Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Joku" herätti viime yönä ottamalla jalkaterästä kiinni.

Vierailija
26.10.2019 |

Ihan ystävällinen kosketus. Miten pitäisi suhtautua? Ei ollut mieheni. Nukkui vieressäni. Tai onko jollakin vastaavasta kokemusta.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasen

Vierailija
22/38 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmasta jalasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olin minä :)

haluatko uudelleen ensi yönä?

hopeacettu60

Kiitos ei tarvitse. 

hopeaketturouva 54

Vierailija
24/38 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama. Laitettiin isä arkkuun toissapäivänä ennen tapahtumaa ja pujotin siskon kanssa isälle villasukat jalkaan arkkuun.

Heräsin aamuyöllä siihen, että joku kosketti jalkaterääni ikäänkuin laittaakseen sukat. Olin vielä silmät kiinni ja ajattelin, että onpa mieheni suloinen. Avatessani silmät ja kiittääkseni, huomasin, että mieheni nukkuikin sikeästi huoneen toisella puolella.....

Vierailija
25/38 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkynne alla on mörkö.

Vierailija
26/38 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittajalle on öinen kokemus ollut totta ja avautumisen arvoinen. Miksi ihmeessä kommentoijat kehtaavat sitä kettuilulla mitätöidä?? Jotain vastaavaa olen kokenut itsekin: joskus on kuin "jokin" löisi nuijalla päähän kesken unen tai kuulen mukamas tekstiviestin kilahduksen puhelimeen. Oletan, että jokin sisäinen herätyskello ollut asialla, mutta tiedä häntä... Maailmassa tapahtuu asioita, joita ihmisjärki ja nykyinen tietämyksemme ei vielä osaa selittää. Kaikki näiden yli menevä on ahtaalle ja ylimieliselle ihmismielelle "yliluonnollista", kunnes se osataan ehkä jonain päivänä selittää. Todellisuus on mitä se on.

Vierailija
27/38 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli...KUMMITUS!!!!!!!

Vierailija
28/38 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös on tuollainen jalasta nyppäisijä. Tapahtuu tietyssä huoneessa nukkujille toisinaan.

Vierailija
29/38 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasen

Arvasin, Kyseessä on ns vasemman puolen mies. Josta oli dokkarikin kerran, joku puhuttelee ja koskettelee vasemmalla puolella ihmisiä.

Ja.Kun ajattelette että Jeesus istuu Jumalan oikealla puolella ja olet hänen edessään silloin hänen kosketuksensa on vasemmalta tulevaa sinulle. Se oli Hän, rakkaudellisesti.

Vierailija
30/38 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole koskaan kokenut mitään ns. yliluonnollista, niin miksipä niihin uskoisi. Mutta voi ajatusmaailma avautua yhden kerran jälkeen.

Vierailija
31/38 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasen

Arvasin, Kyseessä on ns vasemman puolen mies. Josta oli dokkarikin kerran, joku puhuttelee ja koskettelee vasemmalla puolella ihmisiä.

Ja.Kun ajattelette että Jeesus istuu Jumalan oikealla puolella ja olet hänen edessään silloin hänen kosketuksensa on vasemmalta tulevaa sinulle. Se oli Hän, rakkaudellisesti.

Kun Jeesus koskettaa sinua oikealla kädellään kun nukut siinä osuu kätensä vasempaan jalkaasi.

Vierailija
32/38 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus valitsi sinut johonkin ja antoi näin tuntea itsensä. Muista tämä.

Vierailija
33/38 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muutaman kerran nähnyt yöllä enkelin, kun olen herännyt. En ole sitä säikähtänyt.

Vierailija
34/38 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli...KUMMITUS!!!!!!!

Jeesus kummittelee!!!!!!

Vierailija
35/38 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun aloittajalle on öinen kokemus ollut totta ja avautumisen arvoinen. Miksi ihmeessä kommentoijat kehtaavat sitä kettuilulla mitätöidä?? Jotain vastaavaa olen kokenut itsekin: joskus on kuin "jokin" löisi nuijalla päähän kesken unen tai kuulen mukamas tekstiviestin kilahduksen puhelimeen. Oletan, että jokin sisäinen herätyskello ollut asialla, mutta tiedä häntä... Maailmassa tapahtuu asioita, joita ihmisjärki ja nykyinen tietämyksemme ei vielä osaa selittää. Kaikki näiden yli menevä on ahtaalle ja ylimieliselle ihmismielelle "yliluonnollista", kunnes se osataan ehkä jonain päivänä selittää. Todellisuus on mitä se on.

Avaudutko vähän lisää? Kukaan ei ole kettuillut. Ylimielinen avautuja avautuu aivan turhaan nyt. Jeesuksen yöllisiä kosketteluja vaan sinnekin ja mörön sekä kummituksen. Näin. Hyenaan lailla avartuu sinunkin maailma.

Vierailija
36/38 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisuvussa on kokemuksia ns. paranormaalista toiminnasta. Niistä ovat avautuneet periänkyrät, syntyjään skeptiset, mieleltään tiettävästi terveet ja raivoraittiit "tolkun ihmiset", jotka eivät ilman h**vetin hyvää syytä pidä itsestään tai kokemastaan meteliä. Jos näistä ovat tohtineet suunsa avata, uskon että jotain hiljaisuuden rikkomaan pakottanutta todella ovat kokeneet. Mitä se on - en tiedä. 

Henkilökohtaisesti en koe olevani valmis todistamaan jotakin, mihin arkijärki ei riitä.

Arjessa on riittävästi haastetta ilmankin.

Vierailija
37/38 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkynne alla asuu muukalainen.

T. Näkijä

Vierailija
38/38 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seriously. Näit unta. Tuollainen on yleistä. Kropan impulssit, uni, osittainen havahtuminen, jalan nytkähdys, aivopuoliskoiden eriaikainen toiminta... kaikki yhdessä sopassa saa sinut kuvittelemaan ja tulkitsemaan, että joku kosketti.