Mitä ihmettä yöllä tapahtui? Heräsin ja luulin miehen tulleen kotiin ja ängenneen minuun kiinni niin että olin tippua sängystä..
... ja pitävän kovaa reidestäni kiinni. Koetin tuuppia kauemmas että hei mä tipun ja tein yölamppuun valon mutta olinkin makuuhuoneessa yksin ! Pelästyin pahoin ja laitoin miehelle viestin että oliko käynyt välillä kotona mutta oli ollut töissä . Ei nukuttanut loppuyönä enkä tiedä miten saan nukuttua ensi yönä kun mies menee taas yövuoroon :(. Mies vähättelee pahaksi uneksi.
Tunsin ihan oikeasti miehen vartalon selkääni vasten, hengityksen kaulalla ja sormien puristuksen reidessä !
Kommentit (29)
Alibissa oli joskus juttua miehestä joka seurasi naisia, murtautui heille yöllä ja humputti jopa aviomiesten nukkuessa vieressä , poliisit eivät ensin uskoneet kunnes ilmoituksia tuli lisää.
Voi, kunpa saisin erään miehen just mun viereen taas ensi yöksi. On ikävä.
Turussa aikoinaan 90-luvun lopussa kerrottiin hiipparista joka tuli kesäaikaan sisään avonaisista ikkunoista
ja ihmiset oli sängyssä heränneet siihen että vieras mies tuijottaa heitä.
Vierailija kirjoitti:
Unihalvaus?
Sen jälkeen tuli pas*ahalvaus
Tein yölamppuun valon? Tuluksilla?
Ihan selkeesti unihalvaus, ei oo vaarallista vaikka voikin olla pelottavaa.
Älä nuku selälläsi ja yritä rentoutua kunnolla ennen nukkumaan menoa.
Se olin mä. Oot vaan niin herkku, että pakko oli. Ens yönä nusasen.
Tuu vaan yöllä taas ja pidä mua kädestä kiinni jos ei saada unta.
Sä ap et vaan oo saanu viimeaikoina, joten fantasioit miehestä painautumassa ja vähän kourimassa. Märkä uni, ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Se tuhannen taalan kysymys on, että kiihotuitko? Kostuiko vttu?
Tämä. Tää on se oleellisin tieto nyt.
Vierailija kirjoitti:
Miespuolinen Succubus
On incubus
Onneksi ei yrittänyt vetää peittoa päästäsi.
Tottakai kostuu. En oo ap mut samanlaista mullakin. Tekee todella paljon mieli.
Porvoossa tapahtunut?