Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies huijasi suhteen laadusta

Vierailija
27.10.2019 |

Nyt on tosi pettynyt ja huijattu olo.
Tapasin miehen Tinderin kautta, oli minua 11 vuotta vanhempi. Ei mikään komistus, mutta mukava. Mies kehui aina minua kauniiksi ja jännitti kovin alussa tapaamisia. Seksi oli ihanaa.

No. Jo profiilissani luki että etsin vakavaa suhdetta, ja että pinnalliset asiat eivät itselleni ole tärkeitä, en etsi miehessä ulkonäköä tai rahaa tmv vaan etsin rakkautta ja läheisyyttä. Kerroin myös että en etsi kevyt suhteita vaan elämänkumppania.

No mies tunnusti ihan suoraan, että epäili aluksi onko hänellä mahkuja minuun. Tulimme myös juttuun henkisesti hyvin, mielestäni meillä oli ihanaa yhdessä. Mies ihmetteli myös kilttiä luonnettani, hänen Ex oli kuulemma ihan hirveä pirttihirmu.
Minä kerroin miehelle että olen herkkä ja kiinnyn ihmisiin vahvasti, siksi minulle on tärkeää että molemmat on tosi mielellä liikkeellä.

Puoli vuotta tapailin, mies viestitteli päivittäin monta kertaa ja nähtiin aina viikonloppuisin.
Mutta. Mies ei halunnutkaan edetä suhteessa syvemmälle. Halusi vain nähdä viikonloppuisin, eikä puhettakaan yhteenmuutosta.
Itse olisin ollut valmis suhteen syveneminen.
Jätin miehen. Sillä miksi roikkua suhteessa jolla en näe tulevaisuutta? Satuttaisin itseni vain enemmän.
Viimeisessä viestissä mies kehui minua ihanaksi naiseksi.
Jopa joo. On niin hyväksikäytetty ja pettynyt olo!
Miksi naiselle valehdellaan eikä olla rehellisiä? Minulla on huijattu ja hyväksikäytetty olo.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkahattutäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi haitte suhteelta eri asioita. Hyvä ratkaisu erota. En itsekään kovin kauaa jakaisi mitään viikonloppuihin rajoittuvia tapaamisia.

Samaa mieltä.

Ei tollaisiin rusinat pullasta -miehiin kannata panostaa.

Ja miksei aikuisilla saisi olla rusinat pullasta -suhdetta?

Just sellasen mä haluan. Omat kämpät ja kivaa yhdessä. Ei mitään kotityövääntöä tai sun ja mun kakaroita.

Saa olla ja silloin se onkin ok, jos molemmat hakevat suhteelta samaa. Mutta jos toinen hakee suhteelta jotain muuta, ei ole järkeä jatkaa.

AP tässä. Tämä on juuri se juttu. Minä kerroin mitä kaipaan suhteelta. En halua suhdetta jossa asutaan erillään, en halua suhdetta jossa vain tapaillaan.

Naimisiin en halua, haluan yhteisen arjen.

Vierailija
22/37 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi haitte suhteelta eri asioita. Hyvä ratkaisu erota. En itsekään kovin kauaa jakaisi mitään viikonloppuihin rajoittuvia tapaamisia.

Samaa mieltä.

Just sellasen mä haluan. Omat kämpät ja kivaa yhdessä. Ei mitään kotityövääntöä tai sun ja mun kakaroita.

Saa olla ja silloin se onkin ok, jos molemmat hakevat suhteelta samaa. Mutta jos toinen hakee suhteelta jotain muuta, ei ole järkeä jatkaa.

AP tässä. Tämä on juuri se juttu. Minä kerroin mitä kaipaan suhteelta. En halua suhdetta jossa asutaan erillään, en halua suhdetta jossa vain tapaillaan.

Naimisiin en halua, haluan yhteisen arjen.

Mutta ethän sinäkään voi tietää heti kättelyssä, onko tapailemasi ihminen juuri se kenen kanssa haluat saman katon alle? Puolen vuoden aikana vasta tutustutaan toiseen ihmiseen ja kuulostellaan omia ja toisen tunteita. Ei mies ole sinua pettänyt tai hyväksikäyttänyt, hän on vain suhteen edetessä huomannut että ette sovi saman katon alle. Mies ei ole tehnyt mitään väärää, hänkin on varmasti voinut ihan sinun tavoin olla etsimässä vakavaa suhdeta, mutta sinun kanssa se ei vain ole toiminut.

Mietipä omalta kantiltasi. Tapailet ihmistä, mutta vähitellen huomaat, ettet haluakaan olla hänen kanssa, koska sen tavat ärsyttää ja se haisee usein pahalle. Mitä sinä teet? Jäät väkisin suhteeseen roikkumaan ja muutat saman katon alle vain siksi koska olette tapailun alkuvaihessa yhdessä puhuneet että kumpikin etsitte vakavaa suhdetta? Eihän se tee susta hyväksikäyttäjää ja huonoa ihmistä kun toteat, että tämä ei ole sellainen tyyppi jota olet etsinyt.

Vai miten näät asian? Että sittepähän vaan jurnutetaan kainalossa hautaan saakka kun se on molempien haave, välittämättä siitä että kumppani on väärä?

Mun pointtini siis on, että ihan turhaan miestä syytät siitä, että tunteet ja odotukset eivät ole kohdanneet. Se ei ole hänen vika, se ei ole kenenkään vika. Koita suhtautua tutustumisvaiheeseen itse vähän kevyemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä kyllä jätin miehen. Mies olisi halunut jatkaa.

Mutta pointtini on se, että miksi mies antoi ymmärtää että hän oli valmis vakavaan suhteeseen vaikka ei ollut? Minä olin rehellinen ja suora heti alussa. Mies tiesi vaatimukseni. Että en etsi tapailusuhdetta. Mies antoi minun olla siinä luulossa, että hänkin on liikkeellä tositarkoituksessa.

Vastaus on simppeli, mies EI ollut rehellinen ja suora. Hän myös itsekkäästi ajatteli että hän ottaa suhteestanne sen minkä haluaa, muttei välitä siitä mitä sinä haluat.

Valitettavasti tämmöisiä miehiä on olemassa. He eivät ole kykeneviä tasa-arvoiseen suhteeseen. Pahimillaan tämäntyyppiset miehet jopa nauttivat siitä että huijaavat naisia. Joillakin on useita naisia kierroksessa samaan aikaan tai jopa vaimo ja perhe.

Sinun kannaltasi tilanne meni kuitenkin siedettävästi, koska asia paljastui jo nyt, etkä ehtinyt tehdä elämässäsi mitään merkittäviä päätöksiä suhteen takia (toivon).

Ehkä kannattaa aloittaa suhde seuraavan kerran varovaisemmin, ei sitoutua heti eikä aloittaa välttämättä edes seksisuhdetta. Sillä tavoin miehen todelliset tarkoitusperät ilmenevät selkeämmin. Sitten pitää seurata sitä miten mies noudattaa sinun toivomuksiasi ja ottaa sinut huomioon eli seurata miehen käytöstä. Voitteko keskutella asioista, sopia jostakin yhteisestä ja pitääkö mies sopimuksen, sen semmoista. Joillekin se selkeä rehellinen sanominen ei vaan riitä, koska he eivät ole luonteeltaan itse rehellisiä ja suoria, eivätkä ajattele suhteita vakavasti ja jotkut jopa kohtelevat naisia vain käyttöesineinä.

Vierailija
24/37 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Niinpä mies on valinnut tahallaan vakituista vakavaa suhdetta hakevan naisen, mutta ei ole rehellisesti kertonut itse rusinat pullasta -asenteestaan. Ap on varmasti antanut tilaisuuden useammankin kerran, mutta tyyppi ei ole kyennyt olemaan rehellinen.

Kyse on suoraan sanoen vedättämisestä.

Vierailija
25/37 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kumman kiire on yhteen muuttamisella!? Sitähän tutustumis- ja seurusteluvaihe on että tapaillaan kaikessa rauhassa. Ehkä nyt karkoitit hyvän miehen hätäilylläsi.

Vierailija
26/37 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kumman kiire on yhteen muuttamisella!? Sitähän tutustumis- ja seurusteluvaihe on että tapaillaan kaikessa rauhassa. Ehkä nyt karkoitit hyvän miehen hätäilylläsi.

Eihän ap miestä karkottanut. Hän jätti miehen eikä toisinpäin.

Tavallaan ymmärrän ap:ta. Miksi pitäisi jarrutella, jos toinen tuntuu oikealta eikä mitään suuria esteitä suhteen syventämiseen ole? Tuossa tilanteessa saattaa helposti herätä ajatus, kuinka toissaan mies loppujen lopuksi on.

Vierailija
27/37 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet huijaa aina,että saa pillua ...

Vierailija
28/37 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan nykyään miehistä vain hyötyä,rahaa ja lahjoja ja autokyytejä. Joskus voin vähän antaa reikää,mutta en muuta! Ja tää siksi,että ne ite käyttää naisia vaan seksiin. Minua ei ilmaiseksi enää käytetä.

Vierailija
29/37 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin huijasi? Eihän sitä voi varmaksi sanoa, mitä tulee ennen kuin tutustuu pidemmän aikaa. Ei herranen aika se voi mennä niin, että jos alussa sanot olevasi vakavilla mielin, olet saman tein sitoutunut tuohon toiseen. Eikä sinua ole mitenkään hyväksikäytetty. Missään suhteessa. Mieshän selvästi halusi tapailla pitkäänkin, tutustua ja olla yhdessä. Ei sitten syystä tai toisesta halua noin nopeasti edetä. Syynä voi ihan olla sekin, että aikuiset ihmiset ei monesti koe tarvetta heti tunkea yhteen asumaan. Olen itse lähempänä 50. Todennäköisesti mies on kuitenkin yli 40? En kokisi mitään tarvetta muuttaa kenenkään kanssa, jos eroaisin nykyisestä. Ideaali olisi siinä tapauksessa kahden aikuisen suhde, jossa tavataan välillä, mutta on myös oma elämä. 

Toinen vaihtoehto on, että hyvästä alusta huolimatta et kolahtanut miehelle kuitenkaan kunnolla. Ei ole pää niin sekaisin, että haluaisi heti yhteen asumaan. Tämä nyt ainakin jonkin verran pitää paikkaansa, koska rauhalliseen alkuun vannoutunutkin ihminen voi pettää kaikki periaatteensa, jos oikein lähtee jalat alta. Hänellä ei lähtenyt. Mutta se ei tarkoita sitä, ettei olisi halunnut jatkaa.

Vierailija
30/37 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä kyllä jätin miehen. Mies olisi halunut jatkaa.

Mutta pointtini on se, että miksi mies antoi ymmärtää että hän oli valmis vakavaan suhteeseen vaikka ei ollut? Minä olin rehellinen ja suora heti alussa. Mies tiesi vaatimukseni. Että en etsi tapailusuhdetta. Mies antoi minun olla siinä luulossa, että hänkin on liikkeellä tositarkoituksessa.

Vastaus on simppeli, mies EI ollut rehellinen ja suora. Hän myös itsekkäästi ajatteli että hän ottaa suhteestanne sen minkä haluaa, muttei välitä siitä mitä sinä haluat.

Valitettavasti tämmöisiä miehiä on olemassa. He eivät ole kykeneviä tasa-arvoiseen suhteeseen. Pahimillaan tämäntyyppiset miehet jopa nauttivat siitä että huijaavat naisia. Joillakin on useita naisia kierroksessa samaan aikaan tai jopa vaimo ja perhe.

Sinun kannaltasi tilanne meni kuitenkin siedettävästi, koska asia paljastu

Tämä nyt on aika paksua. 

Ei tapailu vaiheessa mitään voi luvata koska silloin vielä tutustutaan toisiin. Ei mies ole pettänyt sinua millään tavoin. Ette vsin sopineet toisillenne ja hyvä että otitte siitä selvää kumminkin niin ei tarvitse jossitella. 

Miettikää naiset jos sukupuolet tässä asetelmassa olisi toisinpäin niin olisitteko edelleen sitä mieltä että naisen olisi pitänyt alkaa perustamaan perhettä vastoin tahtoaan koska alkuun kumpikin halusi tosissaan tutustua toisiinsa? 

Vierailija
31/37 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaan tietää, kun suhde ei millään syvene.

Tuhlasin 2 v., vaikka 6 kk jälkeen olisi pitänyt tajuta nostaa kytkintä. Mies tiesi, että etsin elämänkumppania, mutta valehteli siitä. Hän halusi pelkästään fwb suhteen. Uskoin liian kauan miehen selityksiin, miten tarvitsi aikaa tutustumiseen. Oli myös erittäin loukkaavaa tulla piilotetuksi, kun törmäsi kadulla johonkin hänen tuttuun. Oli kuulemma hankala tyyppi, ettei halunnut esitellä minua. Niitä hankalia tyyppejä riitti eli käytännössä jokainen, johon törmättiin. Ex vielä yritti saada minut uskomaan, että hyvä seksi oli kuin taivaanlahja, minkä takia olisi kannattanut jatkaa suhdetta. Ei todellakaan ollut!! Olisi pitänyt lähettää lasku perään 1 000e jokaisesta panosta. Siinä olisin tienannut yli 100 000e. Se olisi ollut todellakin taivaanlahjaan verrattavissa miehen ajatusmallia mukaillen.

Ap teki oikein, kun ei antanut vedättää.

Vierailija
32/37 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui, en voisi kuvitellakaan muuttavani yhteen puolen vuoden seurustelun jälkeen. Kyllä vähintään kaksi vuotta seurustelisin ensin ja tutustuisin paremmin. 

Mä olen ollut kaksi kertaa avoliitossa. Vähän tuntuu, että kolmatta kertaa ei tule. Jotkut miehetkin olettaa, että se on luonteva askel suhteen "syventämisessä". Mä en näe näin naisena siinä ihmeemmin positiivisia puolia. Miksi hankaloittaa elämäänsä, jos ei ole pakko.

Vierailija
33/37 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko anaaliseksiä myös? Jos ei, ymmärrän miehen empimisen :)

Vierailija
34/37 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä oli eri käsitys mitä vakava suhde tarkoittaa. Väitän, että puolessa vuodessa yhteen muuttamista odottavat tai siihen edes suostuvat ovat hyvin pieni vähemmistö. Kannattaakin jatkossa tuoda ilmi myös tämä vaatimasi aikataulu jo aikaisessa vaiheessa, ja katsoa onko mies samaa mieltä. 

Vierailija
35/37 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voisi olla rehellisiä koissa palveluissa myös kun kerran sitä miehiltäkin vaatii. Olen treffaillyt useita naisia joilla profiilissa lukee että etsii tasa-arvoista parisuhdetta mutta näille se on tarkoittanut että mies kantaa perinteisten sukupuoliroolien miehen vastuut sekä kantaa vähintään puolet naisen vastuista. Yksikään näistä naisista ei ole halunnut 50/50 suhdetta kun nöid3n mielestä miehen kuuluu maksaa ja tehdä enemmän että nainen pääsee helpommalla mutta kuitenkin miehen täytyy tehdä ja maksaa asiat juuri niin kuin nainen vaatii kun nainen ei hyväksy mitään muuta kuin oman tahtonsa ja omat määritelmänsä. Tasa-arvoq hakevat naiset ei ole edes treffeillä suostunut olemaan tasa-arvoinen vaan sielläkin vaatii miestä järjestämään ja maksamaan

Vierailija
36/37 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet kaveri aika kujalla. :) 

Vierailija
37/37 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet kaveri aika kujalla. :) 

Jos olet nainen, sinulla ei ole käsitystä, kuinka tärkeää perusanaali on miehelle. Jos olet mies, joka ei diggaa perseseksistä, voit puhua vain omasta puolestasi. Suurin osa miehistä haluaa suolta säännöllisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi