Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voitte pettää miestänne jos teillä lapsikin hänen kanssaan? Mikä ajoi teidät pettämisen tielle?

Vierailija
27.10.2019 |

Kerro nyt rauhassa.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset geenit ja naiskulttuuri

Vierailija
2/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin exääni. Ei olisi pitänyt. Hänkin petti sitten minua ja lopulta erottiin. Meillä kaksi aikuista lasta yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ne vasta pettureita ovat, olipa lapsia tai ei. 

Vierailija
4/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ei kehu eikä anna lahjoja tarpeeksi. Riittää että baarissa alfa sanoo muutaman kehun ja sitten mennään. Niin ja kaikki on ihan sen miehen syytä, mitäs ei kehu eikä anna lahjoja. 

Vierailija
5/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en rakasta enää miestäni. Tunnen pelkkää kaveruutta. Lisäksi miehelläni on fetissi. Olen kurkkuani myöten kyllästynyt siihen tematiikkaan tämän viidentoista vuoden aikana.

Haluaisin erota. Mies ei. Hän kiristää minua taloudellisesti jotta en lähde.

Vierailija
6/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kaipaan hyvää seksiä. Miehelläni on seisokki ongelmaa, on minua 12 v vanhempi. Ei pidä huolta itsestään, on lihava ja tupakoi.

Vierailija
7/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut enää rakkautta suhteessa kummankaan puolelta, olimme vain kämppiksiä.

Vierailija
8/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en rakasta enää miestäni. Tunnen pelkkää kaveruutta. Lisäksi miehelläni on fetissi. Olen kurkkuani myöten kyllästynyt siihen tematiikkaan tämän viidentoista vuoden aikana.

Haluaisin erota. Mies ei. Hän kiristää minua taloudellisesti jotta en lähde.

Kiristää taloudellisesti = Maksaa kaiken.

Vierailija
9/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies ei kehu eikä anna lahjoja tarpeeksi. Riittää että baarissa alfa sanoo muutaman kehun ja sitten mennään. Niin ja kaikki on ihan sen miehen syytä, mitäs ei kehu eikä anna lahjoja. 

Naisilta tässä kysyttiin.

Vierailija
10/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset geenit ja naiskulttuuri

Naisilta tässä kysyttiin.

Vierailija
11/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt että uudessa suhteessa en petä vaikka mikä olisi.

Vierailija
12/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen johtuu eri syistä eri suhteissa, luonnollisesti. Monesti usea syy samaan aikaan. Ihmiset ovat olleet maailman sivu seksisuhteessa salaa muihin kuin omaan kumppaniinsa, ei tämä ole mikään uus asia. Myös seksisuhteet toisiin luvalla ovat ihan iänkaiken vanha asia historiakirjoissa.

Jotkut eivät enää rakasta, mutta asuvat yhdessä käytännön syistä. Jotkut rakastavat, mutta parin seksuaalisuus on hiipunut eri syistä. Jotkut ovat kyllästyneet ja haluavat välillä vaihtelua. Jotkut tapaavat jonkun jota kohtaan kokevat ennen kokematonta seksuaalista vetovoimaa. Joillakin on persoonallisuusongelmia, esim. tarve saada huomiota, eli enemmän henkinen kuin fyysinen tarve. Joku ei ole varma mitä haluaa ja kokeilee toista. Osa haksahtaa humalassa ja katuu myöhemmin. Muutamia pettämisen syitä nimetäkseni.

Mä ihmettelen sitä, mitenkä aina vaan vuosisatojenkin jälkeen ihmiset aina ihmettelee tätä yhtä hölmistyneenä.

Vierailija
13/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholinkäyttö, tupakointi, ylipaino.

Vierailija
14/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkissä liitoissa voi käydä niin, että seksi hiipuu. Pitäisikö sitten sen toisen kumppanin joka kaipaa seksiä jäädä loppuiäksi kärvistelemään?

Myös kumppani voi lihota muodottomaksi valaaksi. Tupakoija joka nuorena oli vielä ihan freesi on vanhempana haiseva, keltakynsinen ryppyinen ukko/akka joka räkii jatkuvasti.

Miehellä voi olla niin iso maha, että ei yletä enää panemaan.

Miehellä erektio-ongelmaa.

Meillä oli nämä kaikki ongelmat. Plus siihen päälle miehen seksifetissi, seksi oli aina sitä samaa. Ikinä ei saanut ehdottaa mitään uutta. Kunnes seksi loppui.

Siksi hankin rakastajan.

Vierailija
15/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei rakasta enää ja toisen menettäminen ei liikuta millään tavalla. 

Vierailija
16/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks siihen tarvita toinen osapuoli, joka suurimmaksi osaksi on vastakkainen sukupuoli, niin eiks se silloin 50/50

Vierailija
17/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kauniisti osoitellaan miestä vaikka nyt on aiheena naiset. Ja peukkua tulee. Haha.

Vierailija
18/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni exä petti miestäni siksi, että tämä teki liikaa töitä. Oli siis ihan oma firma ja ihan oman kodin lähistöllä koko ajan töitä, pystyi hoitamaan lasten kouluunlaitot, ruuat yms. pitkin päivää ja työpäivät venyvät pitkälle iltaan.

Vierailija
19/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt, mutta en yllättyisi jos pettäisin. Seksi muuttui lasten myötä siihen, että olen miehelle vain reikä. Yhdyntä kestää minuutin ja se on alkanut oksettamaan minua, koska en saa siitä itse yhtään mitään. Eikä tilanne muutu, vaikka olen sanonut siitä monta kertaa. Toinen on, että mies ei sheivaa eikä trimmaa karvojaan pyynnöstäni huolimatta. Ei nyt aikuisen miehen tarvitse olla mikään posliini, mutta voisi kai sitä pöheikköä edes siistiä.

Olen käskenyt miestä käymään vieraissa, jos vaikka tuo minuuttimuna siitä tokenisi. Mutta hän ei halua. Itse varmaan käyn, jos sopiva tilaisuus ja ihminen osuu kohdalle.

Sitä vaan jaksan ihmetellä, että miksi miehet ei tajua ”ongelmia” tai ole valmiita työstämään niitä, vaikka miten suoraan sanoisi niistä. Sitten tulee shokkina, kun nainen vaikkapa pettää.

Vierailija
20/61 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kauniisti osoitellaan miestä vaikka nyt on aiheena naiset. Ja peukkua tulee. Haha.

Eikä kun sinä oot nyt vähän provoilun uhri.

Kyllä me oikeasti tiedetään että me naisetkin petetään. Ja aika samoista syistäkin kuin miehet. Ja yli 30-vuotiaiden kohdalla usein molemmat osapuolet ovat parisuhteessa tahoillaan.

Mun ikäiset miehet ja naiset pettävät aika tyypillisesti siksi, etteivät tahdo lähteä liitostaan, mutta haluavat seksiä, intohimoa ja orgasmeja elämäänsä. Jos omaa kumppania ei kiinnosta tai seksi ei suju, tehdään sitä sen kanssa jota kiinnostaa ja jonka kanssa sujuu.

Tabuhan tämä on, ei silleen saa tehdä, ajatella eikä ainakaan myöntää koskaan haaveilevansa.