Onko sulle koskaan naurettu gynekologin vastaanotolla?
En tiedä kehtaanko mennä tutkimuksiin. Mitä jos se nauraa mun dumboille. On meinaan isot häpyhuulet.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Ne on kuule kaiken jo nähnyt. Sun dumbot on pientä siihen verrattuna.
Oletko ihan varma että kaiken nähneet?
Ei, mulla on normaalit häpyhuulet, varmaan just siksi...
Toistaiseksi mun kaikki gynet on jääneet henkiin, vaikka ovatkin nauraneet kuollakseen sille kaikelle, mitä 4 synnytystä on jättänyt jälkeensä.
Että älä huoli, ap. Gynekologit ovat raakoja ja kestäviä tyyppejä.
On hyvä merkki jos nauraa, silloin on aika huolestua, jos rupeaa itkemään.
Ei oo nauranut, mutta yksi gyne kysyi kerran, onko tutkittu, miksi olen niin karvainen. Vastasin, että kun olen saanut lapsia ihan ongelmitta niin en usko, että on mitään pahemmin vialla, karvaista sukua.
Mene ihan rauhassa. Eivät varmasti naura.
Ihme virnuilua olen kokenut käydessäni parin nuorehkon naisgynekologin vastaanotoilla. Lääkärin pokan pitäisi kyllä pitää, mutta näitä keskenkasvuisia riittää joka ammatissa, valitettavasti.
Ei ole naurettu eikä mitään, he on varmasti nähneet isompiakin dumboja kuin ne sinun. Hyvin asiallinen meininki gynellä aina. Miesgynelle älä mene, heillä on kuulemma ikävä tapa puida asiakkaiden alapäiden ulkonäköä tyyliin lounastauolla keskenään.
Silloin levität huulesi ja lähdet lentämään dumbon lailla ympäri huonetta sotkien sen.
AP: ilmeisesti hyvin kookkaista sisemmistä häpyhuulistasi ei ole ollut mitään haittaa?
Miksi olet menossa gynekologille...?
En ole koskaan käynyt gynekologilla.
Ikää 47.
Tuskinpa se nauraa sen enempää kuin korvalääkäri hörökorville tai silmälääkäri pallosilmille.
Onko sinulla jotain vikaa alapäässä, kun gynekologille menet?
Ei ole, mutta nöyryytetty on. Olen joutunut ainakin kaksi kertaa elämässäni "yllättäen" opiskeluryhmien tutkittavaksi, joissa paljon miesopiskelijoita. Ilmeet oli sen näköiset, että näkivät naisen toosan ensikertaa😞 Tunsin olevani kuin lihatiskillä, mikä oli oksettavaa.
Eiköhän siellä ole nähty kaikenlaista, joten alapääsi tuskin tuo mitään yllätyksiä. Rutiinia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta nöyryytetty on. Olen joutunut ainakin kaksi kertaa elämässäni "yllättäen" opiskeluryhmien tutkittavaksi, joissa paljon miesopiskelijoita. Ilmeet oli sen näköiset, että näkivät naisen toosan ensikertaa😞 Tunsin olevani kuin lihatiskillä, mikä oli oksettavaa.
Eiköhän siellä ole nähty kaikenlaista, joten alapääsi tuskin tuo mitään yllätyksiä. Rutiinia.
Minä olen kerran. Huoneeseen kutsuttaessa kysyttiin nopeasti, haittaako joukko katsomaan tulleita opiskelijoita. En halunnut olla tyly, suostuin. Täytyyhän opiskelijoiden tietysti saada harjoitusta.
Minua ei haitannut, opiskelijamiehet siinä jotain virnuilivat. Mitäs siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
En ole Ap mutta gynellä täytyy alkaa käymään säännöllisesti viimeistään 18 vuotiaana tai silloin kun sexielämä on alkanut. Vuositarkastus (vähintään!) olisi suotavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Ap mutta gynellä täytyy alkaa käymään säännöllisesti viimeistään 18 vuotiaana tai silloin kun sexielämä on alkanut. Vuositarkastus (vähintään!) olisi suotavaa!
Hyvää huomenta myös sinne Lääkäriliittoon 👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naurettu eikä mitään, he on varmasti nähneet isompiakin dumboja kuin ne sinun. Hyvin asiallinen meininki gynellä aina. Miesgynelle älä mene, heillä on kuulemma ikävä tapa puida asiakkaiden alapäiden ulkonäköä tyyliin lounastauolla keskenään.
Älä sotke omia kuvitelmiasi tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta myös sinne Lääkäriliittoon 👍🏼
Ne on kuule kaiken jo nähnyt. Sun dumbot on pientä siihen verrattuna.