Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikävä raastaa eron jälkeen, mies vaan reissaa

Vierailija
27.10.2019 |

Miehellä uusi ja reissaa pitkin maailmaa ja laittelee sukulaisille ja ystäville kuvia reissuista.
Itse kärvistelen eron tuskissa kotona. Samaan aikaan huomaan että mies stalkkaa whatsappissa, heti jos osutaan samaan aikaan sinne lähtee viuhh pois ja käy hetken päästä ilmeisesti tsekkaamassa olenko käynyt siellä... näin on käynyt nyt jo niin monesti etten sattumaan usko enää...

Hajoan tähän oloon.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko toi whatsapp-käytös kuitenkin vainoharhaa? Mistä itse tiedät miehen läsnäolon muuten kuin stalkkaamalla?

Vierailija
2/16 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista itsesi whatsapista.

Etsi itsellesi parempaa seuraa.

Totta kai ero raastaa, mutta ei eksää kannata enää miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta eksän toimien seuraaminen, vaikka kuinka tekisi mieli jatkaa kyttäämistä. Poista se Whatsappista ja rupea rakentamaan omaa elämääsi. Pääsee nopeammin yli kun ei jatka menneissä ja itsesäälissä rypemistä.

Vierailija
4/16 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala hoitamaan itseäsi niin unohdat vähitellen exän. Tee pieniä, kivoja juttuja. Käy kampaajalla. Osta joku kiva vaate. Ulkoile ja nauti omasta olemisestasi. Etsi ystäviä, menokavereita, niin pääset mukaan sosiaaliseen elämään.

Vierailija
5/16 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se heti matkoja tohon erosotkuun ymppää, niin kyllä se äijä vielä katajaan kapsahtaa... ei käsittelemättömiä asioita pääse vaan pakoon reissaamalla - uuden naisen kanssa vieläpä.

Vierailija
6/16 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/16 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on todennäköisesti se joka eroa halunnut. Täten on ennättänyt käsitellä eroa jo ennen kuin on sanonut haluavansa eron. Nyt nauttii elämästään uuden naisen kanssa. Ala sinäkin nauttia elämästäsi. Löydät rinnallesi vielä sopivan kumppanin.

Vierailija
8/16 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän on vielä WA-kontakteissasi? Miksi kuvittelet, että marttyyriasenteesta on jotain hyötyä?

Vierailija
9/16 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muten voi stalkata whatsapissa?

Vierailija
10/16 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua näitä mitkä huutelee aapeelle et nauti elämästäsi ynnä muuta. Vaikeahan siinä on nauttia kun sydän on murskana!

Vierailija
11/16 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo whatsapp on vainoharhaisuutta. Eihän siellä ollakaan kuin sen verran että kirjoittaa viestin (eli hetken).

Luultavasti mies oli potenut jo eroa teidän yhdessäolon aikana ja päässyt sen yli.

Vierailija
12/16 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta siis kuukausi aikaa

Ja whatsappissa olen itse muidenkin ihmisten kanssa, ja sitten välillä käyn vilkaisemassa onko hän paikalla. Usein on juuri samaan aikaan jne.

Ap

Vierailija
13/16 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä se sinuun liittyisi? Ilmeisesti mies viestittelee ahkerasti uudelle heilalleen, jos on paljon whatsappissa. Mitä mies siitä saisi, että näkisi sinun olevan siellä paikalla nyt tai edellisen uloskirjaushetkesi?

Vierailija
14/16 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan se stalkkaa ja ketä? Varmasti on täysin sattumaa, että mies on siellä samaan aikaan kuin sinä.

Vierailija
15/16 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala hoitamaan itseäsi.Nuku hyvin,liiku,lue kirjoja,osta uusia vaatteita,värjää hiukset,tee asioita,joista nautit.Käy vaikka vaan treffeillä.Sekin auttaa,kun huomaa,että kelpaisi vielä monelle.Vaikka suhdetta ei synny/halua.Palauta mieleesi asiat,joista et exässä tykänny.

Vierailija
16/16 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin katson wapissa milloin mun kaverit / ex (jonka kans asialliset välit / mies on! Mitä ihmeellistä tossa on, ihan normimeininki!

-ohis