Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä unelmapainoon eli 55 kiloon?

Vierailija
26.10.2019 |

Painoa nyt 66kg ja kiloja pitäisi saada pois. Unelmapaino on 55 kg.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti syömällä vähemmän!

Vierailija
2/19 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta ku sormet kurkkuun ruokailun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/19 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee narkkaamaan.

Vierailija
4/19 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala syömään oikeaa ruokaa.

Vierailija
5/19 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttamalla....Liikkumalla ja jumppaamalla, kukaan ei myöskään katsele löysää ja velttoa 55 kiloista.

Ota vaikka tästä mallia: https://pin.it/knsmpic4w27h6m

Vierailija
6/19 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisesti syömällä vähemmän!

Valvon paljon ja usein korvaan ateriat sokerisilla herkuilla enkä juurikaan liiku

Vierailija
7/19 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paino ei ole kehollesi luontainen, hirveällä tikistyksellä ja kiristyksellä ja jatkuvalla nälällä.

Naisilla, jotka eivät laihduta, on merkittävästi vähemmän sairauspoissaoloja.

Tietysti voi vaikka amputoida jalan lonkkanivelestä alaspäin, lähtee kerralla reippaasti kiloja.

Vierailija
8/19 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat spy cam:in ja laitat kirjahyllyyn sen pöydän viereen.

https://www.amazon.com/Security-Detection-Recorder-10000mAh-Battery/dp/…

Vierailija
9/19 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihduin vajaassa kuukaudessa yli 5kg kun stressin vuoksi en saanut syötyä. Päivässä söin ehkä pienen voileivän aamulla, muutaman haarukallisen päivällistä ja join vettä.

Vierailija
10/19 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laihduin vajaassa kuukaudessa yli 5kg kun stressin vuoksi en saanut syötyä. Päivässä söin ehkä pienen voileivän aamulla, muutaman haarukallisen päivällistä ja join vettä.

Paljonko painoit? 300KG lähtöpainolla tuo on tosi vähän, mutta 60kg jo melko paljon, mutta normaalin laihduttamisen rajoissa. Tuolla vauhdilla 100 kiloinen pääsee normaaliin painoon vuodessa.

Vierailija
11/19 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli tietenkin ainakin puolet heti takaisin kun aloit syödä normaalia ruokaa, koska kyseessä ei ollut rasvan tai lihaksen hajoaminen vaan kehon alentunut kyky sitoa nestettä hiilihydraatti- ja suolavarastojen vähenemisen myötä.

Hyvin vähällä ruualla paino kyllä laskee, mutta jossain vaiheessa lasku alkaa hidastua ja pysähtyy välillä pitkiksi ajoiksi kokonaan, ja terveys ja hyvinvointi jo ottavat pahaa osumaa nälkiitymisestä. Mikään hoikkuus ei ole sen olon arvoista. Ja yleensä tässä tulee seinä ja kestokyvyn raja vastaan kauan ennen kuin ollaan toivotuissa lukemissa, jos keho on vähän pönäkkyyteen taipuva se yleensä pitää kiloista kiinni.

Vierailija
12/19 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko painoit? 300KG lähtöpainolla tuo on tosi vähän, mutta 60kg jo melko paljon, mutta normaalin laihduttamisen rajoissa. Tuolla vauhdilla 100 kiloinen pääsee normaaliin painoon vuodessa.

Painoin 62kg.

Vierailija
13/19 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli tietenkin ainakin puolet heti takaisin kun aloit syödä normaalia ruokaa, koska kyseessä ei ollut rasvan tai lihaksen hajoaminen vaan kehon alentunut kyky sitoa nestettä hiilihydraatti- ja suolavarastojen vähenemisen myötä.

Hyvin vähällä ruualla paino kyllä laskee, mutta jossain vaiheessa lasku alkaa hidastua ja pysähtyy välillä pitkiksi ajoiksi kokonaan, ja terveys ja hyvinvointi jo ottavat pahaa osumaa nälkiitymisestä. Mikään hoikkuus ei ole sen olon arvoista. Ja yleensä tässä tulee seinä ja kestokyvyn raja vastaan kauan ennen kuin ollaan toivotuissa lukemissa, jos keho on vähän pönäkkyyteen taipuva se yleensä pitää kiloista kiinni.

Joo tietenkin tuli painoa takaisin kun taas pystyin syömään.

Vierailija
14/19 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paino ei ole kehollesi luontainen, hirveällä tikistyksellä ja kiristyksellä ja jatkuvalla nälällä.

Naisilla, jotka eivät laihduta, on merkittävästi vähemmän sairauspoissaoloja.

Tietysti voi vaikka amputoida jalan lonkkanivelestä alaspäin, lähtee kerralla reippaasti kiloja.

Tuo luontainen paino korreloi jostain syystä rajusti ruokavalion kanssa.

Itse söin melko vähän mutta hiilaripitoisesti - paino 68kg vaikka miten yritin laihduttaa.

Aloin syömään rasvapainotteisesti ja karsin hiilarit - paino 51kg vaikka en yhtään vahtisi kaloreita.

Vierailija
15/19 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kilot ovat varmaan erittäin tiukassa, eivät lähde helposti. Jo parin kilon tiputtaminen noissa lukemissa on kovan takana. Helpoin tapa on vetää jotain piriä.

Vierailija
16/19 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmmän.

Itse söin vain vähäkalorisen smoothien aamulla, lounaaksi salaattia jossa pääasiassa hedelmiä ja kasviksia ja illalla pari palaa paahtoleipää ja kananmunan. Ei hunajaa, maitoa kahviin tms ei maitotuotteita lainkaan. Kerran kolmessa viikossa lihaa/ kalaa.

Söin näin muutaman vuoden ja paino pysyi 54/55kg (olen 171cm pitkä). Joskus saatoin syödä enemmän mutta lähtökohtaisesti mun piti muistaa joka päivä joka ruokailulla että vatsalaukkua ei saa päästää venymään taas. Harrastin myös liikuntaa monipuolisesti, ruokavalio ei sinänsä vaikuttanut liikkumiseeni lainkaan tai toisinpäin.

Kun tapasin mieheni ja muutimme yhteen, lihoin 4-5 kg puolessa vuodessa.. ja nykyään painan sitten sen 58-61kg. Liikuntatottumukset ei ole muuttunut mutta syön nykyään enemmän. Paitsi jos joskus vaaka näyttää 61 niin sitten skarppaan ja pätkäpaastoan yms jotta paino putoaa alle 60.

Surullista mutta ainoa keino on tosiaan tuo todella niukasti syöminen jos haluaa laihana pysyä. Ja vaikka välillä mä nykyään paastoan ja syön vähäkalorista ruokaa, paino ei vaan pysy alempana koska en enää elä kuten ennen ja syö niin vähän. Esimerkiksi kotona mies kokkaa usein joten tottakai syön hänen tekemiä ruokia illallisella, siinä on jo heti ylimääräiset kalorit.

Vierailija
17/19 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään rakettitiedettä ole.

Vähennä annoskokoja vähän kerrallaan, siitä se lähtee.

Nälän tunnehan siitä aluksi tulee, mutta nopeasti se vatsalaukkukin pienempään ruokamäärään sopeutuu.

Vierailija
18/19 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sun pituus on?

Vierailija
19/19 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se sun pituus on?

167 cm