"Joku" herätti viime yönä ottamalla jalkaterästä kiinni.
Ihan ystävällinen kosketus. Miten pitäisi suhtautua? Ei ollut mieheni. Nukkui vieressäni. Tai onko jollakin vastaavasta kokemusta.
Kommentit (38)
Kyllä se se mies oli, näytteli nukkuvaa.
Oletko varma ettei ollut hallusinaatio unen ja valveen rajoilla?
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma ettei ollut hallusinaatio unen ja valveen rajoilla?
Oletko varma ettei koko kirjoituksesi ole vain omaa hallusinaatiotasi ?
Sinccis
En tiedä, mikä oli. Kello oli yli 4. Ennen klo 12 menin nukkumaan.
Mie kävin nappaamassa ku en saanu itte unta.
Se olin minä :)
haluatko uudelleen ensi yönä?
hopeacettu60
Unihalvaus? Tuntohäiriö? Peitto mutkalla?
Ei ollut hopeaketut ja muut sedät nyt liikkeellä. Erilainen kosketus oli. Enkä halua lisää ensi yönä, vaikkei pelottavaa ollutkaan.
Minä heräsin kerran samaan tunteeseen ja se tuntui karmivalle.
Se oli tietenkin enkeli, mikäpä muukaan. Varpaasta nipistäminen oli ilmoitus, että olet nyt valittujen joukossa. Odota vain rauhassa, pian alkaa tapahtua suuria asioita.
Näihin aikoihin raja tämän maailman ja tuonpuoleisen välillä on ohuimmillaan...😈
Voinko olla hyvillä mielin? En halua mitään kummareita meille vierailemaan.
Mua nykäistiin kerran tukasta niin että ihan sattui. Olin hereillä, en missään unihorteessa.
Vierailija kirjoitti:
Näihin aikoihin raja tämän maailman ja tuonpuoleisen välillä on ohuimmillaan...😈
Jos nyt lehdenjakajia nykyään tuonpuoleisiksi kutsutaan. Onhan mediat toki syvältä nykyään, mutta ei kai sentään noin pirun pitkällä pirun poluilla vielä tallata?
Minulla on vastaava kokemus. Nappasi ihan kunnolla kiinni niin, että sattui. Heräsin siihen. Joskus olen myös tuntenut, että joku nostaa peittoa jalkojen päältä pois. Kun olen tarkistanut, niin tosiaan peitto on nostettu sivuun.
Kokemusta kenelläkään