Mitä ihmettä yöllä tapahtui? Heräsin ja luulin miehen tulleen kotiin ja ängenneen minuun kiinni niin että olin tippua sängystä..
... ja pitävän kovaa reidestäni kiinni. Koetin tuuppia kauemmas että hei mä tipun ja tein yölamppuun valon mutta olinkin makuuhuoneessa yksin ! Pelästyin pahoin ja laitoin miehelle viestin että oliko käynyt välillä kotona mutta oli ollut töissä . Ei nukuttanut loppuyönä enkä tiedä miten saan nukuttua ensi yönä kun mies menee taas yövuoroon :(. Mies vähättelee pahaksi uneksi.
Tunsin ihan oikeasti miehen vartalon selkääni vasten, hengityksen kaulalla ja sormien puristuksen reidessä !
Kommentit (29)
Inhottavaa. Varmaan unihalvaus. Ei tosiaan vaarallista.
Unihalvaus? Mäkin kerran näin miehen seisovan sänkyni päässä, mut sit kun vihdoin heräsin oikeasti mies katosi. Joskus myös tuntuu kuin joku painaisi rintakehästä.
Jos olisi ollut oikea ihminen, niin mihin olisi hävinnyt niin nopeasti ja äänettömästi, kun kuitenkin heräsit ja olisit nähnyt ja kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Alibissa oli joskus juttua miehestä joka seurasi naisia, murtautui heille yöllä ja humputti jopa aviomiesten nukkuessa vieressä , poliisit eivät ensin uskoneet kunnes ilmoituksia tuli lisää.
Siitä on tehty myös 3 osanen sarja. Rakkauden nälkä. Oli Areenassa vielä jokin aika sitten.
Epäuskottavan tästä teki, että laitoit muka tuon jälkeen viestin että onko miehesi käynyt välillä kotona. Jos juttu tapahtui siis äsken! Ensin tunsit miehen, sitten laitat valot päälle ja naps ketään ei ole siinä. Mä olisin soittanut miehelle ja itkenyt mitä tapahtui.
Tai sitten kysynyt aamulla, kävikö mies yöllä kotona. Jos epäilisin että näin unta, enkä kunnolla herännyt tapahtuneeseen ja jatkoin unia.
Vierailija kirjoitti:
Miespuolinen Succubus
Miespuolinen Succubus on Incubus.
Vierailija kirjoitti:
Alibissa oli joskus juttua miehestä joka seurasi naisia, murtautui heille yöllä ja humputti jopa aviomiesten nukkuessa vieressä , poliisit eivät ensin uskoneet kunnes ilmoituksia tuli lisää.
Kauniita unia ap:lle...
Riippuu missäpäin suomea ap asut? Pohjois pohjanmaalla on hiippari joka on tullut yöllä sisälle.