Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassatyöntekijät, kertokaa!

Vierailija
27.10.2019 |

Täältä joskus luin, että pikkupusseja saa vähennettyä kun laittaa esim. hedelmät samaan pussiin. Näin olen tehnyt ja jättänyt viivakoodit kauas toisistaan. Tänään huomasin, että kassalla oli silti vaikeuksia lukea noita koodeja.

Joten miten on? Pitäisikö sittenkin laittaa vain yhtä lajiketta yhteen pussiin? Vai kuinka kaukana viivakoodien pitäisi olla toisistaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole ollut ongelmaa, vaikka olisi useampikin lappu vierekkäin samassa pussissa.

Vierailija
2/14 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla vaan vähä tumpelo myyjä🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kestovihannes/ hedelmäpussi.

Vierailija
4/14 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luen näissä tapauksessa viivakoodit käsiscannerilla eli "tassulla". Se on jopa nopeampaa kuin että kaikki hevi olisi eri pusseissa ja sitten pitäisi etsiä koodia joka pussista.

Vierailija
5/14 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska teen ilmastotekoja tekemättä siitä numeroa ja olen muutenkin hyvä ihminen, niin laitan vihannekset yhteen säkkiin, enkä tuhlaile ilmastoa! 

Kyllä se tosiaan sillä käsiskannerilla saa ne äkkiä luettua. Jos ei saa, niin vika on tumpelossa kassassa.

Sinccis

Vierailija
6/14 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan muistatte kun läiskitte niitä lappuja että ne viivakoodit näkyy kokonaan ja eivät ole rypyssä ja esim kurkussa ja banaanissa ne laitetaan pitkittäin.

Vierailija
7/14 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin kestopusseissa ei tarrat pysy ollenkaan kiinni.

Vierailija
8/14 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan muistatte kun läiskitte niitä lappuja että ne viivakoodit näkyy kokonaan ja eivät ole rypyssä ja esim kurkussa ja banaanissa ne laitetaan pitkittäin.

Yleensä ne rypyssä olevat on kaupan kassojen valmiiksi itse laittamia. Mitä olen huomannut ..

Sinccis

Vierailija
9/14 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit myös liimailla ne otsaasi, niin siittä kassan on helppo ne ammuskella.

Sinccis

Vierailija
10/14 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne rypyssä olevat on kaupan kassojen valmiiksi itse laittamia. Mitä olen huomannut ..

Sinccis

Mitä tarkoitat? He(delma)vi(hannes)-osaston myyjä voi toki pussittaa valmiiksi esim. huonoksi meneviä tuoretuoteita (alhaisemmalla hinnalla), mutta mitä tekemistä sillä on kassan kanssa? Joskus kassa toki irrottaa tarran osittain tai kokonaankin saadakseen luettua sen, muutta ei kai sen jälkeen haittaa vaikka tarra jäisikin vähän ruttuun, kunhan se on vielä asiakkaan luettavissa.

Vierailija
11/14 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä niissä on erikseen paikka mihin vaakatarra on hyvä kiinnittää, vaikka lappu sivusaumassa. Muista poistaa tarrat ennen seuraavaa kaupassa käyntiä.

Vierailija
12/14 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä jos hevi vihannesosasto olisi suljettu alue josta ei pääse pois ennenkuin maksanut tuotteet. Näin ei se punninta unohtuisi jatkuvasti. Irtotuoteet samoin. Jotkut eivöt vain viitsi. 717

Vierailija
13/14 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Mitä tarkoitat? He(delma)vi(hannes)-osaston myyjä voi toki pussittaa valmiiksi esim. huonoksi meneviä tuoretuoteita (alhaisemmalla hinnalla), mutta mitä tekemistä sillä on kassan kanssa? Joskus kassa toki irrottaa tarran osittain tai kokonaankin saadakseen luettua sen, muutta ei kai sen jälkeen haittaa vaikka tarra jäisikin vähän ruttuun, kunhan se on vielä asiakkaan luettavissa.

No sitä, että esim. monesta tuotteesta kassat joutuvat näpräämään niitä lappuja suoraan, joihin minä en ole mitään lappuja laittanutkaan. Kuka sitten lie .. mutta en minä!

Sinccis

Vierailija
14/14 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä jos hevi vihannesosasto olisi suljettu alue josta ei pääse pois ennenkuin maksanut tuotteet. Näin ei se punninta unohtuisi jatkuvasti. Irtotuoteet samoin. Jotkut eivöt vain viitsi. 717

Liiterissä kassalla on puntari, eikä ongelmia ole.

Olisikohan sieltä jotain opittavaa ..

Sinccis

Asiakkaan ei tarvitse edes punnita. 

(tarkoitan vain sitä, että vaikka ne edelleen itse punnittaisiin, niin voisi sillä kassallakin olla vaaka siinä vieressä .. )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän