Olen pulassa! Keksinkö tekosyyn vai kerronko totuuden?
Eli olen onnistunut saamaan itseni melkoiseen pinteeseen, mitä hemmettiä teen?
Eli tapasin kesällä kivan miehen joka asuu ihan toisella puolen Suomea. Tapasimme hänen kanssaan uudelleen noin kuukausi sitten kun vietin viikonlopun hänen luonaan. Meillä oli todella kivaa yhdessä ja tuntui hyvältä olla hänen lähellään. Sovittiinkin että nähdään taas jossain vaiheessa uudelleen. Kyläilyni jälkeen mies vaikutti hetken hieman etääntyneen ja ajattelin jo ettei hän ole kovin kiinnostunut. Viestittely kuitenkin heräsi uudelleen ja varasin junaliput, että menen tulevana viikonloppuna hänen luokseen taas viikonloppua viettämään.
Noh viime viikolla tapahtui kuitenkin jotain täysin suunnittelematonta. Tapasin yhden miehen jonka kanssa ei todellakaan pitänyt tulla yhtä/paria iltaa enempää, mutta ihastuttiin toisiimme todella tulisesti samantien, homma vain synkkasi kaikinpuolin ihan täydellisesti ensi hetkistä alkaen. Tapasimme sitten monta kertaa viime viikolla ja sen jälkeen olemme viestitelleet koko ajan. Tunteet ovat todella vahvat puolin ja toisin ja pistettiinkin deittisovellukset poistoon ym. Hommassa on omat hankaluutensa miehen tämän hetkisen tilanteen takia, mutta ne tuskin tulee olemaan kynnykysymys jutun onnistumisessa.
Mutta mitä hemmettiä teen tuon tulevan viikonlopun reissun kanssa? Mitään fiilistä lähtemiseen ei enää ole ja tuntuu, että tekisin väärin molempia, ja etenkin tätä uutta tuttavuutta kohtaan. Kerronko rehellisesti mistä kiikastaa vai saanko edellispäivänä kuumeen/vatsataudin tms?
Harmittaa vain ihan hirveästi kun siellä päässä saapumistani odotetaan ja jotain ohjelmaakin on keretty suunnittelemaan.
Kommentit (52)
Kertoisin, että olen tavannut toisen ja toivottaisin hänelle kaikkea hyvää.
"Hommassa on omat hankaluutensa miehen tämän hetkisen tilanteen takia, mutta ne tuskin tulee olemaan kynnykysymys jutun onnistumisessa."
Miehellä on suhde? Ei, mies ei tule jättämään nykyistänsä sinun takiasi vaikka niin väittää, olet vain se toinen nainen.
Kerrotpa tekosyyn tai oikean syyn, mutta pääasia että sille "jätetylle" miehelle tulee selväksi, että homma on nyt teidän osalta loppu, eikä jää haaveilemaan että vaikka se nyt peruikin tämän niin ehkä joskus vielä. Ei esim. semmoista että peruu vaikka työkiireiden takia, koska siitä jää ilmaan roikkumaan että ok, mutta varmaan joku muu viikonloppu sitten vielä onnistuu.
Kun tätä lukee niin vahvana vaikutelmana on, että kirjoittaja valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot, että olet tavannut toisen.
Ja sitten kun tämän toisen jälkeen tapaat kolmannen vielä paremman, toimit samoin. Jne.
Vierailija kirjoitti:
"Hommassa on omat hankaluutensa miehen tämän hetkisen tilanteen takia, mutta ne tuskin tulee olemaan kynnykysymys jutun onnistumisessa."
Miehellä on suhde? Ei, mies ei tule jättämään nykyistänsä sinun takiasi vaikka niin väittää, olet vain se toinen nainen.
Kyllä, mies on vielä virallisesti naimisissa. Eropaperit ovat tosin jo vireillä. Kyseessä ollut todella pitkä suhde, joka on viime vuodet pysynyt kasassa enää ainoastaan lasten takia.
Ap
Kerrot sille kevätmiehelle, että katselet muitakin, perut tapaamisen heti ja toivotat kaikkea hyvää.
Sen uuden varatun miehen kanssa taas lopetat venkoilun kokonaan ja etsit jonkun vapaan. Helppo juttu, seuraava kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mies on vielä virallisesti naimisissa. Eropaperit ovat tosin jo vireillä. Kyseessä ollut todella pitkä suhde, joka on viime vuodet pysynyt kasassa enää ainoastaan lasten takia.
Ap
Höpsistä ne mitään vireillä ole ja jos ero tulee, niin se on raskas ja pitkä jo lastenkin takia. Miehellä ei ole sinulle mitään muuta kuin puutetta kärsivän melansa, henkisesti hän on perheensä luona kuukausia.
Olet hänelle siis vain ja ainoastaan pilde, helppo ja tyhmä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kai tiedät, että tuo "ero on vireillä" on normaali tekosyy "hyväksyttää" oma syrjähyppy? Ei se mies ole eroamassa, kunhan sanoo niin. Haluaa vain sinusta hetken huuman. Jos oikeasti haluat niin odota virallista eroa, sitä tuskin tulee koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
:-D
Olet todellakin pulassa. Mutta et sen aiemman miehen kanssa vaan tämän uuden.
Miksi et tapailisi kumpaakin? Ethän sinä esim. koeaja vain yhtä autoa vaan useamman ja valitse niistä sitten sen parhaimman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hep, käsi ylös te jotka kuulette tämän ekaa kertaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap - ikä?
Eroava mies - ikä?
Luulin että sinä olet joku 20 kesäinen, ja tuo ”todella pitkä suhde” ja eropaperit avioliitosta vetämässä määritelmä edellyttää käytännössä että mies on joku lähemmäs 40? (Ainakin mun kuvitelmissa)..
Mitäpä lottoat, mitä tuo ’eroava mies’ sinusta hakee???
Suhde on mallia "riitaisa kaverisuhde", ilman seksiä. Pidempään ovat menneet systeemillä, että molemmat voivat hakea seuraa muualta ja homma onkin "toiminut" viime viikkoon asti.
Mutta tähän asiaan en kaipaa ulkopuolelta enempää moralisointia tms. Vaan lähinnä neuvoja tuohon lähdenkö tai miten perun tulevan viikonlopun reissun?
Ja horoksi tms on aivan turha haukkua, itselläkin takana 15 vuoden parisuhde ja olen nyt sinkkuaikoinakin pyrkinyt hoitamaan kaiken asiallisesti ja säätämättä. Tämän hetkinen tilanne nyt vain on todella vaikea. Molemmat ollaan 30-35 vuoden välillä joten ei enää mitään teinisäätämistä.
Ja selvennyksenä vielä, että tämän piti siis olla yhden/kahden illan hauskanpito, ei olla enää yhteyksissä ja that's it. Ja siinä vaiheessa en toki miehen taustoista tiennyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Suhde on mallia "riitaisa kaverisuhde", ilman seksiä. Pidempään ovat menneet systeemillä, että molemmat voivat hakea seuraa muualta ja homma onkin "toiminut" viime viikkoon asti.
Mutta tähän asiaan en kaipaa ulkopuolelta enempää moralisointia tms. Vaan lähinnä neuvoja tuohon lähdenkö tai miten perun tulevan viikonlopun reissun?
Ja horoksi tms on aivan turha haukkua, itselläkin takana 15 vuoden parisuhde ja olen nyt sinkkuaikoinakin pyrkinyt hoitamaan kaiken asiallisesti ja säätämättä. Tämän hetkinen tilanne nyt vain on todella vaikea. Molemmat ollaan 30-35 vuoden välillä joten ei enää mitään teinisäätämistä.
Ja selvennyksenä vielä, että tämän piti siis olla yhden/kahden illan hauskanpito, ei olla enää yhteyksissä ja that's it. Ja siinä vaiheessa en toki miehen taustoista tiennyt.
Ap
Ja kaiken tuon on mies itse kertonut? Olet naiivi. Yllätä vaimo kysymällä asiasta. Saattaa vaimo kuulla ensimmäistä kertaa näistä eroaikeista.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä siinä perumisessa on vaikeaa? Jos nyt olet kohdannut elämäsi rakkauden etkä enää halua tätä ensimmäistä miestä tavata, ilmoitat asian häelle suoraan. Kerrot että olet löytänyt toisen. Siinäpä se.
Jep, niin se mun exäkin oli eroomassa, etsi uutta asuntoa ja oli kotona enää siksi ettei ollut kämppää löytänyt... Tosin oli tän kaiken unohtanut mulle kertoa, ero ei todellakaan ollut vireillä vaan yhteisiä lomamatkoja yms suunniteltiin loppuun asti. Ja mä olin siinä käsityksessä et mies oli töistä väsynyt, ja parempaa kohti mentiin. Mut mikäs siinä, mä heitin sen ulos kun selvisi et oli tällaisia toiselle naiselle selittänyt, joten muuttuihan ne jutut sit todeksi :D. Et uskokoon noita stooreja kuka tahtoo XD
Kerrot, että olet tavannut toisen.