Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko kysyä mielenterveysongelmaisten vanhempien aikuiselta lapselta jotain?

Vierailija
28.10.2019 |

Saa kysyä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kroonisesti masentuneena ja ahdistuneena en käsitä, miten kukaan samassa jamassa oleva kehtaa hankkia lapsia?! Tiedän vaikka kuinka monta kohtalotoveria jotka ovat hankkineet talon täyteen muksuja, ja siitä ei kuitenkaan itse jakseta hoitaa vaan lasu ja tukiperheet ovat apuna. Pahin tapaus oli paniikkihäiriöinen ja bipo ex-ystäväni, joka ei ollut poistunut kotoaan vuosikausiin muuta kuin äitiysneuvolaan ja synnyttämään. Mies hoitaa kaikki kaupassa käynnit sekä lasten neuvolaan, päiväkotiin ja leikkipuistoon viemiset.

Toivon että ap on tarvittaessa päässyt purkamaan lapsuuttaan terapiassa. 

Vierailija
22/27 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelet, millä tavalla elämäsi olisi nyt erilaista, jos sinulla olisi ollut ns. normaali koti?

Ehkä ei olisi tullut kaikkia nuoruuden tyhmyyksiä tehtyä, jos olisi ollut normaali koti.

Jännä... itsellä ns. normi vanhemmat, mutta palkaksi sain sairaalloisen huonon itsetunnon, jonka takia mm. jätin ne "tarvittavat" nuoruuden tyhmyydet ja vanhemmista irtaantumisen jne. tekemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kroonisesti masentuneena ja ahdistuneena en käsitä, miten kukaan samassa jamassa oleva kehtaa hankkia lapsia?! Tiedän vaikka kuinka monta kohtalotoveria jotka ovat hankkineet talon täyteen muksuja, ja siitä ei kuitenkaan itse jakseta hoitaa vaan lasu ja tukiperheet ovat apuna. Pahin tapaus oli paniikkihäiriöinen ja bipo ex-ystäväni, joka ei ollut poistunut kotoaan vuosikausiin muuta kuin äitiysneuvolaan ja synnyttämään. Mies hoitaa kaikki kaupassa käynnit sekä lasten neuvolaan, päiväkotiin ja leikkipuistoon viemiset.

Toivon että ap on tarvittaessa päässyt purkamaan lapsuuttaan terapiassa. 

Olen mä joskus vähän lapsuuttani terapiassa käsitellyt, mutta en niitä pahempia kohtia. Ehkä joskus vielä menen terapiaan ja kerron kaiken.

Vierailija
24/27 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua auttoi selviytymään?

Vierailija
25/27 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua auttoi selviytymään?

Lapsena olin uskovainen ja sain rukoilusta jotenkin voimaa.

Vierailija
26/27 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse terve?

Henkisesti kyllä mutta en fyysisesti.

Mulle ja mun sisaruksille kävi samoin. Pysyttiin järjissämme mutta aikuisiässä meistä jokaiselle on puhjennut erilaisia autoimmuunisairauksia.

Vierailija
27/27 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse terve?

Henkisesti kyllä mutta en fyysisesti.

Mulle ja mun sisaruksille kävi samoin. Pysyttiin järjissämme mutta aikuisiässä meistä jokaiselle on puhjennut erilaisia autoimmuunisairauksia.

Mun sisareni ovat fyysisesti aivan terveitä. He saivat aivan erilaisen lapsuuden kuin minä.