Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin naista treffeille... Tulkinta-apua kaivataan

Vierailija
27.10.2019 |

Eli olen tällainen aika nuori mies ja pyysin treffeille tuntemaani naista, jonka kanssa olen varsin ystävällisissä väleissä. No sitten nainen ei sanonutkaan mitään, katsoi vain minua ja äännähti tavalla, jota en osaa tekstissä kuvailla (osaisin kyllä matkia äännähdystä, mutta sitä ette kuulisi). Minulle jäi hämmentynyt olo ja nyt en tiedä, voinko vielä uudestaan pyytää häntä treffeille vai pitäisikö vain unohtaa koko juttu...

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda.

Vierailija
2/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuntaa katse toisaalle. Todennäköisesti ei vaan kehdannut sanoa ettei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että pallo on nyt naisella. Jos häntä kiinnostaa niin kysyköön itse. Ei ilmeisesti ollut mieluinen ehdotus jos ei sanonut yhtään mitään.

Vierailija
4/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pyydä uudestaan. Ja vastaisen varalle, kun seuraavan kerran kiinnostut jostain naisesta: Älä pyydä treffeille. Se on hirvittävän ahdistavaa, jos toinen ei ole varma omasta kiinnostuksestaan. Pyydä mukaan jonnekin. Tyyliin: "Olen viikonloppuna menossa katsomaan leffan X, oletko jo nähnyt sen? Ai et, tykkäätkö ylipäänsä siitä genrestä/ohjaajasta/whatever? (Nainen vastaa tykkäävänsä) Ei sua kiinnostais lähteä mukaan?"

Eli puolihuolimaton pyyntö, joka sisältää tiedon, että sinä olet joka tapauksessa menossa eikä siis edellytä naiselta sitä, että hän olisi jotenkin vastuussa sinun ajanvietostasi.

Vierailija
5/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin toivotaan, että joku pyytäisi edes kahville.

Vierailija
7/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oisit kysynyt lähteekö kahville tai jotain muuta 'helppoa'. Älä käytä vastaisuudessa treffi-sanaa.

Vierailija
8/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oisit kysynyt lähteekö kahville tai jotain muuta 'helppoa'. Älä käytä vastaisuudessa treffi-sanaa.

Kahville pyytäminenkin on kyllä parempi kuin treffeille pyytäminen, mutta edelleen ehdottaisin siltä sitä, ettei varsinaisesti pyydä kahden kesken jonnekin vaan ilmaisee, että itse on menossa ja toinen on tervetullut liittymään seuraan.

Vierailija
9/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai toivooko joku? Minä suorastaan kammoan näitä pyyntöjä. Ne tulevat aina sellaisilta, joista en ole kiinnostunut.

Vierailija
10/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisilla jotenkin huono itsetunto, vai miksi ei voida mennä jos on kyse treffeistä? Olen itse mennyt treffeille, vaikka en olekaan ollut miehestä niin kamalan kiinnostunut.

Vierailija
11/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivista on, että olet hänen kanssaan ystävällisissä väleissä. Toki se ei kerro vielä mitään vastapuolen tunteista. vaan ainoastaan sen, että on persoonana ystävällinen. Olet nyt tuonut rohkeasti tunteesi esiin, sinuna jatkaisin vain elämää ja ehkä jonain päiväna saat vastakaikua, mutta älä odota liikoja, äläkä takerru tai ahdistele treffipyynnöillä jos ei " nappaa ". Sinulle löytyy partneri ihan varmasti.

Vierailija
12/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisilla jotenkin huono itsetunto, vai miksi ei voida mennä jos on kyse treffeistä? Olen itse mennyt treffeille, vaikka en olekaan ollut miehestä niin kamalan kiinnostunut.

Ei liity millään tavalla huonoon itsetuntoon. Jos mies ei vaan kolahda, en näe yhtäkään syytä mennä.

Vierailija
13/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai toivooko joku? Minä suorastaan kammoan näitä pyyntöjä. Ne tulevat aina sellaisilta, joista en ole kiinnostunut.

Tuossa lienee koko aloitteiden tekemisen vaikeuden ydin. Ei uskalla tehdä aloitetta, koska ei voi etukäteen tietää, onko se vastapuolen mielestä kammottavaa vai miellyttävää. Veikkaan, että useimmiten kammottavaa.

Vierailija
14/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahville pyytäminenkin on kyllä parempi kuin treffeille pyytäminen, mutta edelleen ehdottaisin siltä sitä, ettei varsinaisesti pyydä kahden kesken jonnekin vaan ilmaisee, että itse on menossa ja toinen on tervetullut liittymään seuraan.

Eräs mies soitti minulle kerran, että on menossa tapahtumaan X ja että minullekin tiedoksi, että se on silloin ja silloin. Kun kyselin asiasta lisää mitenkään ei käynyt selväksi, että se, että ME näkisimme siellä olisi tärkeää. Se oli sellainen henkinen juttu, ja hän varmaan ajattelikin, että se voisi hyödyttää minua ihan se tapahtuma vain. Toisaalta todella ärsyttävää, että kaipa mä nyt itsekin tiesin, että se tapahtuma on olemassa, jos olisin ollut kiinnostunut.

Olin siis kyseisestä miehestä itse kiinnostunut. En silti mennyt siihen tapahtumaan siksi, että hän oli siellä, koska pyytäessä kävi todellakin aika selväksi, että pyyntö ei liittynyt hänen tapaamiseensa siellä. En tajua, millainen idi.ootti soittaa toiselle, jos ei voi osoittaa edes siinä, että haluaa tavata siellä tai mennä tapahtumaan yhdessä.

Toki olisimme voineet tavata siellä sattumalta mutta miten nöyryyttävää se olisikaan ollut minulle, joka olisin ollut siellä hänen takiaan. Tapahtumasta viis.

Vierailija
15/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity millään tavalla huonoon itsetuntoon. Jos mies ei vaan kolahda, en näe yhtäkään syytä mennä.

Liittyyhän. Jos kerran ei saa käytää treffi-sanaa, mutta on ok vain kysyä seuraksi. Samasta asiasta kyse minusta, jos kerran toinen on kiinnostunut, kuten tässä ketjussa tiedetään, että on.

Vierailija
16/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Positiivista on, että olet hänen kanssaan ystävällisissä väleissä. Toki se ei kerro vielä mitään vastapuolen tunteista. vaan ainoastaan sen, että on persoonana ystävällinen. Olet nyt tuonut rohkeasti tunteesi esiin, sinuna jatkaisin vain elämää ja ehkä jonain päiväna saat vastakaikua, mutta älä odota liikoja, äläkä takerru tai ahdistele treffipyynnöillä jos ei " nappaa ". Sinulle löytyy partneri ihan varmasti.

Tuo viimeinen lause on aivan paskaa, eikä liity ensin olleeseen tekstiisi mitenkään. Mikään, mitä ensin sanoit, tai mitä ap on tuonut esille ei viittaa siihen, että hänelle löytyy partneri aivan varmasti.

Vierailija
17/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyyhän. Jos kerran ei saa käytää treffi-sanaa, mutta on ok vain kysyä seuraksi. Samasta asiasta kyse minusta, jos kerran toinen on kiinnostunut, kuten tässä ketjussa tiedetään, että on.

Suhtautuisin samalla tavalla myös silloin, jos treffi-sana ei olisi käytössä. Treffeistä kuitenkin olisi kyse, vaikkei sitä sanaa käyttäisikään. En menisi, jos mies ei kiinnostaisi. Mitään uusia kaverita en tarvitse.

Vierailija
18/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies soitti minulle kerran, että on menossa tapahtumaan X ja että minullekin tiedoksi, että se on silloin ja silloin. Kun kyselin asiasta lisää mitenkään ei käynyt selväksi, että se, että ME näkisimme siellä olisi tärkeää. Se oli sellainen henkinen juttu, ja hän varmaan ajattelikin, että se voisi hyödyttää minua ihan se tapahtuma vain. Toisaalta todella ärsyttävää, että kaipa mä nyt itsekin tiesin, että se tapahtuma on olemassa, jos olisin ollut kiinnostunut.

Olin siis kyseisestä miehestä itse kiinnostunut. En silti mennyt siihen tapahtumaan siksi, että hän oli siellä, koska pyytäessä kävi todellakin aika selväksi, että pyyntö ei liittynyt hänen tapaamiseensa siellä. En tajua, millainen idi.ootti soittaa toiselle, jos ei voi osoittaa edes siinä, että haluaa tavata siellä tai mennä tapahtumaan yhdessä.

Toki olisimme voineet tavata siellä sattumalta mutta miten nöyryyttävää se olisikaan ollut minulle, joka olisin ollut siellä hänen takiaan. Tapahtumasta viis.

Se olisi ollut ok, että olisin nähnyt kyseisen miehen aidosti sattumalta, ilman, että hän kertoo ensin minulle, että tällainen tapahtuma on, hän menee sinne ja että minunkin kannattaisi mennä.

Jos nyt olisin nähnyt hänet sattumalta, vaikkapa jonkun naispuoleisen ystävän (ei naisystävän) seurassa, niin olisipa ollut ihan vtun hauskaa. Not. Hän oli käynyt aiempina vuosina kyseisessä tapahtumassa erään ystävänaisen kanssa, sen tiesin. Vaikutti ihan siltä, että menemällä tapahtumaan ehkä minäkin voisin olla jonkinlainen ystävänainen. Nooooou thänk juu.

Vierailija
19/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhtautuisin samalla tavalla myös silloin, jos treffi-sana ei olisi käytössä. Treffeistä kuitenkin olisi kyse, vaikkei sitä sanaa käyttäisikään. En menisi, jos mies ei kiinnostaisi. Mitään uusia kaverita en tarvitse.

Minkä takia ap ei sitten saa käyttää treffi-sanaa? Niin itsekin suhtautuisin aivan samoin, käytettiin sitä sanaa, tai ei.

Vierailija
20/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet, että ap on käyttänyt treffi-sanaa? Hän on voinut ilmaista asian jotenkin muuten, vaikka tällä palstalla käyttikin sanaa treffit. Harvoin sitä treffeille pyydettäessä sanotaan, että "lähdetkö treffeille".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi