Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appiukon puheenaiheet ja ruokapöytäkeskustelut saa mut raivon partaalle

Vierailija
26.10.2019 |

Iäkkäämpi appiukko on alkanut kertomaan ah niin kivoja ja mieltäylistäviä pissa-kakka-ulostamisjuttuja RUOKAPÖYDÄSSÄ!

Kaiken lisäksi osa jutuista on "suunnattu" mulle.
Esim. Kahvin kanssa oli paria erilaista juustoa (olen suuri juuston ystävä) niin tähän appiukko sanoi että "toivottavasti sulla ei mene maha kovalle".
Kerran kertoi kuinka nuorena joutui käymään huussissa / riu'ulla kakalla.
Kaikkea tällaista.
Mitä helvettiä?
Mies ja anoppi huomauttelevat jatkuvasti näistä jutuista.
Mutta juttujen määrä on lisääntynyt kun ikääkin on tullut lisää.
Yritä nyt sitten kasvattaa lapsia kun esimerkki on tällainen. Lapset viettävät paljon aikaa isovanhempien kanssa joten tästä syystä en voi ns. laittaa välejä poikki.

Olen jo valmiiksi ärtynyt kun istutaan keittiön pöydän ääreen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilla ihmisillä tuntuu olevan aina päivän polttavin puheenaihe toi suolentoiminta. Kai sitä sitten itsekin siitä innostuu kun tulee lisää ikää 😳

Vierailija
2/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko syynä olla alkava dementia? Tai sitten ihan puhdas kiusaaminen. Appiukko on huomannut puheenaiheiden ärsyttävän sinua, joten puhuu noita juttuja tahallaan.

Oli miten oli, sinun ei tarvitse vierailla siellä. Itse olen "ulostanut" (huono vitsi, sori) elämästäni lähes kaikki sellaiset ihmiset, joiden seuraa en jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementikko

Ottakaa asenne että pappa taas höpertää.

Vierailija
4/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkava muistisairaus😐

Vierailija
5/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua meilläkin :,( ei voi mitään syödä rauhassa kun aina pitää ruuasta vetää jotain puheenaihetta.

Suomalaisten ukkojen vitsaus, tuntuu et monilla sama ongelma

Vierailija
6/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Kuulostaa tutulta.

Äitini alkoi puhumaan ihan hassuja, mikä ei kuulunut hänen normaaliin puhetapaansa.

Vähän " säädyttömiä" juttuja.

Alzheimerin tautihan sieltä paljastui. Alkava sellainen. Nyt on jo täysin "pihalla" kaikesta😢

Vierailija
7/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen alzhaimeroire. Aivokuvaan ja lääkkeet niin taudin eteneminen voi hidastua.

Vierailija
8/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen poika, sellainen isä.

Wt-sakilla on wt-sakin tavat ja murheet.

Ei milloinkaan ole ollut moisia ongelmia, mutta minä valitsin puolisoni fiksusta suvusta, koska omanikin on fiksua.

Vierailija
9/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen poika, sellainen isä.

Wt-sakilla on wt-sakin tavat ja murheet.

Ei milloinkaan ole ollut moisia ongelmia, mutta minä valitsin puolisoni fiksusta suvusta, koska omanikin on fiksua.

Samaa olin tulossa sanomaan, outoa sakkia.

Mutta porvoon apestahan tässä on kysymys.

Rasittava tämä palsta, joskus oli kivoja keskusteluita, nyt näitä ap:n ja kaltaistensa moukkien typeriä provoja.

Vierailija
10/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan silkkaa kiusaamista. Meillä ei kotona pieruista eikä kakkaamisesta puhuttu.

Ja 15 vuoden aikana ollaan ilmeisesti tultu liian tutuiksi, että noista aiheista voidaan puhua ihan vapaasti.

Vierailija
11/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alzheimerin alkua

Vierailija
12/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoäiti muuttui viimeisinä vuosinaan todella rasittavaksi. Oli aina ollut hyvin käyttäytyvä Stockan rouva ja muutenkin häveliäs puheissaan. 80+ v. alkoi selvästi dementoitumaan. Aina kun soitin sille jouduin ensimmäiset 10 min kuuntelemaan sen suolijuttuja. Oli peräpukamia ja divertikkeliä, ummetusta ja ripulia ja kaikkea siltä väliltä. Joskus jätin soittamatta ihan vaan siksi etten jaksanut taas sitä samaa kuunnella.

Vierailija
13/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alzheimerin alkua

Niin on, apllä, luokattoman huono provo. Joutaisi ap kuolla pois, tuommoisella ole mitään virkaa, kiusaa ihmisiä.

Vierailija
14/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu varsinkaan ruokapöytään, mutta eihän noi jutut niin vakavaa ole.Siis ap:n kannalta? Saa järkyttyä aika monista jutuista, jos tämä on pahinta laatua. Välit poikki pikkuasiasta,huhhuh. Sivuutat aiheen, kerrot ja opetat lapsille mikä on sopivaa käytöstä. Vaikka sanot päin naamaa nätisti, ettet pidä sopivana puheenaiheena.

Juustoja kahvipöydässä? Pöyristyttävää mielestäni. Välit poikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä