Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asetin esimiehelle rajat

Vierailija
27.10.2019 |

Useamman vuoden ajan on minulle ohjannut koko ajan ylimääräisiä töitä, päällekkäisbuukkauksia yms. Osaa niistä on mahdotonta toteuttaa, joten nykyään en jousta loputtomiin. Sanon jos on aikaa tehdä ja jos ei ole niin ilmoitan milloin se on mahdollista. Änkytystähän siitä tuli ja ihmetystä kun en suostu enää kaikkeen, mutta ei mahda mitään. Mitta on täysi.

Lisään vielä jos joku laiskaksi luulee niin viikkotyöaika menee yli sovitun. Kaikesta tekemästäni työstä en ole saanut palkkaa ja sen otan käsittelyyn vielä. Tunnit on ylhäällä ja tulen vaatimaan niistä korvauksen, tarvittaessa olen yhteydessä liittoon, ensi olen yhteydessä henkilöstöpäällikköön.

Meidän työyhteisössä on työtahti kiristynyt paljon, töihin tarvittavaa suunnitteluaikaa ei ole riittävästi.

Mitenkäs muilla, onko vastaavanlaista "kaikki mehut irti ja vielä enemmän"

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vastuullisuutta että osaa sanoa mitä ehtii ja pystyy tekemään ja mitä ei.

Työnantajillahan ei ole moraalia ja kyllä teettää sen mitä työntekijä sietää.

Säälittävää miten monet nuoret kuvittelee että he saavuttavat paremman aseman loputtomalla venymisellä, mutta se on utopiaa. Joustava joojoo mies ei ole se joka ylenee, vaan se joka pitää rajat tiukassa paikassa.

Vierailija
2/13 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin on vastaavaa. Lupailtu on vaikka mitä, mutta silti mikään ei muutu. Olen esimies itsekin, joten ymmärrän senkin puolen asioista. Pyrin muualle töihin ja yritän keksiä tähän jonkinlaisen ratkaisun, koska tällä hetkellä ajattelen, että ratkaisu lähtee minusta itsestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä valitat, älä pure kättä joka sua ruokkii.

Vierailija
4/13 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä valitat, älä pure kättä joka sua ruokkii.

Pomokin näköjään liittyi keskusteluun.

Vierailija
5/13 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin pitää toimia, ei suostua kaikkeen. Jossain vaiheessa esimieskin ehkä tajuaa että alaiset ei kestä ihan mitä tahansa että ehkä olisi aika palkata lisää väkeä tai järjestellä talon asioita uudelleen. Ja jos ei esmies kuuntele vaan heittäytyy hankalaksi, suosittelen valituksen tekemistä ylemmälle taholle, porras kerrallaan niin kauan että viesti menee perille. Joskus esimies siirretään muihin tehtäviin, osaamattomuuden vuoksi.

Vierailija
6/13 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruuna puristetaan kuivaksi ja sitten otetaan pakasta uusi vireä sitruuna.

Sinccis

Vierailija
7/13 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti nuoria esimiehiä pitää kouluttaa, ettei heille mene valta hattuun. Työnantajan tulee noudattaa viikkotyöaikaa, eikä töitä voi sysätä työntekijöille lyhyillä varoitusajoilla. Hyvä esimies osaa johtaa rauhallisesti ja suunnitelmallisesti. Huonon johtajan tiimissä työt ovat kaaosta, tarvitaan paljon tulipalojen sammuttamista, kun töitä on liikaa ja ne on huonosti johdettuja.

Vierailija
8/13 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut niin, että kun tekee kovasti töitä, palkitaan antamalla lisää töitä. Niiden työt, jotka lusmuilee, ja saa lusmuilusta palkkioksi lisää aikaa lusmuilla.

Vierailija
9/13 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala etsimään uutta paikkaa, kyllä se on niin että esimies vetää aina lopulta sen pidemmän korren. Vaikka väärässä olisikin.

Vierailija
10/13 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin suunniteltu ei ole edes aloitettu tekemään.. Jotkut saavat tuhrattua suunnitteluun aivan tolkuttoman paljon aikaa, toiset taas toimivat tehokkaammin. Aina syy ei ole työnantajassa, vaan peiliinkin kannattaa katsoa.

Vierailija
11/13 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Änkytys eli ei meinannut saada sanoja sanotuksi?

Vierailija
12/13 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustava joojoo mies ei ole se joka ylenee, vaan se joka pitää rajat tiukassa paikassa.

-mä mielelläni teen uutta, opin uutta yms ja mielelläni autan muita mutta jos on ihan sellanen tilanne että tiedän etten ehdi tai pysty, niin toki sanon sen. Et en ota mitään hirveän isoa työtä jos tiedän että mulla ei ole aikaa sen tekemiseen, vaan sillon sanon et mielelläni tekisin mutten pysty. :D

Vierailija
13/13 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kertoa ajoissa, jos ei saa pyydettyä työtä valmiiksi aikataulun mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi