Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasvapatti vai kenties joku muu alapäässä?

Vierailija
27.10.2019 |

Noniin, olen tässä jo Googlea käyttänyt joten ajattelin kysyä teiltä kokemuksia että miten edetä ja mitähän tämä mahtaisi olla. Eli, nyt tämän viikon aikana alapäähäni klitoriksen viereen on ilmestynyt aivan jumalattoman kokoinen kipeä patti joka on n. 3cm*3cm eli todella iso. Se ei ole nivusen alueella vaan siinä klitoriksen vasemmalla puolella välissä. Kuva olis varmaan kiva mutta en sitä omasta toosasta viitsi laittaa joten piirsin nuolella kuvaan kohdan jossa se sijaitsee. Se on siis kuvan osoittamassa paikassa tuolla välissä, eli limakalvoilla. Ja on niin kipeä että kävelen kun ankka. Soitanko huomenna terkkarille puhkaisua varten vai odottelenko että se häviää itsestään? Onko jollain muulla ollut samanlaista, kokemuksia ja neuvoja kaipaan!

https://aijaa.com/1JSw5p

http://fi.surgeon-live.com/content_nagnoivshayasya-ateroma.htm

Laitoin vielä tämän alemman linkin josta saa vähän käryä patin ulkonäöstä vaikka paikka onkin eri.

Ps. toivon asiallisia vastauksia enkä ole Porvoosta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista, soitan huomenna terveysasemalle. Vältän tänään kävelyä ja pidän alueen puhtaana. Hiukan hirvittää se tyhjennys, etenkin puudutuspiikin laitto noin kipeälle ja aralle alueelle. Otin reilu tunti sitten 800mg buranan ja se helpotti vähän kipua.

Ap

Vierailija
22/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa AP, mulla oli saman kokoluokan paise samassa kohtaa. Kipu oli aivan hirveä. Paise katosi itsestään noin viikossa. En käynyt lääkärissä vaan pesin toosaa vedellä muutamia kertoja päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa AP, mulla oli saman kokoluokan paise samassa kohtaa. Kipu oli aivan hirveä. Paise katosi itsestään noin viikossa. En käynyt lääkärissä vaan pesin toosaa vedellä muutamia kertoja päivässä.

Joo, kipu on kyllä jotain infernaalisen kamalaa. Jos nyt ihme tapahtuisi ja se huomenna vaikuttaisi paremmalta niin annan parantua itsestään ja buranan voimin. Mutta mikäli näyttää yhtään että paise on suurentunut tai yhä kipeä niin sitten menen lekurille.

Ap