Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huittisissa tapahtunut henkirikos. Mies tappanut vaimonsa, sitten itsensä. Mies ollut naisensa omaishoitaja!

Vierailija
26.10.2019 |

Kamala juttu!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa ranskalainen elokuva "Rakkaus" vuodelta 2012.

Mitä siitä saa?

Sinccis

Vierailija
22/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olivat ehtineet ottaa Jeesuksen sydämmiinsä että pääsivät yhdessä Taivaan kotiin,

Vai että taivaan kotiin, vilkaisehan sitä raamattuasi vähän tarkemmin! Eivät kuolleet missään taivaan kodissa asustele eivätkä pilven reunalta maailman menoa tarkkaile. He makaavat haudoissaan tuomiopäivää odottaen, jolloin pasuunat heidät herättävät viimeiselle tuomiolle. ”...ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.” (Uskontunnustus)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen usein sanonut, että silloin kun omaishoitaja uupuu niin ei ole muuta keinoa kuin viedä hoidettava johonkin lähipäivystykseen ja sanoa siellä, että en ota enää kotiin. Yksinkertaisesti kieltäytyy ottamasta kotiin ja varmuuden vuoksi lähtee itse jonnekin kauemmaksi, ilmoittaa sen ettei ole paikkakunnalla ja on joutunut hakeutumaan itse lepäämään. Ei voi toimittaa kotiin ketään, kun kotona ei ole ketään. On pakko järjestää jonnekin hoitopaikka.

Noin tekisin itse jos olisin omaishoitaja.

Vierailija
24/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhusten itsemurhat tiedetään mutta hyssytellään hiljaisuuteen. Elämänhalua ei myöskään ihmeemmin lisää nykyinen syyllistäminen. Kuluja mokomat yhteiskunnalle tuottavat, kun elävät liian kauan.

Vierailija
25/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää.

Miksi et? Mitä annettavaa heillä oli?

Vierailija
26/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä ja näiden syistä pitäisi valtamedian kirjoittaa laajoja taustottavia juttuja.

Journalismin kuuluu antaa ääni niille, jotka eivät sitä muutoin saa kuuluviin, ja nyky-yhteiskunnassamme he ovat vanhukset.

Jos vastaava tapaus olisi nuorten, tai edes aikuisten, kohdalla, lehdet kirkuisivat otsikoita monta päivää.

Vierailija
27/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällainen ylittää edes uutiskynnystä enää? Ymmärtäisin, jos mies olisi tappanut ensin itsensä ja vasta sitten vaimonsa. Se olisi oikea uutinen.

Vierailija
28/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olivat ehtineet ottaa Jeesuksen sydämmiinsä että pääsivät yhdessä Taivaan kotiin,

Vai että taivaan kotiin, vilkaisehan sitä raamattuasi vähän tarkemmin! Eivät kuolleet missään taivaan kodissa asustele eivätkä pilven reunalta maailman menoa tarkkaile. He makaavat haudoissaan tuomiopäivää odottaen, jolloin pasuunat heidät herättävät viimeiselle tuomiolle. ”...ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.” (Uskontunnustus)

Ei siellä sellot ja pasuunat soi!

Sinccis

Vierailija
29/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä ja näiden syistä pitäisi valtamedian kirjoittaa laajoja taustottavia juttuja.

Journalismin kuuluu antaa ääni niille, jotka eivät sitä muutoin saa kuuluviin, ja nyky-yhteiskunnassamme he ovat vanhukset.

Jos vastaava tapaus olisi nuorten, tai edes aikuisten, kohdalla, lehdet kirkuisivat otsikoita monta päivää.

Prisman lapset kaipaavat myös huomioimista. 

Toimittajat, Wink, Wink!

Sinccis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan