Juon nyt oikeaa teetä. Tämä on luksusta. Paljon parempaa nyt kuin riisi ja tonniKALA.
Kommentit (18)
Hmm miten tee vs. riisi+tonnikala on verrannollisia? Toinen sopii, kun jano tai kaipaa kuumaa juotavaa. Toinen auttaa nälkään paremmin. Ehkä missaan pointin.
Syön riisiä ja broileria. Juon kahvia. Enkä tajua tästä jutusta yhtään mitään.
Oikea tee? Minä kun olen luullut, että kaikki tee on sitä oikeaa teetä. Mutta nykyaikana kun ei enää voi olla varma mistään: Maito, joka näyttää maidolta, ei olekaan maitoa; liha, joka näyttää lihalta, ei olekaan lihaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä liittyvät toisiinsa?
Meidän mieli liittää ne toisiinsa suolistossa.
Saat itse päättää mihin se liittyy tai liittyykö ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikea tee? Minä kun olen luullut, että kaikki tee on sitä oikeaa teetä. Mutta nykyaikana kun ei enää voi olla varma mistään: Maito, joka näyttää maidolta, ei olekaan maitoa; liha, joka näyttää lihalta, ei olekaan lihaa jne.
Tähän on vain yksi vastaus, puerh cha.
Vierailija kirjoitti:
Minä juon nyt teetä.
Syö silakkaa! Eiku tonnikalaa!
Vierailija kirjoitti:
Tee!
Mittöö mun pitää teherä? Teheraniako?
K? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee!
Mittöö mun pitää teherä? Teheraniako?
Alanuolitin itselleni.
Minä join töissä boldoteetä, en taida juoda toiste.
Vierailija kirjoitti:
Minä join töissä boldoteetä, en taida juoda toiste.
Usein kovaa vettä makeuttavat vihreät lehdet on hyvä juoda ruoan yhteydessä.
Niin ymmärsin kuin tarkistin tämän boldon. En kyllä itsekkään joisi tuota linja-auto kookos juomaa. Bussilla mennään.
Mitäköhän Nottinghamissa juodaan?
Juodaanko siellä mätiä tonnilihalla?
Juon mate teetä. Tee ei oikeasti ole "teetä", tätä halusin sanoa. Halusin sanoa että ihmiset eivät olisi sokeita.
Onhan se tonnikalakin hyvää mutta nyt ei ole kulutusta, se jää jollekkin paremmalle.