Yhteiskunta on TÄYSIN EPÄONNISTUNUT kohdallani poistaakseni köyhyyden
Lähestyn 45 vee. Ei penskoja, koska ei ollut koskaan varaa niihin. Vuokralla asun edelleen. Joudun syömään halpoja keittoja ja samaan aikaan rikkaat syö vatsansa kylläiseksi TERVEELLISTÄ ruokaa. Yhteiskunta on TÄYDELLISESTI EPÄONNISTUNUT kohdallani!!! Suomi on häpeäpilkku!!
Eräs nainen, joka EI NÖYRISTELE rikkaan edessä!!!! 😠😠😠
Kommentit (39)
Soppa on yleensä terveellistä ruokaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä! Mutta yritän itse korjata tilannetta käymällä töissä aina kun mahdollista.
Jaa no minä koen ettei se työssä käynti auta. Ennen tein kahta työtä, 6-7 päivää viikosta siis. Siitä en hyötynyt mitään joten jätin toisen ja teen nykyään tavallisen viisi. Köyhä olen silti, lapsia tai asuntoa ei minulla tule koskaan olemaan.
Mihin sä palkkas haaskaat, jos ei edes vuokraa tarvitse maksaa?
Ap, saat tulla nuolemaan saappaani. Saat siitä viisi euroa.
T. SDP
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä miljoonaperintöjuttu on? AV:n uusi sisäpiirivitsikö? Varmaan kymmenessä ketjussa olen saman jutun nyt nähnyt.
Äitihullu hilluu, kun isäukko viimeinkin kuo-li ja jätti pari murjua perinnöksi.
Ap. Et ole köyhä. Sinulla on asunto. Sinulla on ruokaa. Köyhällä ei ole asuntoa eikä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettet nyt vaan olisi epäonnistunut ihan itse?
Mene pois oikeistotrolli!!!! En kuuna päivänä äänestä persua!!! Minulla on kunnia!!!!
ApMinulle on ollut kunnia-asia tehdä mitä tahansa laillista työtä ja myös opiskella useita tutkintoja.
Nyt asun velattomassa omistusasunnossani ilman tukiaisia, vaikka tienestit onkin vain 1200 €/kk brutto.
T. Nainen 54, ei luuseriPS. Asuntolainan maksamiseen meni 25 vuotta. Samassa ajassa sinä maksat sen vuokranantajasi omistaman asunnon KAIKKI KULUT LAINOINEEN, KORKOINEEN. Oma valinta.
Eihän hän sitä asuntoa itse omistaan maksa.
Nykyään ihmisissä on juurikin se vika, että he ajattelevat maailman ja yhteiskunnan olevan heille jotain velkaa. Että jos joku on varakas niin se on jotenkin itseltäö pois. Kaikki pitäisi saada mutta ilman että itse näkisi vaivaa. Elämässä moni asia on kuitenkin myös omissa käsissä. Omilla valinnoilla voi vaikuttaa paljon.
Toki elämässä voi sattua asioita, jotka johtavat siihen että ihminen joutuu olemaan tahtomattaan köyhyydessä, mutta silloinkaan ei yhteiskunta ole velvollinen kustantamaan yltäkylläisyyttä, vaan perusasiat.
Vierailija kirjoitti:
Ap, saat tulla nuolemaan saappaani. Saat siitä viisi euroa.
T. SDP
Etpäs saakkaan!
'Pröööööött
Sinccis
Mielestäni yhteiskunta on yleisesti ottaen täysin epäonnistunut. Euroopasta ja Suomesta on tullut kulttuuriton namipositiivinen vaahtokarkkiyhteiskunta.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni yhteiskunta on yleisesti ottaen täysin epäonnistunut. Euroopasta ja Suomesta on tullut kulttuuriton namipositiivinen vaahtokarkkiyhteiskunta.
Kyllä, ja sitä todistaa myös se fakta, että ap on köyhä eikä silti ole tänään tähän aikaan töissä.
Ap kuullostaa porvoolaiselta kokkareilla.
Köyhät pitäisi poistaa, myydä vaikka afrikkaan orjiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettet nyt vaan olisi epäonnistunut ihan itse?
Mene pois oikeistotrolli!!!! En kuuna päivänä äänestä persua!!! Minulla on kunnia!!!!
ApMinulle on ollut kunnia-asia tehdä mitä tahansa laillista työtä ja myös opiskella useita tutkintoja.
Nyt asun velattomassa omistusasunnossani ilman tukiaisia, vaikka tienestit onkin vain 1200 €/kk brutto.
T. Nainen 54, ei luuseriPS. Asuntolainan maksamiseen meni 25 vuotta. Samassa ajassa sinä maksat sen vuokranantajasi omistaman asunnon KAIKKI KULUT LAINOINEEN, KORKOINEEN. Oma valinta.
Enpä usko että kaupungilla on tästä vuosikymmeniä sitten korjaamastaan talosta velkaa. En asuisi yksityisellä.
Vierailija kirjoitti:
Ai keittö on halvin ruoka? Tässä tapauksessa valtion pitäisi poistaa köyhä, koska köyhyys johtuu älyn köyhyydestä.
Tällaiset trollauksen kertovat älyn köyhyydestä ap.
Ap puhuu asiaa. Rikkaat ne vaan keikeröi eikä ymmärrä köyhän elämää. Häpeä!!