AV.n esteetikkoraati: sopiiko oliivinvihreä ja viininpunainen mielestänne yhteen?
Esim pukeutumisessa 🙂 Entä sinapinkeltainen ja oliivinvihreä? Kertokaa myös värikomboja joita itse suositte pukeutumisessa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaapa joskus korvata se iänikuinen musta laivastonsinisellä, toimii kaikissa yhdistelmissä paremmin kuin musta. Musta on hyvä jos olet pappi tai sitten vastapuolen leirissä ts belsebuubin palvoja. Myös fasistit tykkäävät mustasta. Ja juu...se ei todellakaan laihduta. Liikunta laihduttaa
Mulla laivastonsininen tuo vaan verisuonet kalpeasta naamasta esille ja näytän kumman harmaalta. Ei tarvitse olla bläkkisskeneen kallellaan tai pastori jos haluaa käyttää mustaa, musta on aina tyylikästä ;)
Tässä ihana tuo ihan ylin kuva. siinä on myös tummanpunaista josta tässäkin keskustellaan ;) http://pupulandia.fi/2016/08/25/such-perfect-day/
Vierailija kirjoitti:
Sopivat hyvin yhteen! Mä en kerro värikombojani, koska suosin kokomustaa :D Tosin ihan sattumalta ja vahingossa mulla on käytössä mustan rinnalla monta viininpunaista ja violettia vaatetta, ja tästä on syntynyt itsestään jonkinlainen tyyli (siis todellakin sattumalta – mulla on käytössä vaaleanvioletti toppaliivi, jonka voitin kilpailussa, kanervanvärinen huivi, jonka tätini kutoi ja lahjoitti minulle, vaaleanpuna-viininpunaraitaiset lapaset, jotka äitini kutoi minulle n. 20 vuotta sitten ja jotka juuri löysin sekä viininpunainen pipo, jonka olen sentään ostanut ihan tarkoituksella, lisäksi käyttämässäni silkkihuivissa on siinäkin vaaleaa violettia).
Vaikuttaa ihan kivalta, toisin kuin nämä harmaat hiirulaisnaiset yleensä Suomessa.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivat hyvin yhteen! Mä en kerro värikombojani, koska suosin kokomustaa :D Tosin ihan sattumalta ja vahingossa mulla on käytössä mustan rinnalla monta viininpunaista ja violettia vaatetta, ja tästä on syntynyt itsestään jonkinlainen tyyli (siis todellakin sattumalta – mulla on käytössä vaaleanvioletti toppaliivi, jonka voitin kilpailussa, kanervanvärinen huivi, jonka tätini kutoi ja lahjoitti minulle, vaaleanpuna-viininpunaraitaiset lapaset, jotka äitini kutoi minulle n. 20 vuotta sitten ja jotka juuri löysin sekä viininpunainen pipo, jonka olen sentään ostanut ihan tarkoituksella, lisäksi käyttämässäni silkkihuivissa on siinäkin vaaleaa violettia).
Vaikuttaa ihan kivalta, toisin kuin nämä harmaat hiirulaisnaiset yleensä Suomessa.
Sinccis
vaaleeseen ihoon ja hiuksiin ei välttämättä sovi kovin rajut värit. Eri on sitten esim latinot, afrikkalaiset ja aasialaiset.
https://www.terve.fi/artikkelit/tee-kerrankin-mukava-tyylipaivitys tykkään tuosta marimekon sinisen raitapaidan yhdistämisestä keski-sinisiin farkkuihin <3