Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joillain vierailla ihmisillä vaikea olla seurassani?

Vierailija
28.10.2019 |

En tiedä mikä minussa on kun jotkut selvästi vaivaantuvat seurassani. Tai sitten jotkut toiset mulkoilevat kummissaan, vähän jotenkin vihamielisesti tai huvittuneena. Olen kai jotenkin outo olemukseltani. En kyllä haluaisi olla. :( Mikähän minussa on? Enkä kuvittele tätä. Olen kyllä mt-ongelmainen, mutta ei muitakaan mt-ongelmaisia mulkoilla tai oudoksuta. En haise (toivottavasti) ja pukeudun tavallisesti ja tylsästi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/8 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ruma ja haiset. Luultavasti mt-ongelmasikin näkyvät nykimisinä, pakkotoistoina tai muuten vaan hulluina ilmeinä ja olemuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Vierailija
4/8 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä voi olla vaikea olo ihan omasta takaa.

Vierailija
5/8 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että ehkä itse tarkkailen heidän reaktioitaan niin tarkasti, että he puolestaan ajattelevat, että mikä heissä on vikana, kun muut tuijottavat. Kun katse toljottaa ja käy vähän hitaalla itse, kun funtsii. Voi olla, että ilmehdit runsaasti.

Vierailija
6/8 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ruma ja haiset. Luultavasti mt-ongelmasikin näkyvät nykimisinä, pakkotoistoina tai muuten vaan hulluina ilmeinä ja olemuksesta.

Miksi voit noin huonosti? Et pahoittanut mieltäni ollenkaan, vaikka sitä kovasti yritit. Toivottavasti löytäisit valon elämässä. Ap

Vierailija
7/8 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut, että ehkä itse tarkkailen heidän reaktioitaan niin tarkasti, että he puolestaan ajattelevat, että mikä heissä on vikana, kun muut tuijottavat. Kun katse toljottaa ja käy vähän hitaalla itse, kun funtsii. Voi olla, että ilmehdit runsaasti.

Tapahtuu silloinkin kun keskityn ihan omaan tekemiseeni. Sitten havahdun yhtäkkiä siihen kun joku mulkoilee tms. Toivottavasti en ilmehdi mitenkään hassusti kun en sitä itse huomaa. Ap

Vierailija
8/8 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkotoistoina? Se on pakkoliike idiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi