Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosi pelkälle hyvinvoinnille!

Vierailija
27.10.2019 |

Olen saanut todella tarpeeksi tästä jatkuvasta arkisesta oravanpyörästä pikkulapsiperheessä. Tuntuu ettei saa tehtyä koskaan mitään hyvin, ei työtä, kodin hoitoa, lapsen kanssa olemista parisuhteesta puhumattakaan. En ehdi harrastaa ja tehdä asioita josta saisin mielihyvää ja jaksamista. Tarvitsisin täydellisen elämäntapamuutoksen saadakseni ravitsemuksen ja liikunnan kohdilleen, mutta kuluttavan työpäivän päätteeksi ei vain kertakaikkiaan jaksa yhtään mitään ylimääräistä. Tämä saa riittää! Puhuin jo miehelleni että kun tämä nykyinen määräaikainen työsuhteeni päättyy, en aio vuoteen tehdä yhtikäs mitään töitä tai opiskelua vaan keskittyä vain omaan perheeseen, omaan hyvinvointiin ja terveelliseen elämäntapamuutokseen. Tiedän että lähipiirini suorittajat eivät tällaista ratkaisua tule hyväksymään mutta ei kiinnosta. Minulla on säästöjä ja mies tienaa hyvin. Olen varma että tämä vuoden satsaus omaan terveyteen ja hyvinvointiin on pitkällä tähtäumellä parasta mitä voin elämälläni tehdä. Onko täällä muita joilla on samansuuntaisia ajatuksia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan