Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä sellaisia kiusattuja, jotka itseasiassa uskovat ansainneensa kiusaamisensa?

Vierailija
28.10.2019 |

Minä aloitan. Olin alakoulussa kova rollikello, joka kanteli muiden oppilaiden jutuista opettajalle. Halusin näin saada parempia numeroita. Kotimatkoilla sain lumipesuja ja turpiinkin, koska tämä ärsytti muita. Kun lopetin rollimisen, minua ei enäö kurmootettu. Myöhemmin tulin ajatelleeksi, että olin todella ärsyttävä ja itsekeskeinen pentu, joka ansaitsi selkäsaunansa. Se toi minut järkiini. Tämän jälkeen minua ei kiusattu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rollikello 😂

Vierailija
2/6 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ex-hiljainen ja ex-ujo, nykyään puhelias päällepäsmäri ja rohkea karismaattinen esiintyjä. Minua kiusattiin hiljaisen ja ujon luonteen takia. Nyt aikuisena ymmärrän kiusattujani. Sillä minuakin ärsyttää suunnattomasti ujot ja hiljaiset, erityisesti työelämässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ex-hiljainen ja ex-ujo, nykyään puhelias päällepäsmäri ja rohkea karismaattinen esiintyjä. Minua kiusattiin hiljaisen ja ujon luonteen takia. Nyt aikuisena ymmärrän kiusattujani. Sillä minuakin ärsyttää suunnattomasti ujot ja hiljaiset, erityisesti työelämässä!

*kiusaajiani

Vierailija
4/6 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää keskustelua!

Vierailija
5/6 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vainottiin.

Vierailija