Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun somessa joku laittaa ulkomaanmatkasta kuvan paheksutko avoimesti vai pyritkö enemmän epäsuorasti viestittämään

Vierailija
27.10.2019 |

että kyseisen ihmisen pitäisi hävetä ja lopettaa matkailu kun tuhoaa maailman lapsiltamme.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Tykkäyksen saatan laittaa.

Vierailija
2/32 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kohde kiinnostaa minua tai olen käynyt siellä, niin kommentoin asiaan liittyen/kysyn vinkkejä jne. Muussa tapauksessa kommentoin vain, jos kuva on erityisen hyvä.

Olet, ap, uskomattoman kateellinen meille, joilla on mahdollisuus matkustella. No, itsestäsihän näillä avauksilla pellen teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli turhia, ei tässä maapalloa tuhota, ihmiset vaan. Meidän jälkeemme maapallolla menee taas miljoonia vuosia oikein kivasti.

Vierailija
4/32 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Mietin että olisiko tuossa itsellenikin kiva lomakohde.

Vierailija
5/32 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan matkoiltani kuvia ihan entiseen malliin ja niin tekevät ystävänikin.

Tietenkin.

Et kai luule että normaalit ihmiset elävät jossain siellä vihreässä kuplassasi?

Vierailija
6/32 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paheksu.

Matkustaisin mielelläni, jos minulla olisi enemmän rahaa.

Vierailija
7/32 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. En paheksu, kadehdin.

Vierailija
8/32 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kohteesta. Jos semmonen johon itse haluaisin niin esitän että en edes huomaa ja jos paikka joka ei kiinnosta niin saatan tykätä tai kirjottaa jotain pientä kivaa.

Vierailija
9/32 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla että pääsen istumaan lentsikassa ja sitten kulkemaan muiden junttien kanssa samojen kohteiden väliä koska kiinnostava kokemus. Tirsk!

Vierailija
10/32 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kohteesta. Jos semmonen johon itse haluaisin niin esitän että en edes huomaa ja jos paikka joka ei kiinnosta niin saatan tykätä tai kirjottaa jotain pientä kivaa.

Miksi ihmeessä et tykkää ja kommentoi paikkaa, johon haluaisit?

Vierailija
11/32 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa joka tuhoaa maailman lapsiltamme on Kiina, joka kasvattaa pääomaansa sekä valtaansa ilmastokusetuksella ja uunittaa gwailo lapset otettuaan länsimaat haltuun.

Trumputtajalla on taas hyvät psykoosit tulilla... :D

Vierailija
12/32 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muistuttaa minua siitä, että itsekin pitäisi alkaa varaamaan seuraavaa lomamatkaa.

Vierailija
13/32 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä, jotka eivät osaa elää elämäänsä ja tehdä asioita ilman jatkuvaa raportointia somessa, pitääkin paheksua.

Vierailija
14/32 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaemoji on paikallaan.

Vierailija
15/32 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paheksu julkisesti enkä kierrellen .Matkustus on kivaa.

Kysyjälle kyllä👎🏿

Vierailija
16/32 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastoahdistus on uusi synonyymi köyhyydelle.

Vierailija
17/32 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa joka tuhoaa maailman lapsiltamme on Kiina, joka kasvattaa pääomaansa sekä valtaansa ilmastokusetuksella ja uunittaa gwailo lapset otettuaan länsimaat haltuun.

Trumputtajalla on taas hyvät psykoosit tulilla... :D

Aijaa?

Jos ilmastonmuutos on niin totta, miksi et ole vielä uhrannut henkeäsi ilmaston hyväksi?

Tuhoat kuitenkin 3.8 maapalloa joka päivä, 5.8 jos satut syömään tarpeeksi papuja

Vierailija
18/32 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se muistuttaa minua siitä, että itsekin pitäisi alkaa varaamaan seuraavaa lomamatkaa.

Pienen miehen hellyttävää uhmaa, katsokaa minua, esitän tekeväni asian jota te paheksutte. :D

Vierailija
19/32 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä et tykkää ja kommentoi paikkaa, johon haluaisit?

Koska ei ole kuitenkaan varaa sinne mennä niin en suo toiselle sitä iloa että paljastan olevani kateellinen.

Vierailija
20/32 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paheksu muiden elämää ja valintoja. Mielensäpahoittajia, kaikesta-ahdistujia, kateellisia ja besserwissereitä on riittämiin maailmassa, panostani ei enää tarvita. Mieluiten nautin ja annan muiden nauttia, elän ja annan elää. Teen omat valintani ja kannan oman vastuuni. En voi tietää, kuinka joku muu kompensoi ulkomaanmatkansa ympäristörasitteen, jos niin tekee. Jos ei, häntä ei kiinnosta, eikä sille mahda mitään, edes paheksumalla. 

Positiivisuus tehoaa satakertaisesti negatiivisuudeen verrattuna. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän