Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihtoehto Jungle juice baarille?

Vierailija
27.10.2019 |

Rakastan heidän smoothieita, mutta en haluaisi maksaa 9,50e joka kerta kun himo iskee (melkein päivittäin ☺).

Onko olemassa hyviä ja edullisia vaihtoehtoja? Kotona en jaksa läträtä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida oikein olla. Joistain kahviloista tms. saa kyllä myös paikassa itse tehtyjä smoothieita, mutta ei nekään yleensä sen edullisempia ole. 

Itsekin usein JJB:stä ostan mutta ei ne mun smoothiet kyllä maksa kuin vitosen paikkeilla (esim. Killer Bee, Pink Panther). Ne viher- tai proteiinismoothiet taitaa tosin olla kalliimpia.

Vierailija
2/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko aikaa kuluu smoothien tekemiseen? Taitaa päästä ihan hyville tuntipalkoille jos tekee smoothiet itse verattuna 9,50 hintaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä vaan kävellyt niiden ständin ohi viereiseen Arnoldsiin, mutta taidat hakea jotain halvempaa smoothie-paikkaa?

Jos et itse halua läträtä, taitaa marketin hylly olla se budjettivaihtoehto.

Vierailija
4/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo hurja hinta, mutta toisaalta ostin eilen samaan hintaan erikoiskaljan lähiökuppilasta, enkä ajatellut hintaa.

Vierailija
5/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta saa pillimehuja öbaut 20 senttiä kipale.

Vierailija
6/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et itse halua läträtä, taitaa marketin hylly olla se budjettivaihtoehto.

Totta kyllä tuo. Hintaero valitettavasti näkyy sitten radikaalisti maussa. Itse käytän sekä että, kaupan smoothieita enimmäkseen kun en kovin usein käy paikoissa missä on Jungle Juice Bar. Mutta aina jos satun johonkin ostoskeskukseen missä sellainen on, ostan jonkun mehun tai smoothien (jotka ei kyllä ole noin paljoa maksaneet kun itse olen käynyt, 5,50 taisi olla viimeisin). Kaupan smoothiet on vähän semmoisia: meep, ei tämä hyvää ole mutta saapa jotain vitamiineja edes kun ei jaksa hedelmiä järsiä... Jungle Juice Barin useimmat taas on ihan herkkua maultaankin.

Vierailija
7/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaupan hyllyltä? Sieltäkin saa smoothieita.

Vierailija
8/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo hurja hinta, mutta toisaalta ostin eilen samaan hintaan erikoiskaljan lähiökuppilasta, enkä ajatellut hintaa.

Mikä on erikoiskalja?

Vierailija
9/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenessä minuutissa väsäät itsellesi litran mieleistäsi smoothieta ja siivonnut keittiön sillä aikaa kun kannu pörisee. Eikä takuulla maksa 20 euroa (jos siis 9,50 on alle puolen litran juoman hinta jossain hikibaareissa).

Vierailija
10/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä ei taida olla hinnastoa?

Vierailija
11/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimariko täällä mainostaa?

Vierailija
12/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko aikaa kuluu smoothien tekemiseen? Taitaa päästä ihan hyville tuntipalkoille jos tekee smoothiet itse verattuna 9,50 hintaiseen.

Selvää on että itse tekemällä säästää. Tuollainen yritys kun joutuu maksamaan liiketilan vuokraa, palkkaa henkilökunnalle jne. Enkä kyllä itsekään noihin rahaa laittaisi kuin ehkä kerran vuodessa jos olisi taloudellisesti tiukkaa. Mutta kun ei erityisemmin ole, tulee toisinaan käytettyä.

Mutta ihan niin törkeä se hinta ei minusta ole kuin voisi ajatella pelkästään katsomalla mitä joku marketin kylmähyllyn smoothiepullo maksaa vs. JJB. Ihan ainesosissa on jo valtavat hintaerot, JJB:n tuotteissa on kaikenlaista kallistakin (alla esimerkkejä), kun taas marketissa on usein joku banaanipohjainen juttu jossa paria tavanomaista hedelmää esim. appelsiini ja mango.

Esim. Captain Hook: tyrni, ananas, mango, banaani, passio, kurkuma, sitruuna, inkivääri, porkkana, jäitä

Chia Ninja: ananas, mango, avocado, chia siemenet, päärynä, lehtikaali, pinaatti, persilja, sitruuna, lime, inkivääri, maca, kurkku ja jäitä

Flamingo: mango, mansikka, päärynä, kookosmaito, gojimarja, heraproteiini, omena, jäitä

Toinen juttu on että onhan se maku ihan eri jos se smoothie tehdään siinä silmien edessä juuri ennen nauttimista kuin jos se on pullossa pitkiä aikoja.

Vierailija
13/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä ei taida olla hinnastoa?

Ei, mutta esim. Woltin sivuilta näkee noiden hintoja kun sieltä pystyy tilamaan Jungle Juice Barinkin tuotteita: https://wolt.com/fi/fin/lahti/restaurant/jungle-juice-bar-lahti-1

Vierailija
14/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triplassa kävin tänään. Hyvää oli ja ystävällinen palvelu👍

Ja pitkä oli jono. Siinä sai työntekijät sykkiä ihan kunnolla.

Vierailija
15/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion kefilus-mehut on hyviä ja raikkaita, litra maksaa noin 2e. :)

Vierailija
16/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta blenderi ja mars mars hevi-osastolle. Kymmenellä eurolla saat itsellesi parikymmentä smoothieta ja netti on pullollaan reseptejä. Antaa typerysten törsätä ja latailla trendikkäitä smoothiebaarikuviaan someen ja huomiohuorailla.

Vierailija
17/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmene euroo!? :O Voe helevettiläenen. Myö ei tiällä muaseuvvuilla ymmärretä teijjän lendauksien piälle yhtikäs mittään.

18/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on erikoiskalja?

Ei mikään perus hanaolut vaan joku irtopullossa oleva yleensä vähän pienemmän panimon tuote.

Vierailija
19/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattilanori kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on erikoiskalja?

Ei mikään perus hanaolut vaan joku irtopullossa oleva yleensä vähän pienemmän panimon tuote.

Niissä on vaan se vika etteivät ole koskaan tarpeeksi kylmiä nautittavaksi muualla kuin kotona. Pakastimen kautta pitää ne ensin jäähdytellä.

Vierailija
20/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Picnikissä edullisemmat.