Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulle koskaan naurettu gynekologin vastaanotolla?

Marika 22
28.10.2019 |

En tiedä kehtaanko mennä tutkimuksiin. Mitä jos se nauraa mun dumboille. On meinaan isot häpyhuulet.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kuule kaiken jo nähnyt. Sun dumbot on pientä siihen verrattuna.

Vierailija
2/18 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on kuule kaiken jo nähnyt. Sun dumbot on pientä siihen verrattuna.

Oletko ihan varma että kaiken nähneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mulla on normaalit häpyhuulet, varmaan just siksi...

Vierailija
4/18 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi mun kaikki gynet on jääneet henkiin, vaikka ovatkin nauraneet kuollakseen sille kaikelle, mitä 4 synnytystä on jättänyt jälkeensä.

Että älä huoli, ap. Gynekologit ovat raakoja ja kestäviä tyyppejä.

On hyvä merkki jos nauraa, silloin on aika huolestua, jos rupeaa itkemään.

Vierailija
5/18 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo nauranut, mutta yksi gyne kysyi kerran, onko tutkittu, miksi olen niin karvainen. Vastasin, että kun olen saanut lapsia ihan ongelmitta niin en usko, että on mitään pahemmin vialla, karvaista sukua. 

Vierailija
6/18 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihan rauhassa. Eivät varmasti naura.

Vierailija
7/18 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme virnuilua olen kokenut käydessäni parin nuorehkon naisgynekologin vastaanotoilla. Lääkärin pokan pitäisi kyllä pitää, mutta näitä keskenkasvuisia riittää joka ammatissa, valitettavasti.

Vierailija
8/18 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naurettu eikä mitään, he on varmasti nähneet isompiakin dumboja kuin ne sinun. Hyvin asiallinen meininki gynellä aina. Miesgynelle älä mene, heillä on kuulemma ikävä tapa puida asiakkaiden alapäiden ulkonäköä tyyliin lounastauolla keskenään.

Vierailija
9/18 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin levität huulesi ja lähdet lentämään dumbon lailla ympäri huonetta sotkien sen.

Vierailija
10/18 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: ilmeisesti hyvin kookkaista sisemmistä häpyhuulistasi ei ole ollut mitään haittaa?

Miksi olet menossa gynekologille...?

Vierailija
11/18 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt gynekologilla.

Ikää 47.

Tuskinpa se nauraa sen enempää kuin korvalääkäri hörökorville tai silmälääkäri pallosilmille.

Vierailija
12/18 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jotain vikaa alapäässä, kun gynekologille menet?

Vierailija
13/18 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta nöyryytetty on. Olen joutunut ainakin kaksi kertaa elämässäni "yllättäen" opiskeluryhmien tutkittavaksi, joissa paljon miesopiskelijoita. Ilmeet oli sen näköiset, että näkivät naisen toosan ensikertaa😞 Tunsin olevani kuin lihatiskillä, mikä oli oksettavaa.

Eiköhän siellä ole nähty kaikenlaista, joten alapääsi tuskin tuo mitään yllätyksiä. Rutiinia.

Vierailija
14/18 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta nöyryytetty on. Olen joutunut ainakin kaksi kertaa elämässäni "yllättäen" opiskeluryhmien tutkittavaksi, joissa paljon miesopiskelijoita. Ilmeet oli sen näköiset, että näkivät naisen toosan ensikertaa😞 Tunsin olevani kuin lihatiskillä, mikä oli oksettavaa.

Eiköhän siellä ole nähty kaikenlaista, joten alapääsi tuskin tuo mitään yllätyksiä. Rutiinia.

Minä olen kerran. Huoneeseen kutsuttaessa kysyttiin nopeasti, haittaako joukko katsomaan tulleita opiskelijoita. En halunnut olla tyly, suostuin. Täytyyhän opiskelijoiden tietysti saada harjoitusta. 

Minua ei haitannut, opiskelijamiehet siinä jotain virnuilivat. Mitäs siitä sitten. 

Vierailija
15/18 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Ap mutta gynellä täytyy alkaa käymään säännöllisesti viimeistään 18 vuotiaana tai silloin kun sexielämä on alkanut. Vuositarkastus (vähintään!) olisi suotavaa!

Vierailija
16/18 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Ap mutta gynellä täytyy alkaa käymään säännöllisesti viimeistään 18 vuotiaana tai silloin kun sexielämä on alkanut. Vuositarkastus (vähintään!) olisi suotavaa!

Hyvää huomenta myös sinne Lääkäriliittoon 👍🏼

Vierailija
17/18 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole naurettu eikä mitään, he on varmasti nähneet isompiakin dumboja kuin ne sinun. Hyvin asiallinen meininki gynellä aina. Miesgynelle älä mene, heillä on kuulemma ikävä tapa puida asiakkaiden alapäiden ulkonäköä tyyliin lounastauolla keskenään.

Älä sotke omia kuvitelmiasi tähän.

Vierailija
18/18 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta myös sinne Lääkäriliittoon 👍🏼