Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meksikon matkat

Vierailija
28.10.2019 |

Tarkoitus lähteä häälomalle Meksikoon tammikuussa.
Nyt otetaan kaikki vinkit vastaan :) kokemuksia? Mitä aktiviteetteja? Kaupungeista suosituksia? Tarkoitus ehkä olisi viettää aikaa muutamassa kaupungissa, joten millä kulkea ne välit? Matkan kesto n.2vko

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluatko kiertää/nähdä oikeaa Meksikoa vai Jukatanin turistirysiä?

Vierailija
42/55 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään huanpango moncayosta.

Hyvä biisi. Tai sabes una cosa mariachi biisi. Jarabe tapatio on myös hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä matkusta meksikoon. Kartellit omistavat hotellit, ravintolat ja kaiken muunkin joten tuet vaan niitä menemällä. Lisäksi meksikolaiset tykkää kusettaa turistia joka paikassa. Ihan ällöttävä kansa ilman mitään moraalia.

Mene mieluummin vaikkapa costa ricaan, panamaan tai kolumbiaan.

Tottakai ne kusettaa jos menet sinne gringon näköisenä. Mene sinne kuin olisit yksi heistä etkä parempi ihminen.

Jaa, eli hiukset mustiks, ruskeaa maalia naamaan ja hokemaan que pedo weeey?

Mä otin suihkurusketuksen ja värjäsin hiukset ruskeasta tumman ruskeaksi. Kasvatin viikset. Ostin mariachi puvun https://www.google.com/search?q=mexican+clothes&client=firefox-b-d&sour…:

Kannattaa myös opetella kielen perusteet ja opetella huutamaan meksikolaisella tyylillä

. Tuo tarkoittaa sitä että sulla on hyvä meininki. Tuota huutoa kannattaa käyttää silloin kun olette juopuneet jossain juhlissa ja vetäneet vähän koksua tai polttaneet motaa. Porukka alkaa paukuttelemaan taivaalle revolvereilla. Älä huoli joku lainaa sulle myös omaansa tai jopa antaa sulle oman revolverin jolla paukutella taivaalle.

Nyt on kunnon settiä. Tohon päälle narcocorrido tai banda musaa, kuumakalle käytös vetämällä raivarit joka toiselle jutulle ja escalade tai hummeri niin kaikki muijat ihastuu kun ne luulee narcojefeksi.

I knew you were magico, a man with a dream.

Vierailija
44/55 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tyhmä unohdus tästä ketjusta!

Mexicon pyramidit! Voi hyvän hyssykät!

Kannattaa niitä mennä katsomaan.

Ihmisiä on kuollut syöpään enemmän käytyään katsomassa egyptin pyramideja kuin Mexicon pyramideja!

Jos tehdään ihmiskunnan äänestys niin minä voittaessa saan niagra fallsin nimekseni ja yhden Mexicon pyramidin jonka nimeä en muista mutta se toimii tai toimi ennen kalenterina niin minun valtuudeksi. :)

Kannattaa ehdottomasti "mennä mexicoon"!.... ihmiskunnan äänestykseen hyvä kansa!

Vierailija
45/55 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempimaa Euroopassa on Espanja ja jos olisi mahdollisuus mennä Amerikkaan niin eniten kiinnostaisi mennä Meksikoon.

Vierailija
46/55 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mexicon pyramidit! kirjoitti:

Ihmisiä on kuollut syöpään enemmän käytyään katsomassa egyptin pyramideja kuin Mexicon pyramideja!

Jos tehdään ihmiskunnan äänestys niin minä voittaessa saan niagra fallsin nimekseni ja yhden Mexicon pyramidin jonka nimeä en muista mutta se toimii tai toimi ennen kalenterina niin minun valtuudeksi. :)

Kannattaa ehdottomasti "mennä mexicoon"!.... ihmiskunnan äänestykseen hyvä kansa!

Tässä pyramidissa on 365 tai oliko se 364 porrasta? En muista pyramidin nimeä.

Vierailija
47/55 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Saan victoria falls nimekseni*

Vierailija
48/55 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
49/55 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä pyramidissa on 365 tai oliko se 364 porrasta? En muista pyramidin nimeä.

Kukulcan tais olla?

Vierailija
50/55 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen meksikolainen loma

Vierailija
51/55 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saa eliksiirisiä voimia jos menee ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunulla pyramidin sisälle.

Kuningatar Elizabeth2 ei tee niin koska hän on keskittänyt valtansa menettääkseen sivilisaation arvoa, sen takia hän ei menekkään pyramideihin tällä tavoin enkä muista toistaa tätä koska hän keskittää energiaa siihenkin kruunullaan. Jos hän menee tällä tavoin pyramidin sisälle niin hänelle tai hänen perheelleen tulee syöpä jumalalta koska hän on päättänyt menettää sivilaation arvoa kruunullaan jo vuosia sitten.

Me tarvitaan ihmiskunnan äänestys jotta me saadaan oikea ja alkuperäinen ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunun haltian joka tasapainoittaa sivilisaatiota pyramideissa ja on niiden rakentajien heimo. Ilman neanderthaléja pyramideja ei olisi ja me tarvitaan uusi pyramidi hevoselle. Yksi pyramidi egyptissä ollaan pilattu maapallo kaméleille. Vain hevonen voi korjata tuon ihmiskunnan pahuuden lähteen koska hevonen loi kámelin. Hevoselle tarvitaan G pyramidi.

Tätä projektia ovat homo sapiensit idiootin narsistisesti vastustaneet jopa ennen niitä aikoja kuin CERN ei ollut missään läsnä kenenkään mielessä ihmiskunnassa historiassamme.

Foinikialaiset eivät olleet seemiläistä kansaa vaan ne olivat neandertháleja.

Riimu kirjoituksen historia on luultavasti muinaisesta antarktiksen kansan lankakirjoituksesta joiden historiaa on lontoossa.... museossa.

Vierailija
52/55 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

San Miguel de Allende ja siellä Rosewood-hotelli takaa teille unohtumattoman elämyksen, suosittelen lämpimästi.

Teotihuacanilla kannattaa käydä ehdottomasti, yksi maailman merkittävimmistä monumenteista.

Mexico Cityssä saa kokea todellisen miljoonakaupungin sykkeen. National museumissa kannattaa käydä, jos historiasta tykkää, ja muutenkin.

Parque de bolsillo Zócalo on kaunis puisto keskellä Mexico Cityä.

En osaa sanoa, miten kannattaa eri kaupunkien välillä liikkua, sillä meillä oli privaattikuljetus.

53/55 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä matkusta meksikoon. Kartellit omistavat hotellit, ravintolat ja kaiken muunkin joten tuet vaan niitä menemällä. Lisäksi meksikolaiset tykkää kusettaa turistia joka paikassa. Ihan ällöttävä kansa ilman mitään moraalia.

Mene mieluummin vaikkapa costa ricaan, panamaan tai kolumbiaan.

Tottakai ne kusettaa jos menet sinne gringon näköisenä. Mene sinne kuin olisit yksi heistä etkä parempi ihminen.

Jaa, eli hiukset mustiks, ruskeaa maalia naamaan ja hokemaan que pedo weeey?

Mä otin suihkurusketuksen ja värjäsin hiukset ruskeasta tumman ruskeaksi. Kasvatin viikset. Ostin mariachi puvun https://www.google.com/search?q=mexican+clothes&client=firefox-b-d&sour…:

Kannattaa myös opetella kielen perusteet ja opetella huutamaan meksikolaisella tyylillä

. Tuo tarkoittaa sitä että sulla on hyvä meininki. Tuota huutoa kannattaa käyttää silloin kun olette juopuneet jossain juhlissa ja vetäneet vähän koksua tai polttaneet motaa. Porukka alkaa paukuttelemaan taivaalle revolvereilla. Älä huoli joku lainaa sulle myös omaansa tai jopa antaa sulle oman revolverin jolla paukutella taivaalle.

Tällä pärjää varmasti! 🤣🤣🤣

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
54/55 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
55/55 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites dominikaanien tasavalta?