Kuuntelin huvittuneena mut naama peruslukemilla
Minä olen saanut kuunella avokin ihmetyksiä viimeiset 10 vuotta salitreenieni vuoksi. Otin jopa PT avuksi ja apu alkoi näkyä. PT sanoi että peili kertoo enemmän kuin vaaka. Joo on niitä lihaksia tullut ihan kivasti ja tasainen tahti jatkuu. Olen yrittänyt myös naista kannustaa liikunnan pariin kun tuosta tuli sohvaperuna vuosia sitten. Nyt sitten nainen on lopulta innostunut käymään salilla 2 krt viikossa, käynyt pari kuukautta, jospa alkais noi kilot karista ja vartalo kiinteytyä, muistuttais vähän aiemmin ollutta aikaa ennen sohvaperunuutta. Pitkä on naisella tie mut kuka tietää. No muija tuossa yks ilta suihkun jälkeen katseli itseään peilistä ja alkoi kehua, katos on mun kädet, reidet ja persekin tiukentunut, sit tuli yläkehon katsaus, sanoi et on tissitkin terhakoituneet, jos vähän roikkui ei roiku enää ja vatsastakin lähtenyt. Jotakin muutosta näkyy ja piti tietty päästä koittaa jotakin uutta, vaatekaupasta kokoa pienempi paita, no ei oikein sopinutkaan ja muija porasi kotona, ajattelin vaan en sanonut että ei ne vuosien aikana hankitut läskit heti katoa, vie aikansa kun on antanut itsensä rupsahtaa. Mut täytyy sanoo et kun 47v nainen alkaa välittää vartalostaan hyvä niin. Muutos siinäkin et muija tuli aina petiin yöpaita päällä nyt tulee tissit pompahdellen, kova halu on tuoda ne esille. Nainen on painanut vähimmillään noin 60kg aikana ennen raskaaksi tuloa ja enimmillään noin 85-86kg, joten on siinä aikamoinen puuha edessä mut nyt on noin 80 ja matka jatkuu ja ompa noi ruoka ja syömis rutuunitkin muuttuneet ja sohvapaerunana ollessa naureskeli ja vinoili mulle et pitääks sitä nyt niin kattoo mitä suuhunsa pistää, on tainnut takki kääntyä ja mieli muuttua.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea....
No hyvä että jaksoit kommentoida kuitenkin, tsemppiä!
Joo oli tylsä jaaritus. Nainen joutuu tekeen 100 kertaa enemmän hommia kuin mies saadakseen mitään tuloksia. 2 kertaa viikossa ei riitä koska naisen elimistössä ei ole testosteroinia pitämään lihasta yllä. 4- 5 kertaa viikossa 60-90min ja ruokavalio päälle niin sulla on vieläkin täysin saman näköinen nainen 3 vuoden päästä kuin oli ensimmäisenä treenipäivänä. Tuon ikäinen ei tee välttämättä yhtään enää lihasta. Harjoittelu lähinnä hidastaa lihasten surkastumista. Se harjoittelu olisi pitänyt aloittaa 30 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Joo oli tylsä jaaritus. Nainen joutuu tekeen 100 kertaa enemmän hommia kuin mies saadakseen mitään tuloksia. 2 kertaa viikossa ei riitä koska naisen elimistössä ei ole testosteroinia pitämään lihasta yllä. 4- 5 kertaa viikossa 60-90min ja ruokavalio päälle niin sulla on vieläkin täysin saman näköinen nainen 3 vuoden päästä kuin oli ensimmäisenä treenipäivänä. Tuon ikäinen ei tee välttämättä yhtään enää lihasta. Harjoittelu lähinnä hidastaa lihasten surkastumista. Se harjoittelu olisi pitänyt aloittaa 30 vuotta sitten.
Pötyä pääosin. Totta on, että naiselle lihaksen kasvatus ja laihduttaminen on vaikeampaa, mutta lihaksen kasvatus ei naisellekaan ole mahdotonta missään iässä. Tietysti muskeleita on turha odottaa ilman kovaa buusteria avuksi.
mies51v
Onpa ikävä asenne sulla. Käy sääliksi vaimoasi.
HYmyile vielä hetki. Aika pian vaimo tajuaa, että sinä et ole maailman ainoa mies ja ne terhakat tissit halutaan näyttää jollekin sellaiselle, joka ei muistuttele painosta. Usein se elämän viimeinen eli rakkausliitto alkaa juuri noin eli nyxä halveksii sanattomasti ja silloin sitä tajuaa, että tähän ei ole pakko jäädä. Kivat sun vaimolle.
Keskity vaan siihen bodaamiseen ap, kirjallinen ilmaisu ei ainakaan näytä olevan vahvin lajisi.
Voi luoja. Onneksi ap ei ole minun mieheni.
Erotkaa. Tasta sun aloituksesta tulee kristallinkirkkaasti ilmi, ettet pelkastaan ole lopettanut rakastamasta, vaan myos halveksit vaimoasi.
Itsehan juuri valittelin avomiehelleni etta on tainnut tulla viime aikoina muutama "parisuhdekilo" lisaa. (Painoin 76 tavatessamme, ja nyt 80kg). Mies veti halaukseen ja sanoi ettei ole huomannut mitaan, etta olen joka paiva kauniimpi ja etta han rakastaa minua joka paiva enemman.
N44
Öööö. En oikein ymmärtänyt mitä koko kirjoitus tarkoitti tai haki. En jaksanut kyllä lukea kovin tarkkaan, oli tylsä sepustus.
Muistin juuri miten paljon rakastankaan omaa miestäni. Kiitos ap herätyksestä!
Kai sä tiedät että se vaimo lähtee, kun saa itsetuntonsa kuntoon?
Oletko varma että et ole tehostanut treenaustasi jollain aineilla sun muilla? Aivosi ainakin selvästi ovat vaurioituneet.
Muistatko sanontaa hullujen halvoista ja idiootin ilmaisista huveista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea....
No hyvä että jaksoit kommentoida kuitenkin, tsemppiä!
Kommentoida jaksaa aina.
En jaksanut lukea....