Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua haittaa hirveästi vanhempieni tapa toimia

Vierailija
26.10.2019 |

Ihmetellään, miksi en ikinä tule käymään tai tee mitään heidän kanssaan, mutta se on mahdotonta, aina kun ehdotan, että mentäisiin vaikka kahville kaupungille, niin vastaus on, ettei siellä mitään kahviloita ole ( suuri kaupunki)

tai sitten aletaan laittaa sanoja suuhuni että ethän sinä nyt ja ethän voi ajaa kun liukasta, kesällä sataa vettä, aina on joku syy miksi en voi tulla ja sitten sanotaan, että kaikkien muiden lapset käyvät vanhemmilla, ikään kuin se olisi minun syy!

Siinä menee jo itseltäkin mieli, että kun ehdottaa, että tulen, niin sitten se teilataan saman tien. Koskaan en ole kuullut, että ai kun kiva, mennään vain kahville,

miksi pitäisi aina löytyä jotain ihmeellistä kaupungista, minulle kävisi ihan tavallinen kahvila.

Tuntuu, että minut on ihan aivopesty sellaiseen, että en ikinä saa tehdä oman mielen mukaan mitään.

Aina myös, kun ehdotin jotain vastattiin aina, että etkös ole töissä.

Nyt kun mietin, niin olen töissä eläkeikään 90 vuotta ja koko sinä aikana en näe enää vanhempiani, koska on oltava koko ajan töissä.

Te, jotka käyttäydytte näin, niin miettikää 2 kertaa, miksi luonanne ei käydä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää mennä kahvilaan, jos menee vanhempia tapaamaan? Mikset ota pullapussia mukaan ja keittäkää kaffet vanhempien luona.

Vierailija
2/10 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhempani ovat oppineet ulkona syömisen ja kahvittelun ilot vanhoilla päivillään. Koko ikänsä ovat säästäneet, joten nyt on varaa syödä valmista yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä soita etukäteen, menet vaan.

Vierailija
4/10 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ottaisin jos saisin edes mennä sinne. Mutta kun se ehdotus aina tyrmätään sanomalla minun sanoina, että eikös ole töitä, ( nii viikomloppuna ei ole ja silti sitä tivataan, samoin kaikilla lomilla, kesäloma on 6 viikkoa ja yhtenäkään päivänä en voinut mennä, kun alettiin kyseenalaistaa, olenko töissä lainkaan.

Kyllä siinä meni mieli, kun aletaan haukkumaan olenko töissä lainkaan.

Ja olin koko hel.in vuoden ollut töissä pitämättä yhtään lomaa.

Eniten minua inhottaa, että kun minua huomautellaan, että muut käyvät , mutta minä en. Viimeksi sanoin, että itsehän estät tulon keksimällä syitä, miksi se ei onnistu, niin käyttäydyttiin, kuin olisin keksinyt tämän ja että hän ei ole tuollaista sanonut.

Vierailija
5/10 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari kaltaistasi ihmista, jotka ottavat muiden kaikki normaalit sanomiset loukkauksina. Vanhempasi varmaan vain small talkia harrastaakseen ja jotain sanoakseen toteavat, että ai, etkö ole töissä, ja sinä vedät siitä sellaiset kilarit, että jätät menemättä.

Vierailija
6/10 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ottaisin jos saisin edes mennä sinne. Mutta kun se ehdotus aina tyrmätään sanomalla minun sanoina, että eikös ole töitä, ( nii viikomloppuna ei ole ja silti sitä tivataan, samoin kaikilla lomilla, kesäloma on 6 viikkoa ja yhtenäkään päivänä en voinut mennä, kun alettiin kyseenalaistaa, olenko töissä lainkaan.

Eniten minua inhottaa, että kun minua huomautellaan, että muut käyvät , mutta minä en. Viimeksi sanoin, että itsehän estät tulon keksimällä syitä, miksi se ei onnistu, niin käyttäydyttiin, kuin olisin keksinyt tämän ja että hän ei ole tuollaista sanonut.

Oletpa hankala tyyppi!

Vierailija
7/10 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen pari kaltaistasi ihmista, jotka ottavat muiden kaikki normaalit sanomiset loukkauksina. Vanhempasi varmaan vain small talkia harrastaakseen ja jotain sanoakseen toteavat, että ai, etkö ole töissä, ja sinä vedät siitä sellaiset kilarit, että jätät menemättä.

Aika negatiivista ja suoraan sanottuna paskaa small talkia jos tarvii tollasia höpötellä. Mielummin olisi sitten hiljaa kun koko ajan junnata vastaan. Eihän sellaista kenenkään psyyke kestä.

Vierailija
8/10 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... jos vanhempasi oikeasti ovat noin kamalia, niin miksi edes menisit tapaamaan heitä? Pistä puhelin kiinni ja vietä aikasi muiden ihmisten kanssa.

Vierailija
9/10 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uikuti, uikuti! Ota se pullapussi mukaan  ja menet vanhemmillesi ja sanot, että nytpä juodaan kahvit ja mitäs teille kuuluu? Niin yksinkertaista! 

Vierailija
10/10 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myn isä on vähn samanlainen. Vänkää ja vänkää tulemaan, mut sit kun olisin menossa ei koskaan sovikaan. Usein ehdottaa, että mennään yhdessä ravintolaan, mut sit jurnuttaa kuitenkin vastaan kun sinn epitäis mennä. Meille kyllä tulisi vaikka asumaan passattavaksi. Sotkee tahallaan ja käyttätyy kuin kiinan keisari. Tonkii kaikki paikat, arvostelee ja päästä kissat karkuun. Siksi ei meille enää pääse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme