Häpeättekö häpykarvoitustanne?
Jos menette sänkyyn uuden kumppanin kanssa tai esimerkiksi tyttöporukassa kylpylään, mökkisaunaan tai muuta alastomuutta esiintyy niin onko teille alapään karvoitus jotenkin häpeällistä? Tuli vaan mieleen kun muutaman kerran olen kuullut uimahallissa ja kerran omassa porukassa kun riisuuntumisen hetkellä voivotellaan "hui kauhee kun karvat kasvanu, en oo muistanu ajella". Ja sitten on 3mm sänki tai muutenkin 10 karvaa jäljellä kun kaikki muut on varmaan laaseroitu pois.
Ja vielä se "muistanu ajella", ihan kuin olisi joku lähtökohta, että toki naisen pitää ajella, ainakin vähän.
Kommentit (16)
En häpeä, miksi häpeäisin? Tosin sheivaan, mutta ei se maailmanloppu ole jos ei joka toinen päivä jaksa ajella.
Vierailija kirjoitti:
En häpeä, miksi häpeäisin? Tosin sheivaan, mutta ei se maailmanloppu ole jos ei joka toinen päivä jaksa ajella.
Miksi sitten ajelet, jos et häpeä?
Sukukypsyyden tunnusmerkki, miksi sitä pitäisi hävetä.
En häpeä. Kyllä mä siistin nivustaipeet niin, ettei karva näy bikinit/uikkarit päällä uimahallissa. Eli okei, myönnän, että hävettäisi jossain tapauksessa eli jos nyt siellä uimahallissa miehetkin jostain syystä kiinnittäisivät huomiota karvoihin, joita puku ei peitä. Mutta noin muuten en häpeä vaan pidän karvoitustani luonnollisena ja asiaankuuluvana ja seksissä seksikkäänä.
No en tietenkään häpeä, vaan olen ylpeä runsaasta ja tummasta karvoituksestani.
Enpä juuri. Mulle on aivan sama mitä muut ajattelee.
En häpeä. Lähinnä ihmettelen jos joku alkaa karvojani katseleen. Missä on ihmisten käytöstavat?
En häpeä vaikka taidankin olla vähemmistössä karvoineen. Ihmetyttää tämä karvahysteria.
Vierailija kirjoitti:
Äh, joskus teininä. Nykyään ei oo väliä. Kohta se taitaa kaljuuntuakkin että ihan turhaa hommaa se ajelu.
Minkä ikäinen olet? Odotan kanssa koska karvat tippuu, mutta ne vaan harmaantuu:)
No en todellakaan häpeä. Joskus tulee myötähäpeä uimahallissa, kun katsoo aikuisten naisten ajeltuja römpsiä. En vaan voi tajuta. Pahimpia ovat ne pienet karvatupsut, kiitoradat tai näppyläinen sänki. MIKSI?
En ole koskaan huomannut hävetä. Sen verran ajelen reunoja, ettei pikkuhousujen reunoilta tursua karvaa, muuten saa olla. Minua ei kiinnosta kenenkään mielipiteet karvoituksestani. Aina se on kelvannut oikein mainiosti. :)
En ole koskaan vastaavissa tilanteissa, joten eipä haittaa eikä häiritse omat karvat. Ei minua eikä ketään muutakaan.
Kuka ihme kommentoi omia tai toisten häpykarvoja? Onhan tämä provo? Itse pitäisin todella kummallisena kaveria, joka alkaisi puheillaan kiinnittää huomiota karvoihinsa jollain saunareissulla.
Omille karvoilleni en suo vastaavassa tilanteessa ajatustakaan. Jos joku niitä kyttää niin siitä vaan.
Ajan kesällä bikinirajat, mutta näin talvisin en jaksa tehdä sitäkään. En aja edes kainalokarvoja, paitsi kesällä, jos olen menossa johonkin juhliin. Ihan turhaa touhua, karvat kasvavat koko ajan takaisin kuitenkin. Enkä häpeä.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan häpeä. Joskus tulee myötähäpeä uimahallissa, kun katsoo aikuisten naisten ajeltuja römpsiä. En vaan voi tajuta. Pahimpia ovat ne pienet karvatupsut, kiitoradat tai näppyläinen sänki. MIKSI?
Miksi ihmeessä katselet naisten alapäitä? Normaalit ihmiset katsoo toisiaan kasvoihin, jos edes katsoo toiseen. Ihme värkinluuraajia on liikenteessä.
Äh, joskus teininä. Nykyään ei oo väliä. Kohta se taitaa kaljuuntuakkin että ihan turhaa hommaa se ajelu.