eri säännöt?
Joo, minä en ymmärrä tuota ilmiötä, en sitten millään! Ja pahaltahan se tuntuu. Mulle on pari kertaa kaveri tehnyt tuolla tavalla. Ei siis mikään sydänystävä, mutta sellainen jonka kanssa oli ihan mukavaa silloin tällöin viettää aikaa. Mitään syytä en keksinyt tuollaiselle käytökselle. Kyllähän se hämmentää ja tuntuu pahalle. Ihastukselta vielä varmasti huomattavasti pahemmallekin! Itse en koskaan kohtelisi muita noin epäkunnioittavasti. Tsemppiä, ap!