Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voitte pettää miestänne jos teillä lapsikin hänen kanssaan? Mikä ajoi teidät pettämisen tielle?

Vierailija
27.10.2019 |

Kerro nyt rauhassa.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkissä liitoissa voi käydä niin, että seksi hiipuu. Pitäisikö sitten sen toisen kumppanin joka kaipaa seksiä jäädä loppuiäksi kärvistelemään?

Myös kumppani voi lihota muodottomaksi valaaksi. Tupakoija joka nuorena oli vielä ihan freesi on vanhempana haiseva, keltakynsinen ryppyinen ukko/akka joka räkii jatkuvasti.

Miehellä voi olla niin iso maha, että ei yletä enää panemaan.

Miehellä erektio-ongelmaa.

Meillä oli nämä kaikki ongelmat. Plus siihen päälle miehen seksifetissi, seksi oli aina sitä samaa. Ikinä ei saanut ehdottaa mitään uutta. Kunnes seksi loppui.

Siksi hankin rakastajan.

35 vuotta mieheni kanssa, joka on minua 9 vuotta vanhempi. Mies on kyllä ulkonäöltään vielä timmissä kunnossa, mutta erektio-ongelmaa. En jäänyt kärvistelemään, nyt on ollut 4 vuotta itseäni 15 vuotta nuorempi rakastaja. Miestäni en jätä, olen luvannut olla tukena vanhuudessa, ja hän on hyvä mies, isä ja isoisä. Onneksi salarakkaani ymmärtää roolinsa elämässäni.

Vierailija
22/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkissä liitoissa voi käydä niin, että seksi hiipuu. Pitäisikö sitten sen toisen kumppanin joka kaipaa seksiä jäädä loppuiäksi kärvistelemään?

Myös kumppani voi lihota muodottomaksi valaaksi. Tupakoija joka nuorena oli vielä ihan freesi on vanhempana haiseva, keltakynsinen ryppyinen ukko/akka joka räkii jatkuvasti.

Meillä oli nämä kaikki ongelmat. Plus siihen päälle miehen seksifetissi, seksi oli aina sitä samaa. Ikinä ei saanut ehdottaa mitään uutta. Kunnes seksi loppui.

Siksi hankin rakastajan.

35 vuotta mieheni kanssa, joka on minua 9 vuotta vanhempi. Mies on kyllä ulkonäöltään vielä timmissä kunnossa, mutta erektio-ongelmaa. En jäänyt kärvistelemään, nyt on ollut 4 vuotta itseäni 15 vuotta nuorempi rakastaja. Miestäni en jätä, olen luvannut olla tukena vanhuudessa, ja hän on hyvä mies, isä ja isoisä. Onneksi salarakkaani ymmärtää roolinsa elämässäni.

Meillä mies on minua 12 vuotta vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en rakasta enää miestäni. Tunnen pelkkää kaveruutta. Lisäksi miehelläni on fetissi. Olen kurkkuani myöten kyllästynyt siihen tematiikkaan tämän viidentoista vuoden aikana.

Haluaisin erota. Mies ei. Hän kiristää minua taloudellisesti jotta en lähde.

Mitä tarkoitat kiristämisellä?

Mies uhkaa usuttaa mafian ovellesi ellet anna tulevista palkoistasi 50% miehelle?

Vai tarkoitatko "kiristämisellä" että joudut elämään omillasi eroamisen jälkeen, aivan kuten mieskin?

Vierailija
24/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni exä petti miestäni siksi, että tämä teki liikaa töitä. Oli siis ihan oma firma ja ihan oman kodin lähistöllä koko ajan töitä, pystyi hoitamaan lasten kouluunlaitot, ruuat yms. pitkin päivää ja työpäivät venyvät pitkälle iltaan.

Viisastuiko miehesi tästä? Huomasiko, että oli unohtanut, että vaimon kanssa olisi pitänyt viettää aikaa, eikä olla aina töissä ja vain ”vaihtovuoroin” hoitaa lapsien tarpeet?

Toivottavasti, tai muuten olet sinäkin pian ex koska olet lähtenyt etsimään uutta parisuhdetta.

Vierailija
25/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pettänyt, mutta en yllättyisi jos pettäisin. Seksi muuttui lasten myötä siihen, että olen miehelle vain reikä. Yhdyntä kestää minuutin ja se on alkanut oksettamaan minua, koska en saa siitä itse yhtään mitään. Eikä tilanne muutu, vaikka olen sanonut siitä monta kertaa. Toinen on, että mies ei sheivaa eikä trimmaa karvojaan pyynnöstäni huolimatta. Ei nyt aikuisen miehen tarvitse olla mikään posliini, mutta voisi kai sitä pöheikköä edes siistiä.

Olen käskenyt miestä käymään vieraissa, jos vaikka tuo minuuttimuna siitä tokenisi. Mutta hän ei halua. Itse varmaan käyn, jos sopiva tilaisuus ja ihminen osuu kohdalle.

Sitä vaan jaksan ihmetellä, että miksi miehet ei tajua ”ongelmia” tai ole valmiita työstämään niitä, vaikka miten suoraan sanoisi niistä. Sitten tulee shokkina, kun nainen vaikkapa pettää.

Tämä! Vuosia pyytänyt seksissä asioita. Esim mies ei suostu nuolemaan ja on estoinen. Yksi ainoa asento käy. Ei vaihtelua. Minun pitää tehdä kaikki työt, kun mies lahnailee. Mies ei kuuntele toiveitani. Lihoo niin paljon, ettei ylety seksiin. Toteuttaa seksissä vain omia toiveitaan. Lihoo ja haisee. Sitten loppuu seksi kokonaan.

Olen vielä viriilinainen. Kaipaan seksiä. Jos mieheni ei kykene siihen, hoidan asian ulkoistamalla seksin. En suostu vuosikausia olemaan puutteessa.

Ja kyllä. Näistä asioista olen lukuisia kertoja puhunut miehelle ja toivonut muutosta. Mitään ei ole tapahtunut.

Vierailija
26/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne lapset mitään kahleitakaan saa olla.

Vierailija
27/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollin sunnuntaipäivä: aloitetaan naisvaltaiselle palstalle ketju, jossa kohdistetaan naisiin pettämissyytöksiä. Odotetaan, että vastakkaisasettelu ja huuto käynnistyy. Saadaan oman elämän sisältö tästä.

Vierailija
28/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en rakasta enää miestäni. Tunnen pelkkää kaveruutta. Lisäksi miehelläni on fetissi. Olen kurkkuani myöten kyllästynyt siihen tematiikkaan tämän viidentoista vuoden aikana.

Mies uhkaa usuttaa mafian ovellesi ellet anna tulevista palkoistasi 50% miehelle?

Vai tarkoitatko "kiristämisellä" että joudut elämään omillasi eroamisen jälkeen, aivan kuten mieskin?

Mies voi kiristää taloudellisesti niin, että eroaminen vaikeaa lapsien ollessa pieniä. Kiristäminen voi olla sellaista, ettei puoliso erotilanteessa pysty taloudellisesti pysymään jaloillaan ja lapset kärsivät. Toki, jos pariskunta elää yhteiskunnan tuilla tai nainen on hyvin rikas, voi tuon kiristyksen ohittaa.

T: toinen samassa tilanteessa

Vierailija
29/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pakotti ja painosti harrastamaan seksiä enemmän kun halusin, mikä johti siihen että aloin tuntea vastenmielisyyttä miestäni kohtaan. En kokenut tulevani kuulluksi suhteessamme, terapiat ym. eivät auttaneet. Tässä syyt miksi ajauduin yhä kauemmas miehestäni. Uskovaiset sukulaiset painostivat pysymään yhdessä liian pitkään.

Vierailija
30/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni pakotti ja painosti harrastamaan seksiä enemmän kun halusin, mikä johti siihen että aloin tuntea vastenmielisyyttä miestäni kohtaan. En kokenut tulevani kuulluksi suhteessamme, terapiat ym. eivät auttaneet. Tässä syyt miksi ajauduin yhä kauemmas miehestäni. Uskovaiset sukulaiset painostivat pysymään yhdessä liian pitkään.

Jouduit harrastamaan seksiä mielestäsi liikaa, mutta sitten menit hakemaan lisää seksiä parisuhteen ulkopuolelta...error...does...not...compute...

Vierailija
31/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi hankin rakastajan.

Tuon kuplan toivoisi puhkeavan.. mä en haluaisi tällaista säälitukea, jossa seläntakana pilkataan pahimmalla tavalla.

Vierailija
32/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi hankin rakastajan.

Ymmärrän että ei oma enää kiinnosta.

Mutta sitä en ymmärrä, miksi jäät suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa josta puhut noin? Ei rakkautta, ei kunnioitusta.

Vierailija
33/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pettänyt, mutta en yllättyisi jos pettäisin. Seksi muuttui lasten myötä siihen, että olen miehelle vain reikä. Yhdyntä kestää minuutin ja se on alkanut oksettamaan minua, koska en saa siitä itse yhtään mitään. Eikä tilanne muutu, vaikka olen sanonut siitä monta kertaa. Toinen on, että mies ei sheivaa eikä trimmaa karvojaan pyynnöstäni huolimatta. Ei nyt aikuisen miehen tarvitse olla mikään posliini, mutta voisi kai sitä pöheikköä edes siistiä.

Olen käskenyt miestä käymään vieraissa, jos vaikka tuo minuuttimuna siitä tokenisi. Mutta hän ei halua. Itse varmaan käyn, jos sopiva tilaisuus ja ihminen osuu kohdalle.

Sitä vaan jaksan ihmetellä, että miksi miehet ei tajua ”ongelmia” tai ole valmiita työstämään niitä, vaikka miten suoraan sanoisi niistä. Sitten tulee shokkina, kun nainen vaikkapa pettää.

Miksi, MIKSI MIKSI MIKSI hyvät ihmiset pysytte tällaisessa suhteessa? Pelottaako itsenäinen elämä todella niin paljon, että ollaan valmiita uhraamaan oma ja mahdollisten lasten hyvinvointi?

Vierailija
34/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti minua ensin.

Vierailija
35/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi kiristää taloudellisesti niin, että eroaminen vaikeaa lapsien ollessa pieniä. Kiristäminen voi olla sellaista, ettei puoliso erotilanteessa pysty taloudellisesti pysymään jaloillaan ja lapset kärsivät. Toki, jos pariskunta elää yhteiskunnan tuilla tai nainen on hyvin rikas, voi tuon kiristyksen ohittaa.

Ei tässä maassa tarvitse kenenkään olla toisesta taloudellisesti riippuvainen. Jos ei työssäkäyvän palkka riitä, silloin saa niitä tukia. Kumman luulet olevan lapsille pahempi asia, se ettei ole sitä kalleinta kännykkää vai sairaassa ilmapiirissä kasvaminen?

Vierailija
36/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on myös minuuttimuna, mutta hyvällä lantiopohjatreenillä saan vaikka hän olisi saanut minua ennen. Usein kyllä ehdin saada ennen häntä. Tosin mies hoitaa esileikin todella hyvin. Olen myös huomannut, että aamuisin mieheni kestää vähän pidempään.

Itse kysymykseeen. Minäkään en ole pettänyt, mutta päiväunia ja haaveiluja on toisista miehistä. Kaipa niitä on useilla pitkässä suhteessa.

Kesällä ihastuin työkaveriini. Se tuli yllättäen, ei yhtään ihannemiestyyppiäni, mutta keskustelutaidoillaan ja yhteisillä mielenkiinnon kohteilla oli iso syy siihen miksi ihastuin. Hän on sinkku.

En voisi kuvitella pettäväni menemällä sänkyyn, mutta voisin kuvitella tapailevani tuota ihastustani työpaikan ulkoluolella.Viettäväni aikaa hänen kanssaan, jos hän sitä ehdottaisi.Toisesta osapuolesta en ota selvää mitä hän ajattelee minusta. Viihtyy toki seurassani, mutta sehän ei tarkoita vielä mitään.

Vierailija
37/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeita syitä miksi on alkanu vieras kiinnostaa.Itsekkin noita elämän aikana nähnyt.Olen eronnut sitten.En pystyisi pettämään.

Vierailija
38/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu teidän degeneraattejen sussujen selityksiä. Tarkoituksella loukkaatte miestenne kunniaa.

Mitä jos ottaisitte eron sen sijaan, että hyökkäätte tahalteen miehenne kunniaa vastaan?

Onneksi mu.slimit tulee ja heittää teitä kivillä!

Vierailija
39/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä maassa tarvitse kenenkään olla toisesta taloudellisesti riippuvainen. Jos ei työssäkäyvän palkka riitä, silloin saa niitä tukia. Kumman luulet olevan lapsille pahempi asia, se ettei ole sitä kalleinta kännykkää vai sairaassa ilmapiirissä kasvaminen?

Juuri näin. Ero vaikuttaa väistämättä raha-asioihin, mutta toimeen tulee kyllä eli jaloillaan pysyy ihan varmasti. Ositus tehdään erossa lain mukaan, samoin elatusmaksut määräytyvät lain mukaan, ei siinä ole kumppanilla mitään ”kiristämisen” mahdollisuutta. Se mikä ei sulle kuulu niin sitä et saa - ja se mikä sulle kuuluu, saat sen mukisematta.

Ainoa mikä voi olla vaikeampi kysymys on se, kummasta tulee lähivanhempi ja miten lasten kanssa eläminen sovitaan.

.

Jos et ole valmis laskemaan elintasoa niin siitä et voi kyllä syyttää kumppania. Se on oma valinta sitten.

Mitä pettämiseen tulee, niin jos suhde on noin huono, molemmat hankkivat todennäköisesti sivusuhteen joka tapauksessa jossain vaiheessa, eihän teitä sido kuin raha.

Vierailija
40/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi, MIKSI MIKSI MIKSI hyvät ihmiset pysytte tällaisessa suhteessa? Pelottaako itsenäinen elämä todella niin paljon, että ollaan valmiita uhraamaan oma ja mahdollisten lasten hyvinvointi?

Koska muutoin arki sujuu hyvin, lapset ovat pieniä ja ehkä sitä kuitenkin jotenkin toivoo, että mies muuttuisi takaisin hyväksi rakastajaksi, joka joskus oli. Tietenkään loppuelämääni en ajatellut tässä asetelmassa elää.