Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muumit vielä suosittuja pikkuisten lasten keskuudessa?

Vierailija
26.10.2019 |

Vai miten on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei.

Vierailija
2/8 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON tietenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta koska ovat valkoisia ovat rasistisia. Opettaa lapsille rasismia suosia valkoisia ihmisiä.

Haluamme mustat tai ruskeat muumit!!!!!!!!

T: hulluöyhöttäjä

Vierailija
4/8 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossuna elävä muumimamma ja pinnallinen niiskuneiti ovat geneerisinä naisina vanhentunut ja huono roolimalli pienille tytöille. Tytöt tarvitsevat oikeita sankareita kuten Katniss tai Wonderwoman.

Vierailija
5/8 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni inhoavat muumeja. Itse rakastan.

Vierailija
6/8 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 3v ja 5v pitävät Muumeja hirveän noloina ja lapsellisina. Itse katsoin sitä jaosien animesarjaa kun oli 12 ja luin Toven kirjat vasta parikymppisinä. Vasta ikää yritin lukea myös Taikatalvea iltasaduksi nuorimmalle, mutta tämän mielestä se oli liian tylsä ja sopii öaremmin vauvoille. Toive oli että iltasaduissa olisi enemmän toimintaa ja jännitystä. Vanhempaa ei iltasadut ole enää vuoteen kiinostaneet vaan haluaa mieluummin lukea itse nuorten kirjoja kuten Neiti etsivää ja viisikkoa.

Vierailija
7/8 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin, katsotaan joka päivä.

Vierailija
8/8 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5-vuotiaat katselee nykyisin winxejä, ninjagoita, mineä yms. Kyllä he muumit tunnistaa, mutta eivät selvästi kuulu mielenkiinnonkohteisiin.

Muumit, palomies Samit, Pipsa possut ja postimies Patet olisi oikeita ohjelmia tälle kohderyhmälle ja niitä omani (4v ja 7v) katselee.

T. Lastenhoitaja ja äiti