Kun somessa joku laittaa ulkomaanmatkasta kuvan paheksutko avoimesti vai pyritkö enemmän epäsuorasti viestittämään
että kyseisen ihmisen pitäisi hävetä ja lopettaa matkailu kun tuhoaa maailman lapsiltamme.
Kommentit (32)
Idiootti. Luovupa sinä sitten autostasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se muistuttaa minua siitä, että itsekin pitäisi alkaa varaamaan seuraavaa lomamatkaa.
Pienen miehen hellyttävää uhmaa, katsokaa minua, esitän tekeväni asian jota te paheksutte. :D
Uhmaa, hmm. Ihan faktaa tuo on omassa elämässäni.
Minä tunnen olevani muiden yläpuolella ja parempi ihminen, kun mussutan kynttilänvalossa lanttua ja paheksun muiden tekemiä valintoja.
How dare you -meemejä tuutin täydeltä vaan!
Jos paikka on joku orjatyövoimalla rakennettu paikka, johon on ryöstetty hiekat, niin en kommentoi/tykkää.
Jos on normipaikka niin tykkään. Matkustan itsekin vielä toistaiseksi.
Turhanpäiväisiä thaimaaseen-matkoja tai dubaireissuja en kommentoi enkä peukuta. En kuitenkaan kommentoi negatiivisesti. Noudatan siis Rumpali-pupun äidin ohjetta "Jos sinulla ei ole hyvää sanottavaa, älä sano mitään".
Vierailija kirjoitti:
Turhanpäiväisiä thaimaaseen-matkoja tai dubaireissuja en kommentoi enkä peukuta. En kuitenkaan kommentoi negatiivisesti. Noudatan siis Rumpali-pupun äidin ohjetta "Jos sinulla ei ole hyvää sanottavaa, älä sano mitään".
Just noin, epäsuora veetuilu on paras tapa
Vierailija kirjoitti:
En kumpaakaan. Tykkäyksen saatan laittaa.
etkö välitä tulevaisuudesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se muistuttaa minua siitä, että itsekin pitäisi alkaa varaamaan seuraavaa lomamatkaa.
Pienen miehen hellyttävää uhmaa, katsokaa minua, esitän tekeväni asian jota te paheksutte. :D
Uhmaa, hmm. Ihan faktaa tuo on omassa elämässäni.
Täällä toinen jolle tuo on ihan faktaa.
Juuri tulin Kyprokselta ja seuraavaan reissuun on rapiat 100 päivää.
Kesälomareissu varataan seuraavaksi.
Jaa niin, yksi laivareissu on siinä välissä myös.
Sopii nimitellä "hellyttäväsi uhmaksi" ihan rauhassa. Minä se nyt lähden perheineni matkalle ja nautimme siitä.
Vituttaako?
Ihmisten pitäisi itse ymmärtää lopettaa ilman että muiden tarvitsee mitään sanoa
Ketjusta näkee ettei ihmiset ole aidosti talkoissa mukana, valitettavasti
Mutta olen huomannut uuden ilmiön: ihmiset hakevat somehyväksyntää ja kiillottavat omaa sädekehäänsä mainostamalla somessa suureen ääneen, miten he matkustavat junalla tai laivalla. Niin läpinäkyvää...