Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen keikkaa joulupukkina, sprn pukit nostaa hintoja jo 120 euroon vartilta- missä palvelua haluavan kipukynnys hinnalle?

Vierailija
26.10.2019 |

Viime jouluna oli itsellä kolmea pakettia 55 euroa, 75 euroa ja deluxe paketissa 95 euroa. Eniten meni luksuspakettia mihin kuuluu kitaralla säestetty laulu ja lasten nimien opettelua ulkoa, melkein samanverran meni tuota halpispakettia jossa lahjoja ei olenneta lapsille vaan on enemmän pukki autossa- tyyppinen elämyskokemus. Spr.n pukeissa on paljon kielitaidottomia ja itse tiedostan että perisuomalainen naama siellä parran alla on monille perheille tietynlainen laadun tae kuitenkin vaikka ei hinta ole ihan yhtä suolainen kuitenkaan kuin tuossa sprn palvelussa. Oma hinta on nyt nettisuilla nuo viimevuotiset mutta jonkun verran on korotuspaineita ilmassa että saa sen lapsen ikimuistoisen kokemuksen tehtyä juhlavaksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika korkeita on hinnat, meillä serkkupoika tekee satasella vierailun ja kyllähän sen ymmärtää että palvelu maksaa. itse en nokikeppiä ottais pukiksi

Vierailija
2/3 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä kanssa hintana 120 ja ilman laulua. itse en ole lähtenyt nimiä opettelemaan kun ne unohtuu kyllä eikä se lapsi sitä ymmärrä. asiakkailta toivon voimakkaiden tuoksujen käytön välttämistä. meilläpäin parhaat pukit tekee kahdensadan keikkoja ja laittavat sen lapsen lahjalistan lahjasäkin päälle rastittuna että on lahjat kohdillaan ja toimitettuina- nuoria naisia ja näitä kympin tyttöjä tekojöinä on onhan se sellaista vimpan päälle palvelua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pukin oltava patriarkaalinen setämies vai kelpaako myös esim. nuori naisoletettu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän