Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pulassa! Keksinkö tekosyyn vai kerronko totuuden?

Vierailija
28.10.2019 |

Eli olen onnistunut saamaan itseni melkoiseen pinteeseen, mitä hemmettiä teen?

Eli tapasin kesällä kivan miehen joka asuu ihan toisella puolen Suomea. Tapasimme hänen kanssaan uudelleen noin kuukausi sitten kun vietin viikonlopun hänen luonaan. Meillä oli todella kivaa yhdessä ja tuntui hyvältä olla hänen lähellään. Sovittiinkin että nähdään taas jossain vaiheessa uudelleen. Kyläilyni jälkeen mies vaikutti hetken hieman etääntyneen ja ajattelin jo ettei hän ole kovin kiinnostunut. Viestittely kuitenkin heräsi uudelleen ja varasin junaliput, että menen tulevana viikonloppuna hänen luokseen taas viikonloppua viettämään.

Noh viime viikolla tapahtui kuitenkin jotain täysin suunnittelematonta. Tapasin yhden miehen jonka kanssa ei todellakaan pitänyt tulla yhtä/paria iltaa enempää, mutta ihastuttiin toisiimme todella tulisesti samantien, homma vain synkkasi kaikinpuolin ihan täydellisesti ensi hetkistä alkaen. Tapasimme sitten monta kertaa viime viikolla ja sen jälkeen olemme viestitelleet koko ajan. Tunteet ovat todella vahvat puolin ja toisin ja pistettiinkin deittisovellukset poistoon ym. Hommassa on omat hankaluutensa miehen tämän hetkisen tilanteen takia, mutta ne tuskin tulee olemaan kynnykysymys jutun onnistumisessa.

Mutta mitä hemmettiä teen tuon tulevan viikonlopun reissun kanssa? Mitään fiilistä lähtemiseen ei enää ole ja tuntuu, että tekisin väärin molempia, ja etenkin tätä uutta tuttavuutta kohtaan. Kerronko rehellisesti mistä kiikastaa vai saanko edellispäivänä kuumeen/vatsataudin tms?
Harmittaa vain ihan hirveästi kun siellä päässä saapumistani odotetaan ja jotain ohjelmaakin on keretty suunnittelemaan.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se nyt niin kovin vaikeaa voi olla mennä sinne reissulla ja katsoa kuinka synkkaa nyt? Jos ei synkkaa, voi ihan hyvällä omalla tunnolla sanoa, että tiet erkanevat.

Jos taas synkkaa, niin sitten olet kahden miehen loukussa ja se on taas eri ongelma.

Vierailija
22/52 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö ensimmäistä miestä varalla? Jos tästä toisesta ei kuitenkaan tule mitään. Siksi pitää varuiksi keksiä hätävalhe. Tuollaisille naisille on ihan nimikin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, teepäs ihan mitä haluat. Ei voisi vähempää kiinostaa.

Vierailija
24/52 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä itse haluaisit sinulle sanottavan jos olisit miehen asemassa? Varmaan haluaisit rehellisesti kuulla mistä on kyse, pahoittelut ja kaikkea hyvää jatkoon. Tuosta uudesta miehestäsi: et ole enää nuori joten ymmärrät varmasti itsekin olla vähän varovainen. Täällä palstalla nyt kaikkea huudellaan ja nimitellään, mutta uskon että hyvät ystäväsikin kehottaisivat sinua suojelemaan itseäsi, kun miehen erosta ja tilanteesta esim vuoden päästä ei ole takeita. Kaikkea hyvää.

Vierailija
25/52 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt että voisit alkaa kirjoittaa harlekiini romaaneja?

Vierailija
26/52 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö ensimmäistä miestä varalla? Jos tästä toisesta ei kuitenkaan tule mitään. Siksi pitää varuiksi keksiä hätävalhe. Tuollaisille naisille on ihan nimikin...

Tätä minäkin mietin. Jos olisin ap:n sijassa, unohtaisin molemmat miehet. Millekään varasysteemeille ei ole tarvetta, jos kohtaa oikean ihmisen.

Vierailija
27/52 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ollut pitkään naimisissa ja eropaperit vireillä salamarakastuu uuteen naiseen kahdessa päivässä? Ihan oikeasti ap...

Jatka ihmeessä tapailua jos haluat, mutta odota nyt sitä virallista eroa (jota en usko kuuluvan) ja katsele samalla ympärillesi. Miksi sitoa itsensä mieheen jolla on jo perhe.

Ja itse kysymykseesi, jos et halua mennä sanot että tilanne on nyt tämä enkä tule. Et jätä toista roikkumaan etkä todellakaan odota sinne viimesille päiville ja keksi jotai sairastumista. Hänelle pitää antaa mahdollisuus keksiä itselleen muita suunnitelmia viikonlopuksi.

Vierailija
28/52 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupajuu kirjoitti:

Jep, niin se mun exäkin oli eroomassa, etsi uutta asuntoa ja oli kotona enää siksi ettei ollut kämppää löytänyt... Tosin oli tän kaiken unohtanut mulle kertoa, ero ei todellakaan ollut vireillä vaan yhteisiä lomamatkoja yms suunniteltiin loppuun asti. Ja mä olin siinä käsityksessä et mies oli töistä väsynyt, ja parempaa kohti mentiin. Mut mikäs siinä, mä heitin sen ulos kun selvisi et oli tällaisia toiselle naiselle selittänyt, joten muuttuihan ne jutut sit todeksi :D. Et uskokoon noita stooreja kuka tahtoo XD

Tiedän kans yhden joka sepittää näitä vastaavia juttuja. Kyseessä tosin on nainen.

Vierailija
29/52 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmoitat että et tule viikonlopun viettoon, ei siinä mitään tekosyitä tarvi keksiä.

Vierailija
30/52 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä itse haluaisit sinulle sanottavan jos olisit miehen asemassa? Varmaan haluaisit rehellisesti kuulla mistä on kyse, pahoittelut ja kaikkea hyvää jatkoon. Tuosta uudesta miehestäsi: et ole enää nuori joten ymmärrät varmasti itsekin olla vähän varovainen. Täällä palstalla nyt kaikkea huudellaan ja nimitellään, mutta uskon että hyvät ystäväsikin kehottaisivat sinua suojelemaan itseäsi, kun miehen erosta ja tilanteesta esim vuoden päästä ei ole takeita. Kaikkea hyvää.

Totta, haluaisin kyllä itsekin kuulla totuden vaikka se varmasti pahalta tuntuu. Ja ikinä vielä en ole tämmöisiä fiiliksiä kokenut ketään kohtaan kuin nyt niin kai se on vain riski otettava ja katsottava mitä tapahtuu. Voihan se olla, että mies ei olekaan ikinä valmis lähtemään, mutta kyllä erojakin tapahtuu, joten mitä vaan voi käydä.

Ap

Vierailija
31/52 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilmoitat että et tule viikonlopun viettoon, ei siinä mitään tekosyitä tarvi keksiä.

Ja sitten hän odottaa tapaamista jonain toisena ajankohtana? Kyllä toi tilanne kannattaa kertoa, tietää missä mennään.

Vierailija
32/52 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat viestiä että ikävä kyllä susta tuntuu ettei vklreissu tunnukaan hyvältä idealta ja tuntuisi väärältä jatkaa tapailua enää, kun sun tunteet on vähän hiipuneet.

Vierailija
33/52 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tätä lukee niin vahvana vaikutelmana on, että kirjoittaja valehtelee.

Valehtelee mistä?

Vierailija
34/52 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, haluaisin kyllä itsekin kuulla totuden vaikka se varmasti pahalta tuntuu. Ja ikinä vielä en ole tämmöisiä fiiliksiä kokenut ketään kohtaan kuin nyt niin kai se on vain riski otettava ja katsottava mitä tapahtuu. Voihan se olla, että mies ei olekaan ikinä valmis lähtemään, mutta kyllä erojakin tapahtuu, joten mitä vaan voi käydä.

Ap

Ero tapahtuu kun kerrot vaimolle näistä eroaikeista. Tosin voi olla, että mies ei enää haluakkaan sinua kun "petit hänet".

Vierailija
35/52 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on malliesimerkki k***ikarusellissa roikkuvasta nelikymppisestä sídukkavalaasta, joka epätoivoisesti etsii nuoruuttaan takaisin.

Ja sitten vielä ihmetellään, miksi miehet eivät halua pysyviin suhteisiin. Tässä syy.

Vierailija
36/52 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tätä lukee niin vahvana vaikutelmana on, että kirjoittaja valehtelee.

Valehtelee mistä?

Vierailija
37/52 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden välillä säätäjät menettää yleensä molemmat.

Vierailija
38/52 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on malliesimerkki k***ikarusellissa roikkuvasta nelikymppisestä sídukkavalaasta, joka epätoivoisesti etsii nuoruuttaan takaisin.

Ja sitten vielä ihmetellään, miksi miehet eivät halua pysyviin suhteisiin. Tässä syy.

Niin että ihmisten tapailu ei ole sallittua missään iässä? Ja sietten vielä ihmetellään, miksi naiset eivät halua parisuhteita...

Vierailija
39/52 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten hän odottaa tapaamista jonain toisena ajankohtana? Kyllä toi tilanne kannattaa kertoa, tietää missä mennään.

Minua ei kauheasti kiinnostaisi jäädä tuollaiseen tilanteeseen roikotettavaksi. Kukaan, joka kokee vielä tapaamiseni jälkeen tarvetta katsella muita, ei ole minua varten. Jos saisin selville, että tapailemani henkilö pyörittää monta yhtä aikaa, osaisin itse laittaa hommalle pisteen.

Vierailija
40/52 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ap lapsia? Jos ei ole niin et mitenkään pysty ymmärtämään minkälaista soutamista ja huopaamista parisuhde on pikkulapsi aikana. Pahoin pelkään, että naimisissa oleva mies ei lähde toisen naisen matkaan, todennäköisempää on että olet hänelle pientä piristystä ja jännitystä hänen tylsään, ennalta arvattavaan arkeen. Ja vaikka mies eroaisikin, se ei käy niin helpolla. Avioero saattaa olla ihmiselle erittäin raskas prosessi ja irrottautuminen vanhasta kumppanista voi kestää vähintään vuoden. Enkä minä ainakaan rakasta alleni ihmiselle toivo sellaista henkistä kipua ja tuskaa, mitä ero yleensä tuo tullessaan. Jos olisin, sinä ajattelisin miehen vaimoa ja lapsia, miltä heistä isän sekoilut mahtaa tuntua? Oletko todella valmis rikkomaan lapsilta perheen ja viemään heiltä isän? Itse en olisi. Jos olisin sinä pistäisin suhteen jäihin, toivottaisin hyvät jatkot ja pyytäisin ottamaan yhteyttä sitten kun vanha suhde on kuopattu ja isämies asuu yksin.